Citat:
Ursprungligen postat av
StrainHunter021
Krossade nyss 15st Ksalol 1mg (dom små runda blå), filtrerade och sköt i mig i armen. Påpekas ska att det blev 10ml, så fick fylla 2 st 5ml pumpar o sätta 2ggr. Har även 2 kartor Tram 200mg (20st) som jag är bra sugen på att slänga i mig oxå. Har hört att blanda benso o moffe kan va lika me döden. Hur sant är det? Kan ja lugnt kasta i mig dom där 20 trammen utan oro för att trilla av pinn eller vad tror o säger ni? Nu kan ja va lite snurrig av benson men i min beräkning blir 20st 200mg Tram 4g. Jag har hög tolerans mot opiater då ja är en fd heroinist så trammen i sig är ja int orolig för, men det är blandningen av alprazolamen (15mg) i kombination med 4g Tram som gör mig lite fundersam o orolig. Så skulle ni avråda från det eller är det bara att köra på? Tilläggas ska väl att jag tänker ju int slå i mig Trammen som ja gjorde med Ksalolen. Tacksam för snabbt svar.
Jag skjuter aldrig så du har säkert bättre koll än jag. Men är det inte väldigt farligt att skjuta tabletter utan att separera bort allt som ska bort?
Om man väl ska skjuta tabletterna är nog ksalol det sämsta du kan ta. Du har ingen aning vad det är i dem eller vilka intravenöst icke-kompatibla saker just den batchen källarpressade piller har. Dessutom brukar det inte tjäna så mycket till att ta det IV. För de flesta benso ger det ingen förhöjd effekt och många vittnar om problem i venen efteråt.
Som du säger, benso och opiodider är en dödlig kombo. De flesta som dör av benso har tagit det i kombination och samma förhållande är stark även åt andra hållet.
Vissa blandar för att stärka opioiderna men de som gör det har nog erfarenhet av att blanda. De kvantiteter du beskriver låter rätt farligt.
Dum idé! Skit i det där.