Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-04-09, 19:56
  #1
Medlem
Ian Ss avatar
Om man nu tränar väldigt hårt men inte på gym vart hitter man då kostprogram
Har inga kunskaper för att lägga upp ett själv så snälla kom med info om hur man skall gå till väga.
Citera
2007-04-09, 20:03
  #2
Medlem
tapirs avatar
aftonbladet hälsa

Säg vad fan du tränar för hårt! Tränar du löpning stenhårt behöver du en jävla massa mer kolhydrater än om du tränar brottning stenhårt!
Citera
2007-04-09, 20:09
  #3
Medlem
stRs avatar
Släng upp lite stats och förklara hur din dag ser ut, eventuell mat du inte klarar av att äta, dina matlagningskunskaper osv så ska vi nog kunna hitta på lite tips och riktlinjer, ett kostschema som pekar exakt på vad du ska äta varje dag är varken lätt eller kul att följa. Med lite sunt förnuft kunskap och intresse så kan du både leva gott och nyttigt samtidigt som du får hjälp att nå dina mål.
Citera
2007-04-09, 20:41
  #4
Medlem
spudwishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ian S
Om man nu tränar väldigt hårt men inte på gym vart hitter man då kostprogram
Har inga kunskaper för att lägga upp ett själv så snälla kom med info om hur man skall gå till väga.

Menar du att man skulle få kostprogram på gymmet? Iaf, vilken film är det någon säger, "stick around, you might learn something". Det gäller ju här. Annars finns det allmänna trådar också, längst upp på forumet. Eller så kan du pm:a mig för gratis kvalitetsservice
Citera
2007-04-09, 21:59
  #5
Medlem
Ian Ss avatar
Vill inte vara tillbesvär för ngn men, tränar boxnign och judo cirka fem gånger i veckan. Väger 95 är 195 lång. Vill ha bort onödiga handtag runt magen
Äter väl husmanskost och halvkass frulle inge särskillt alls. Jag tror själv att det är kosten som det spricker på för mig, fått dålig mage o allt sånt.
Vill inte minska i vikt utan bara bli starkare och hårdare i kroppen.
Citera
2007-04-10, 11:59
  #6
Medlem
Ian Ss avatar
Nu får experterna ta och komma med råd
Citera
2007-04-10, 15:17
  #7
Medlem
spudwishs avatar
Som sagt, finns färdiga trådar.
Citera
2007-04-10, 15:57
  #8
Medlem
Ian Ss avatar
Vart hittar jag dessa trådar??
Citera
2007-04-10, 17:06
  #9
Medlem
RVDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ian S
Vart hittar jag dessa trådar??
Citera
2007-04-10, 17:40
  #10
Medlem
Ian Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RVD
Fans inte mycket att hämta där nej. Tänker som sagt inte sätta mig in i närings och kostlära. Hade jag velat det hade jag ju inte frågat om något kostprogram här
Citera
2007-04-10, 17:49
  #11
Medlem
stRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ian S
Fans inte mycket att hämta där nej. Tänker som sagt inte sätta mig in i närings och kostlära. Hade jag velat det hade jag ju inte frågat om något kostprogram här

Då kan du lägga ner projektet på en gång, eller så kanske viktväktarna är någonting för dig.
Citera
2007-04-10, 17:51
  #12
Medlem
RVDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ian S
Jag tror själv att det är kosten som det spricker på för mig...
Citat:
Ursprungligen postat av Ian S
Tänker som sagt inte sätta mig in i närings och kostlära.
Lycka till då...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback