Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-03-27, 21:01
  #1
Medlem
dbol är ju väldigt potent av allt att döma. mkt verkar dock bero på vätska man drar på sig. tamoxifen (nolva etc) gör ju att man inte samlar upp så mkt vätska så jag undrar om någon kört t.ex en 10/60 med 10mg tamox/dag samtidigt?

ja det blir antagligen min nästa kur även om tanken på att lägga till dbol nu (2.5vecka in i 10v testo-e) finns.
Citera
2007-03-27, 22:46
  #2
Medlem
skulle också vilja ha svar på denna
Citera
2007-03-27, 22:51
  #3
Medlem
Personlig åsikt och tanke...10mg Nolva till en "brygga 10/60" totalt onödigt eftersom det inte ens är en kur. Vissa säger även att 10mg Nolva kan slå ut större delen av effekten vilket leder till att denna kuren som normalt inter ger mycket kommer ge dig ännu mindre resultat.

Och vafan du kommer knappast lägga på dig så mycket vätska på denna kuren? I övrigt så ger den ökade vätskan bara positiv effekt och är bra när du kommer lyfta skrot som stålmannen när du kör ANDRA kurer. Sluta vara så fåfäng tänk på finnarna m.m du kommer få istället dom kommer du inte få bort så lätt.
Citera
2007-03-27, 23:35
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av holysunken
Personlig åsikt och tanke...10mg Nolva till en "brygga 10/60" totalt onödigt eftersom det inte ens är en kur. Vissa säger även att 10mg Nolva kan slå ut större delen av effekten vilket leder till att denna kuren som normalt inter ger mycket kommer ge dig ännu mindre resultat.

Och vafan du kommer knappast lägga på dig så mycket vätska på denna kuren? I övrigt så ger den ökade vätskan bara positiv effekt och är bra när du kommer lyfta skrot som stålmannen när du kör ANDRA kurer. Sluta vara så fåfäng tänk på finnarna m.m du kommer få istället dom kommer du inte få bort så lätt.
jag anser inte en massa vatten vara något positivt även om jag vet att det förbättrar träningen. dvs har ingen lust gå upp massa kilon man sen förlorar.

visste inte acne var ett så stort problem med dbol. värre än 250mg testo-e?
Citera
2007-04-01, 12:07
  #5
Medlem
bump, ngn mer som har synpunkt med att stacka nolva o dbol lågdos?
Citera
2007-04-01, 14:15
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av overwhelming
jag anser inte en massa vatten vara något positivt även om jag vet att det förbättrar träningen. dvs har ingen lust gå upp massa kilon man sen förlorar.

visste inte acne var ett så stort problem med dbol. värre än 250mg testo-e?

Att det förbättrar träningen anser jag som ett possitivt resultat, dumt att lägga sig på underskott och riskera att minimera resultaten, vatten kommer och går, bara leva med det.
MVH
Citera
2007-04-01, 14:26
  #7
Medlem
DANI81s avatar
..

Om man ligger på 30mged dboll hjälper 10mged nolva vattenreduceringen märkbart? 40mg nolva första dagarna i pct overkill??
Citera
2007-04-01, 19:35
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DANI81
Om man ligger på 30mged dboll hjälper 10mged nolva vattenreduceringen märkbart? 40mg nolva första dagarna i pct overkill??

Nolva mot vattenansamling det var något nytt.
Citera
2007-04-01, 19:46
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av holysunken
Nolva mot vattenansamling det var något nytt.
det är östrogenet som drar på dig vatten.
Citera
2007-04-01, 19:57
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av overwhelming
det är östrogenet som drar på dig vatten.

Nolva tas för att du skall MINSKA RISKEN för att få BT men östrogen nivåerna och vätskeansamlingar får du ändå. Finns bättre alternativ om du inte vill ha ett vattenface.

EDIT : Dessutom om ni hade läst på lite så hade ni vetat att en bieffekt av Nolvadex är just vätskeansamlingar.
Citera
2007-04-01, 21:02
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av holysunken
Nolva tas för att du skall MINSKA RISKEN för att få BT men östrogen nivåerna och vätskeansamlingar får du ändå. Finns bättre alternativ om du inte vill ha ett vattenface.

EDIT : Dessutom om ni hade läst på lite så hade ni vetat att en bieffekt av Nolvadex är just vätskeansamlingar.
östrogenet finns kvar i kroppen ja men tamoxifenet konkurrerar om dess receptorer.

Ok, frågan antar jag då är vad som samlar upp mest vätska, stora mängder östrogen eller mindre mängd tamoxifen.
Citera
2007-04-01, 21:22
  #12
Medlem
DANI81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av holysunken
Nolva tas för att du skall MINSKA RISKEN för att få BT men östrogen nivåerna och vätskeansamlingar får du ändå. Finns bättre alternativ om du inte vill ha ett vattenface.

EDIT : Dessutom om ni hade läst på lite så hade ni vetat att en bieffekt av Nolvadex är just vätskeansamlingar.


Man lär sig nåt varje dag tack för svaret. Vad rekommenderas mot just vatten ansamling som man får av dbollar??
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback