Citat:
Ursprungligen postat av Leviticus
Jaha. Förekommer nuförtiden menar du?
När sker detta då? Smyger de fd JVsarna med in på dass? Eller hur styrker man dessa påståenden?
Jag har inte sett ngt sådant och då känner jag en stor mängd JVs som har en stor mängd barn.
Du vet väl att barn kan börja gråta även av en tillsägelse.
Eller bara av det faktum att de inte får sin vilja igenom.
Jag påstår inte att ngn ljuger, men lite mer än snack vore ju trevligt.
Och OM det nu är så att dessa bevittnat...vad ska vi kalla det...aga...och det är brottsligt, hur kan då dessa rättskaffens människor du sätter på piedestaler bara stå och se på? För att sen sitta och viska om det med likasinnade och fans (typ du då alltså)?
Det är precis det du och andra JV:n gör: påstår att vi som lämnat/blivit uteslutna ljuger. Inte rakt ut, förstås, men i mycket genomskinligt inlindade ordalag.
Jag har sett det på andra forum, andemeningen är alltid densamma: Uteslutna vittnen eller sådana som lämnat JV bara ljuger, vi är "bittra" och "hatiska", allt som står på t ex
Hjälpkällan är bara illasinnade lögner och propaganda.
Jag blir mer och mer upprörd över hur du,
Malmohenke och
IsgrimnuR bemöter våra inlägg, särskilt från oss som faktiskt också varit vittnen eller studerat med vittnena och varit med på många möten och sammankomster. Ni säger (inte rakt ut, som sagt) att vi ljuger, ni dömer ut våra berättelser och förringar våra upplevelser, samtidigt som "skriker" högt och känner er påhoppade när ni anser att vi gör så mot er. "
Man ska inte döma andra, det är Guds sak att döma" säger ni; samtidigt som ni dömer oss.
Undrar om era äldste skulle bli stolta över vad ni skriver här? Kallar folk korkade, "skriker", anklagar folk för att ljuga, dömer...Gör ni så i tjänsten på fältet också?