Flashback bygger pepparkakshus!
2010-07-12, 11:22
Medlem
wsbs avatar
Penicillin + buprenorfin?

Min förkylning har visat sig vara bakteriell, efter blod- och halsprov, så fick penicillin utskrivet idag. Tog buprenorfin i förra veckan för att må bättre - och gjorde så klart det (skillnad mellan dag och natt). Någon som vet ifall det skulle innebära några problem/risker med denna kombination? Har alltid sett opioider som safe i kombination med andra mediciner, men det är ju rätt viktigt att penicillinet tar...
Citera
2010-07-12, 11:38
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Citodon + Dexofen, farlig kombo? Har 10 citodon och 100mg Dexofen och efter ha läst mycket om båda opioderna så ser jag att dexofen kan vara farlig i högre dosering.. Har dock bara 2x 50 mg Dexofen och undrar om den lilla mängden kan boosta på ett citodon rus?
snabbt svar behövs
Citera
2010-07-12, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RetaliationMan
Rent generellt, vad händer vid kombination av rökmix och alkohol (ren vodka). Har inte testat detta ihop innan, men det är dags i helgen. Eller är det en dum idé överhuvudtaget? Flipprisk?

första gången jag körde en kombo av dessa två preparat så gick det åt helvete, min syster hade fest här hemma, så var jag stupfull när en polare till mig frågade om jag ville ha en holk bonzai, dum som jag var tackade jag ja. slutade med minneslucka rakt av, dagen efter fick jag höra att jag hade stått vid mitt rum och gapat "alla pundare sitter i mitt rum m.m" men men, har testade det nu efteråt också - fast i mindre mängder alkohol och jag tycker ruset är shysst!
Citera
2010-07-12, 17:03
Medlem
martiness avatar
Blanda Mio-Relax (Somadril) och Lorazepam. Hur funkar det? Farligt, har ingen erfarenhet av någon av dem. Inte ens av andra benzo, testat "benzo" 2 gånger kanske. Stilnocht då.
Citera
2010-07-16, 18:55
Bannlyst
(20mg metadon dagligen+lyrica 600mg)
Smäcka på med 20mg valium och ytterligare 60mg metadon för att mysa till det en ensam fredag?

eller alldeles för dumt?
Citera
2010-07-16, 19:17
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r0bbz
(20mg metadon dagligen+lyrica 600mg)
Smäcka på med 20mg valium och ytterligare 60mg metadon för att mysa till det en ensam fredag?

eller alldeles för dumt?

Du lär inte dö i alla fall och 60 mg istället för 20 mg metadon verkar trivsamt, så jag tror att du blir väldigt "skön" av det. Om du inte går på pissprov och får metadon för att du lägger ner heroinet så lär de se diazepamet ganska länge efteråt.
Senast redigerad av knoxah 2010-07-16 kl. 20:05.
Citera
2010-07-16, 21:33
Medlem
Smash3rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av martines
Blanda Mio-Relax (Somadril) och Lorazepam. Hur funkar det? Farligt, har ingen erfarenhet av någon av dem. Inte ens av andra benzo, testat "benzo" 2 gånger kanske. Stilnocht då.
Jag är inte hundra men det lär inte vara några problem, du kommer säkert bli skön, bättre än på stilnoct!
Citera
2010-07-16, 21:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av knoxah
Du lär inte dö i alla fall och 60 mg istället för 20 mg metadon verkar trivsamt, så jag tror att du blir väldigt "skön" av det. Om du inte går på pissprov och får metadon för att du lägger ner heroinet så lär de se diazepamet ganska länge efteråt.

Ligger på 60-100mg när jag vill mysa och går ej på heroin. (Ryggsmärta)

Blir väl att trycka lite då
Citera
2010-07-17, 00:35
Medlem
martiness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smash3r
Jag är inte hundra men det lär inte vara några problem, du kommer säkert bli skön, bättre än på stilnoct!

Jo det fungerade Blev ganska väck efter den kombon plus röka och lustgas. Minnet är inte 100% från kvällen, men vet att det var trevligt iallafall

Någon som har erfarenhet av benzos och Flephedrone, som är en centralstimulant? Så svaret borde kunna appliceras på benzos och centralstimulanter i allmänhet. Har aldrig provat att blanda den kombinationen tidigare och tänkte försäkra mig om att det inte är nån större fara. Tanken var att vi skulle ta benzosarna senare inatt för att softa ner
Benzona är förövrigt Lorazepam

Lev väl.
Senast redigerad av martines 2010-07-17 kl. 00:38.
Citera
2010-07-17, 01:11
Medlem
M0ntanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wsb
Penicillin + buprenorfin?

Min förkylning har visat sig vara bakteriell, efter blod- och halsprov, så fick penicillin utskrivet idag. Tog buprenorfin i förra veckan för att må bättre - och gjorde så klart det (skillnad mellan dag och natt). Någon som vet ifall det skulle innebära några problem/risker med denna kombination? Har alltid sett opioider som safe i kombination med andra mediciner, men det är ju rätt viktigt att penicillinet tar...
Opioider sänker ditt immunförsvar. Så det kommer ta längre tid innan du blir frisk. Hurvida det kan integrera med Penicillinet vet jag inte. Kolla på fass, där står det om kontraintraktioner och dyl.

Mvh
Citera
2010-07-22, 19:30
Bannlyst
Iktorivil 4mg, 1400mg somadril, 500mg Tramadol , 40mg Metadon och sen inatt imovane för att sova?
Citera
2010-07-23, 02:00
Medlem
HappyHours avatar
Visste inte vart jag skulle skriva, gör det här.

En speedball bestående av heroin och kokain, hur känns det? Jag vet att det är livsfarligt, men hur är känslan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in