2008-09-01, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svithjod
Tror inte det är någon större bevakning där..

okej härligt
Citera
2008-09-10, 20:05
Medlem
Svithjods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mus92
okej härligt

Tjena...kom du iväg och snoka nåt runt Avesta mer än Koppardalen?
Citera
2008-09-18, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mus92
okej, låter värt ett besök, brukar securitas eller nå andra vakt bolak va där å kika eller?

När jag var där fanns det iaf skyltar om videoövervakning, dock såg jag ingen kamera.

MVH Thomas
Citera
2008-10-11, 22:16
Medlem
Ska snart lägga upp lite bilder från en lång aktiv kulvert i Avesta, ha tålamod bilderna kommer snart. Kan ge lite hintar om denna kulvert senare, ingången ligger precis innanför ett stängsel.
Citera
2008-10-15, 15:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aceman67
Ska snart lägga upp lite bilder från en lång aktiv kulvert i Avesta, ha tålamod bilderna kommer snart. Kan ge lite hintar om denna kulvert senare, ingången ligger precis innanför ett stängsel.
Fint detta.. Jag tror jag vet vart detta stängsel är.
Citera
2008-10-17, 18:05
Medlem
Citat:

Är det någon som har bilder ifrån kulvertarna??
skulle vara intressant att se.
har även hört talas om en fd militär lokverkstad i närheten av avesta. någon som vet vad jag talar om?
Citera
2008-10-17, 18:24
Medlem
Förhoppningsvis har jag bilder från en ganska cool kulvert nästa vecka.
Citera
2008-10-22, 22:19
Medlem
Citat:
Förhoppningsvis har jag bilder från en ganska cool kulvert nästa vecka.

Hur går det med de där bilderna?
Citera
2008-10-23, 18:33
Medlem
Citat:
Hur går det med de där bilderna?

Inte bra alls, varit sjuk hela veckan.
Citera
2009-01-06, 03:24
Medlem
vart det några bilder över huvud taget?
Citera
2009-01-06, 21:16
Medlem
Nej det blev inga bilder, blev andra personer som fick ner och jobba i kulverten. Jobbet är återkommande så det blir fler chanser.
Citera
2009-01-06, 23:22
Medlem
**Nej det blev inga bilder, blev andra personer som fick ner och jobba i kulverten. Jobbet är återkommande så det blir fler chanser**

aha okej, men du, du vet qlturhuset? framför fram dörren på den byggnaden så är det ju en underjordisk ingång.

och jag å nåra polare har gått inn där i tanken om att de skulle finnas en fortsättning och så nu igår så fick jag höra att dom lyckats tagit sig ganska långt inn och att det värkligen gick att ta sig längremen det finns inget att gå på.

så nu planerar vi att i vår/sommar nån gång försöka få fram nån gummi flotte och se vart vi kommer, vet du nått om det stället? tängte så man inte kör in i nån jävla fors och spolas ut i älven eller nått liknande
Senast redigerad av Mus92 2009-01-06 kl. 23:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in