Citat:
Det var inte fanatiskt utan visade att hela byggnaden ingalunda pulvriserades. Det mesta av betongen smulades förstås i småbitar och en djävla massa damm blev det. So what? Vad hade du väntat dig när så höga byggnader rasar? Varför tycker du över huvud taget att det är något konstigt? Om du ser tillbaka på dig själv år 2000, hade du då tyckt att det var lustigt om det blir smulor och damm av betong i den situationen eller är det någon som har lett dig in på det de senare åren?
Ursprungligen postat av deprimeradekillen
Det är fanatiskt på det sättet att han visar lite bråte som faller ned på sidan och ska ha det som bevis.
Tycker du att WTC7 ser ut som en kontrollerad sprängning eller tycker du det ser ut som att den rasar ihop av sig själv?
Jag har sökt runt om "they pulled it" och hittar ungefär samma saker. Han säger att dom tog beslutet att "pull the building" och såg den komma ner. Du som har debunkat hela 9/11 kan svara på det nu utan att bjäbba som en barnunge med "du får söka själv!!"
Tycker du att WTC7 ser ut som en kontrollerad sprängning eller tycker du det ser ut som att den rasar ihop av sig själv?
Jag har sökt runt om "they pulled it" och hittar ungefär samma saker. Han säger att dom tog beslutet att "pull the building" och såg den komma ner. Du som har debunkat hela 9/11 kan svara på det nu utan att bjäbba som en barnunge med "du får söka själv!!"

WTC7 ser ut precis som det skulle se ut om det rasade ihop efter stora mekaniska skador i kombination med långvarig brand. Du kunde knappt sagt det bättre själv va? Och för att rädda dig från ett liv i oändlig dumhet ska du få en liten övning till: Kom på en beskrivning av ett troligt rasförlopp till följd av de skador som jag och de flesta tror orsakade raset fast som förstås tar sig ett annat förlopp än det var i verkligheten. Du kan t ex lista ut hur många sekunder det borde ha tagit att rasa utan sprängladdningar e. dyl. och motivera varför det skulle bli något annat än det blev. Lycka till!
Och han sa inte "pull the building". Det är inte fint att bre på med egna ord när man ska citera. Jag vet inte om Google har en specialutgåva för foliehattar men hos mig får jag träffar utan folie jättehögt upp i listan. Försök en gång till och visa att du klarar det. Gör du inte det så ska jag berätta sedan.