Tror fortfarande inte att USA låg bakom 9/11 även fast det låter ganska konstigt att dom inte kunde skicka upp stridsflyg förräns det var försent.
Men det jag mest tvivlar på är att folk kommer med så förbaskat dåliga teorier hur det gick till när amerikanarna själv dödade sina landsmän.
Som på YouTube har många sagt att det var "thermite" som smälte stålpelarna just innan kollapsen.
Min fråga är: Hur kan man gömma såpass mycket thermite i en stor byggnad där det finns övervakningskameror och tusentals arbetare? Hur kunde dessa "thermites" överleva själva explosionen när flygplanet träffade byggnaden? Sen har vissa kommit med att "dom har försvagat byggnadens struktur, så den faller ihop när dom antänder thermiten". En byggnad som ska rivas, krävs flera månader av planering, och under den tiden är byggnaden jävla ostabil och direkt livsfarlig för folk att vistas i, ändå kunde ingen se att byggnadsarbetare rev kolumner och pelare som försvagade grunden till byggnaderna. Så ofantligt mycket skitsnack, löjliga konspirationsteorier.
Sen ännu mer absurt är denna "hologram" teorin, att flygplanet är någon slags missil, inne i någon slags hologram som ser ut som ett flygplan och flyger in i byggnaden.

Sigh.
Det jag misstänker mest är att varför dom inte kunde skicka upp stridsflyg i tid, men då terroristerna hade stängt av lådorna eller "transpondern" eller vad fan dom nu kallas, så kan man inte identifiera flygplanet, utan terroristplanet var bara en liten prick bland massa andra prickar på radarn. Samt att NORAD hade ingen direkt förbindelse med USAs flygbaser (eller liknande) utan det gick igenom massa jävla ringningar innan dom kunde skicka upp stridsflyg, och då var det redan försent.
Skulle själv inte tveka på den tanken att USA gör smutsiga saker för att lägga vantarna på oljan dom älskar, men eftersom New York börsen kraschade och Dow Jones och miljarder gick förlorade tills dom öppnade allt igen, så USA gick ju en hel jävla massa back, och alla militärutgifter under alla dessa år av krig som uppskattningsvis är på flera miljarder också såklart, så vill USA själv punga ut enorma mängder pengar så att dom själv blir skyldiga en massa, bara för att lägga vantarna på oljan?
Tveksamt! ytterst tveksamt.