själv tycker jag att effekterna än idag håller mycket hög klass! Vilket är helt sjukt med tanke på att den är så gammal. T2 var ju verkligen banbrytande inom CGI.. Har sagt det förr och säger det igen... Cameron vet vad han sysslar med.
Fasen.. blir lite sugen nu.. kanske blir till att dra igång projjen ikväll!
Fast att jämföra en film som T2 med dagens Avatar är ju inte ens i närheten av varandra, filmmässigt så ligger ju T2 så långt före att det är svårt att beskriva
Edit: Och nu när du säger det har jag fan inte sett T2 på någon större än min 42", ska nog också starta projektorn ikväll efter fotbollen!
Fast att jämföra en film som T2 med dagens Avatar är ju inte ens i närheten av varandra, filmmässigt så ligger ju T2 så långt före att det är svårt att beskriva
Edit: Och nu när du säger det har jag fan inte sett T2 på någon större än min 42", ska nog också starta projektorn ikväll efter fotbollen!
Kan hålla med, men tycker även att Avatar för tekniken framåt och att det var en mycket snygg film.
OffT: Ja, UT med Frankrike nu så att det stänker om det!
T2 är riktigt bra faktiskt. Mycket bättre än både ettan och tvåan.
Men som actionfilm så är Dödligt vapen mycket bättre, tycker jag. En av mina abosluta favoritfilmer!
Hur kan en film vara bättre än sig själv? iom Den är bra men den kan ju fortfarnade inte vara bättre än sig själv
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!