2010-06-19, 09:24
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Tycker alla Terminatorfilmerna är bra (har inte sett 4:an än pga. obetalda räkningar...). Men tvåan tar klart priset, oerhört bra, o snygga spcialeffekter. Men frågan är varför de inte sände en TX direkt för att döda Kyle Reese?

Hela Terminator tidslinjen har ballat ur sedan länge.
Citera
2010-06-19, 14:04
Medlem
The Meatballs avatar
Jag gillar i överlag The Terminator bättre än tvåan, men även om Arnold är riktigt bra i ettan så kan han inte slå Robert Patricks framträdande som T-1000. Det finns få filmskurkar som är ballare.
Citera
2010-06-19, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Hela Terminator tidslinjen har ballat ur sedan länge.
Den enda som funkar logiskt sett borde väl vara ettan. Där kan man ju iaf tänka sig att Arnold är deras mest fulländade och att de bara kan skicka tillbaka en max. Redan tvåan spårar ju ut lite, då kunde de som tidigare nämnt skickat tillbaka 5 T-1000 för att döda Kyle Reese tycker man.
Citera
2010-06-19, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pleonasm
Den enda som funkar logiskt sett borde väl vara ettan. Där kan man ju iaf tänka sig att Arnold är deras mest fulländade och att de bara kan skicka tillbaka en max. Redan tvåan spårar ju ut lite, då kunde de som tidigare nämnt skickat tillbaka 5 T-1000 för att döda Kyle Reese tycker man.
Det kanske inte är så enkelt att skicka tillbaka någon i tiden. Det kanske krävs sällsynta resurser, verktyg eller någonting för att kunna göra det.
Citera
2010-06-19, 18:28
Medlem
portnoys avatar
Kan bara hålla med den gamla TS.

T2 = världens bästa actionrulle. -Än idag!
Citera
2010-06-19, 22:08
Medlem
Dobbelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av surfacing
Era lökar. Glöm inte Face off för fan.
Face Off är en underbar film till två tredjedelar. Huvudpersonerna (som spelas av Travolta och Cage) är mycket bra och actionscenerna är över medel. Birollerna är dock inte lika engagerade som huvudrollerna vilket sänker betyget. Fortfarande en mycket sevärd film, absolut. Jag gillar Face Off mer än Terminator 2, dock inte lika mycket som ettan.
Citera
2010-06-20, 02:38
Medlem
Terminator 2 är absolut den bästa actionrullen som finns, också en av de bästa oberoende kategorier, den har absolut allt.
Citera
2010-06-20, 16:18
Fan vad bra den är ja! Finns extremt få filmer som ens kan mäta sig i coolhet med T2, den enda jag kommer på just nu är Desperado.
Citera
2010-06-21, 18:57
Medlem
Fittfittas avatar
Gladiator är också en bra actionfilm har jag för mig. (Fast T2 är ju bäst)
Citera
2010-06-22, 12:15
Medlem
Mescaleros avatar
Vart tycker ni Bladerunner kvalar in någonstans då?
Stämningen i den filmen är inte fy skam.
Fast mot T2 så är den nog rätt torsk. Får dra ett maraton och återkomma.
Citera
2010-06-22, 15:21
Medlem
KinG-NothinGs avatar
Om du sätter Terminator 2 under den tiden som den producerades och ser resultatet så kan du inte annat än att bli imponerad. ´Har länge varit en favoritfilm och det är många bra skådespelarinsatser i den, Arnold passar ju för fan ultimat i rollen som han spelar. Även Edward Furlong tycker jag gör det riktigt bra, tänk att det fanns en tid då barnskådisar var duktiga! Och som redan nämnts Robert Patricks och Linda Hamiltons roller är ju riktigt bra även dem.

Äger själv Collectors Edition och Directors Cut versionen av denna rulle och jag kan bara säga att har ni inte sett den versionen så borde ni göra det!
Citera
2010-06-22, 15:51
Medlem
portnoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KinG-NothinG
Om du sätter Terminator 2 under den tiden som den producerades och ser resultatet så kan du inte annat än att bli imponerad. ´Har länge varit en favoritfilm och det är många bra skådespelarinsatser i den, Arnold passar ju för fan ultimat i rollen som han spelar. Även Edward Furlong tycker jag gör det riktigt bra, tänk att det fanns en tid då barnskådisar var duktiga! Och som redan nämnts Robert Patricks och Linda Hamiltons roller är ju riktigt bra även dem.

Äger själv Collectors Edition och Directors Cut versionen av denna rulle och jag kan bara säga att har ni inte sett den versionen så borde ni göra det!

+1

själv tycker jag att effekterna än idag håller mycket hög klass! Vilket är helt sjukt med tanke på att den är så gammal. T2 var ju verkligen banbrytande inom CGI.. Har sagt det förr och säger det igen... Cameron vet vad han sysslar med.

Fasen.. blir lite sugen nu.. kanske blir till att dra igång projjen ikväll!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in