2010-07-23, 02:56
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHour
Visste inte vart jag skulle skriva, gör det här.

En speedball bestående av heroin och kokain, hur känns det? Jag vet att det är livsfarligt, men hur är känslan?

Tja om du inte har testat att skjuta någon av drogerna är det kanske lite svårt att förklara på ett förståeligt sätt. Uppenbarligen känns det ju som effekterna av kokain och heroin fast på samma gång då såklart.. Börjar som ett skönt "slag" i magen som bubblar upp som fjärilar genom bröstkorgen och en behaglig, mjuk värme börjar sprida sig genom hela kroppen i varenda liten cell samtidigt som kokainkicken genererar starka rysningar av välbehag genom ryggraden. Drogerna ångar ut ur munnen, käkarna bits ihop, hjärtat bultar på och man känner sig både lugn och altert och vaken samtidigt.. det behagligaste man kan göra i tållståndet är att sitta ner eller luta sig tillbaka/lägga sig ner och röka en cigg, de första 3-4 minuterna är klart skönast. När kokainet har lagt sig efter en stund ebbar det ut i det vanliga heroinruset (som vid det laget har konverterats till morfin i kroppen dock).
Citera
2010-07-23, 03:14
Medlem
HappyHours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiAlias
Tja om du inte har testat att skjuta någon av drogerna är det kanske lite svårt att förklara på ett förståeligt sätt. Uppenbarligen känns det ju som effekterna av kokain och heroin fast på samma gång då såklart.. Börjar som ett skönt "slag" i magen som bubblar upp som fjärilar genom bröstkorgen och en behaglig, mjuk värme börjar sprida sig genom hela kroppen i varenda liten cell samtidigt som kokainkicken genererar starka rysningar av välbehag genom ryggraden. Drogerna ångar ut ur munnen, käkarna bits ihop, hjärtat bultar på och man känner sig både lugn och altert och vaken samtidigt.. det behagligaste man kan göra i tållståndet är att sitta ner eller luta sig tillbaka/lägga sig ner och röka en cigg, de första 3-4 minuterna är klart skönast. När kokainet har lagt sig efter en stund ebbar det ut i det vanliga heroinruset (som vid det laget har konverterats till morfin i kroppen dock).
Stämmer, har ingen erfarenhet av dom två drogerna, låter fantastiskt som du beskrev det iallafall!
Citera
2010-07-23, 04:12
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:
Stämmer, har ingen erfarenhet av dom två drogerna, låter fantastiskt som du beskrev det iallafall!

Jo jag kan inte förneka att det är en jävligt skön känsla för stunden, men för stunden är nyckelordet också för man vaknar ju ändå upp till samma skit igen morgonen efter liksom. Och desto mer man vänjer sig vid att kunna trycka in kolven på en spruta och ta bort alla negativa känslor på några sekunder bara desto jävligare är det att ta sig ur det särskilt den psykologiska biten. Jag påpekar detta för när man är i det stadiet att man sitter och dunkar i sig kokain och heroin i venen så är man nog i många fall rätt ingången i missbruk och använder drogerna mer och mer för att tillfälligt kunna må bra istället för att göra det för skojs skull som förr i tiden...
Citera
2010-07-28, 04:41
Medlem
Prosaiskt.Vedernamns avatar
Ligger det någon risk i att ta dexofen dagen efter iktorivil (3mg) använts? Även två glas vin slank ned, men det antar jag är för lite för att behöva oroa sig över sisådär ett dygn efteråt.

Hur fungerar dexofen tillsammans med cocillana-etyfin?
Av det lilla jag snappat upp om dexofen så hade jag tveklöst tackat nej till ett sådant erbjudande, men jag vänder mig ändå till experterna, jag kan ju ha fel...
Citera
2010-08-04, 18:40
Medlem
HappyHours avatar
Ethcathinone + Amfetamin? Eftersom dom säger att ethcathinone är lik MDMA fast inte lika djup, och jag vet att man inte ska blanda MDMA, så hur är denna blandning, farlig eller okej?
Citera
2010-08-04, 18:52
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ethcathinone + Amfetamin? Eftersom dom säger att ethcathinone är lik MDMA fast inte lika djup, och jag vet att man inte ska blanda MDMA, så hur är denna blandning, farlig eller okej?
Det sägs väl att ethcat är ganska likt butylone? typ mildare än bk-mdma fast längre rus och mer dopaminergt än serotonergt. Utsöndrar förmodligen inte en bråkdel så mycket serotonin som mdma så det borde vara ok. Det borde vara en bra kombo i vilket fall som helst.
Citera
2010-08-04, 18:55
Medlem
HappyHours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Det sägs väl att ethcat är ganska likt butylone? typ mildare än bk-mdma fast längre rus och mer dopaminergt än serotonergt. Utsöndrar förmodligen inte en bråkdel så mycket serotonin som mdma så det borde vara ok. Det borde vara en bra kombo i vilket fall som helst.
Tack!
Citera
2010-08-11, 18:21
Medlem
hunt3rSs avatar
nån som vet hur blandningen med Ethcathinone och sub funkar tillsammans? vore tacksam för svar för ska få en sample ethcathinone imorgon och vill inte göra nått dumt.

Mvh hunt3rs
Citera
2010-08-11, 18:36
Medlem
Lightermans avatar
opiater plus dxm,nagon som kan uttala sig om denna kombo?
Citera
2010-08-11, 18:50
Medlem
hunt3rSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lighterman
opiater plus dxm,nagon som kan uttala sig om denna kombo?

Har tagit subutex och dxm och det funkade bra mådde fint sen är ju subutex inte någon opiat det är väl en opiod antagonist men vore nog vara ungefär samma sak, fast sen vill jag vara lite larvig och varna för dxm själv tycker jag det är en opålitlig drog som ska tas med respekt men det är bara jag och alla gör som dom vill

Mvh hunt3rs

Ps ethcathinone och sub funkar den blandningen någon som vet skulle bli väldigt glad för svar!
Citera
2010-08-12, 22:23
Bannlyst
400mg krypton
300mg tramadol
2mg xanor
En starköl

Funkar?
Citera
2010-08-12, 22:47
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d0ck
400mg krypton
300mg tramadol
2mg xanor
En starköl

Funkar?
jag skulle ha skippat trammet och plussat på kryptonet eller tvärtom. Tram och krypton är nog ingen höjdare.. Små doseringar i och för sig.. Går säkert bra men varför chansa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in