2011-09-30, 18:25
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Att Christine Whitman ljög, är bara ytterligare en politiker i högen. Visst är det så. Inga utsagor och ingenting styrt från amerikanska regeringen går att lita på. Precis allt måste ha källor från annat håll. Så enkelt.
Undersökning av 911 är inget undantag. Information därifrån är värdelös och hör inte hemma i en seriös diskussion.
1. Hon hade tidigare varit politiker men var det inte längre när hon gjorde det citerade uttalandet. Chefen för EPA är inte politiker lika lite som Ulf Adehlson var det när han var chef för SJ.

2. Ljög hon? Om vadå? Har du bevis för det, någon bättre mätning med helt annat resultat som gjorts av en pålitligare källa?

3. Är en dåre som bor ensam i en husvagn i öknen och hatar samhället för att han inte har något jobb en mer trovärdig källa än statsanställda (eller privatanställda men på uppdrag av staten) forskare?

Med tanke på att amerikanska staten inte ens kunde tysta ner att Clinton stoppat kuken i fel kvinna så är jag säker på att du överskattar deras förmåga att hemlighålla saker och komma undan med lögner.
Citera
2011-09-30, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb

Med tanke på att amerikanska staten inte ens kunde tysta ner att Clinton stoppat kuken i fel kvinna så är jag säker på att du överskattar deras förmåga att hemlighålla saker och komma undan med lögner.

Vad har de lyckats hemlighålla? Inte 911 väl?
Citera
2011-10-01, 02:44
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Vad har de lyckats hemlighålla? Inte 911 väl?
Nä just det! Om de hade haft något fuffens så är det klart det hade kommit ut med tanke på att det måste varit ett djävla gäng inblandade och det är alltid någon som skvallrar. Nu har inte det hänt och USA:s regering låg inte bakom attentaten. Hepp!
Citera
2011-10-01, 12:15
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:
Vad i helvete är det med dig din djävel? Du önskar mig ett kort och smärtsamt liv för att jag säger emot era idiotiska konspirationsteorier! Du har sannerligen gått för långt och jag rekommenderar dig att du håller käften för evigt. Du är fan inte frisk i huvudet.

Förresten så är det du länkar till inte alls ett erkännande av CIA att de testade LSD på civilbefolkning (och varför i helvete skulle de göra det i Frankrike av alla ställen?). Det är en amerikansk journalist som skrivit en bok och vill ha uppmärksamhet för att tjäna pengar. Att USA (och även Storbritannien) testade LSD på små grupper av sina egna soldater har varit officiellt sedan kort tid efter försöken.

Utbrottet i Frankrike berodde med all sannolikhet på förgiftning av ogräset mjöldryga vilket hände då och då förr då man inte hade så bra ogräsmedel och kontrollmetoder.

Rätt uppenbart att det var mjöldryga i det fallet. Däremot så har ju USA faktiskt medvetet infekterat fångar och mentalpatienter i Guatemala av alla ställen med könssjukdomar.

http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2010/10/01/AR2010100107299.html
Citera
2011-10-01, 15:15
Medlem
Citat:
Nä just det! Om de hade haft något fuffens så är det klart det hade kommit ut med tanke på att det måste varit ett djävla gäng inblandade och det är alltid någon som skvallrar. Nu har inte det hänt och USA:s regering låg inte bakom attentaten. Hepp!

Det kommer ju fram saker hela tiden. Vad pratar du om.
Vilka förställer du dig skulle stoppa USA?
Hur?
Citera
2011-10-01, 15:34
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Det kommer ju fram saker hela tiden. Vad pratar du om.
Vilka förställer du dig skulle stoppa USA?
Hur?
Jaså, det kommer fram saker hela tiden. Jag vet vad folihattarna hittar på hela tiden, det var inte det saken gällde. Har det varit någon som har erkänt att han själv varit inblandad som "insider" i attentatet? Typ, "jag blev kontaktad av GWB som bad mig fixa nanotermit..." Din fråga om vilka som skulle stoppa USA är bara förvirrad. Jag påstod inget om att "stoppa USA".

Försök inte flytta målstolparna utan svara på mitt inlägg #19502 innan vi går vidare.
Senast redigerad av skunkjobb 2011-10-01 kl. 15:36.
Citera
2011-10-01, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Rätt uppenbart att det var mjöldryga i det fallet. Däremot så har ju USA faktiskt medvetet infekterat fångar och mentalpatienter i Guatemala av alla ställen med könssjukdomar.

http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2010/10/01/AR2010100107299.html

Och Sverige har matat mentalpatienter med kolor i kariesstudier. Och tvångssterilieserat en hel hög med svenskar. Men från det drar jag inte slutsatsen att staten sänkte Estonia.
Citera
2011-10-01, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diana-II
Du är så duktig mrpreben.
Tror helt enkelt att vi måste börja se till slumpens goda kraft och inte tänka konspiratoriskt.

Vätebomben har under senaste seklers utvecklats radikalt i USA krigsindustri, vilket har gjorts i samband med fredsforskningen. Att de anklagar andra nationer för kärnvapen beror på att USA, helt enkelt har en mycket hög självinsikt.

5.36 ser du en igenkännande hög” topp”,följt på en mindre -som är mycket lik tvillingtornens,
Dessa inträder alltid några sekunder före kollapsen. Helt enkelt en slump. Det är också normalt med lite varierad markaktivitet och inget man kan sätta i samband med kollapsen. Förövrigt en elak,rasistisk och fördomsfull video skapad av en” dum” människa http://www.youtube.com/watch?v=UntixeRiEK8
(tyvärr har jag inte hittat tiden för WTC 7 någon annanstans och då har jag verkligen letat)

Man fann tritium, vilket också uppkommer i samband med joniserad strålnig - ren ”slump.

http://www.saunalahti.fi/wtc2001/evidence.htm

Att all elektronik, förutom trådansluten havererade efter kollapsen var en slump eftersom strömavbrott inträder lite dåd och då.

Att Mohammed Atta ´s pass upphittades på marken bland NY´s gator - och att han som var en sådan ordningsmänniska bara ”glömde” sitt handbagage på flygplatsen. Däri återfanns fanns allt bevismaterial. Tur i oturen så att säga.

Så hur stor var laddningen?
Citera
2011-10-01, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrpreben
Och Sverige har matat mentalpatienter med kolor i kariesstudier. Och tvångssterilieserat en hel hög med svenskar. Men från det drar jag inte slutsatsen att staten sänkte Estonia.

Drar du någon slutsats överhuvudtaget av någonting?
Ge gärna exempel.
Citera
2011-10-01, 20:15
Medlem
Soundtracket från Loose Change, Welcome to the Aftermath by Remo Conscious, sammanfattar verkligen hela 9-11 händelsen på ett otroligt bra sätt. Se och "njut"...
http://www.youtube.com/watch?v=13jmMfjMqm8

Sen finns det låt, här i eurodisco version, som inte heller går av för hackor. Kommer givetvis bäst till sin rätt när man ser den på jew tube (jag kan ha stavat fel...):
http://www.youtube.com/watch?v=qP9TioYkII0

Så jävla klockrena båda två, eller vad tycker alla "foliehattar" ute i cyberspace?
Citera
2011-10-01, 20:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BloodNGuts
Soundtracket från Loose Change, Welcome to the Aftermath by Remo Conscious, sammanfattar verkligen hela 9-11 händelsen på ett otroligt bra sätt. Se och "njut"...
http://www.youtube.com/watch?v=13jmMfjMqm8

Sen finns det låt, här i eurodisco version, som inte heller går av för hackor. Kommer givetvis bäst till sin rätt när man ser den på jew tube (jag kan ha stavat fel...):
http://www.youtube.com/watch?v=qP9TioYkII0

Så jävla klockrena båda två, eller vad tycker alla "foliehattar" ute i cyberspace?

faaan vad jag önskar att folk kunde sluta hänvisa till Loose Change .. om ni visste vilka som stod bakom de filmerna skulle ni tatt facklor i händerna och bränt ned hela staden där dessa "skapare" var födda för länge länge sedan .. Few films piss me off more than the "Loose change"-genre..

Leave'em .. De finns bara till för att polarisera folk mot varandra, men är inte här för att lösa några problem. If anything, så är Loose Change-filmerna här för att "höja temperaturen i grytan" .. no more, no less.
Senast redigerad av Ippskiff 2011-10-01 kl. 20:35.
Citera
2011-10-01, 20:29
Medlem
Citat:
Drar du någon slutsats överhuvudtaget av någonting?
Ge gärna exempel.

Nej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in