2019-01-21, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av junja
Hej!
Har käkat 2 st ksalol typ kl 10-11 på förmiddagen idag, frågan är..vågar jag slänga i mig oxycontin om några timmar? Känner inget av ksalolen mer än att jag är lite trött..
Hur mycket oxycontin har du tänkt att ta? Hur hög benso tolerans har du?
Citera
2019-01-22, 17:49
Avslutad
Är det någon fara att ta ritalin/tjack samtidigt iv?

Hej! Sökte på min fråga men pallar inte söka mer. Som rubriken säger! Jag har en lösning dos/ritalin IV klar och undrar om det är lugnt att spika i sig det? Jag tror coctaìlen är rätt "mild "! Länka till info om detta tack //ritafin
Citera
2019-01-22, 18:15
Avstängd
Det är en fara bara med en utav dom i taget, sen dubblar du det å va blir det?

Typ som att blanda hasch och slice inge bra
Citera
2019-01-24, 01:14
Medlem
tjackknugens avatar
Funderar på att ta MDMA imorgon vid lunch, lugnt att inta Pregabalin eller tram framåt kvällen med några spliffar?
Citera
2019-01-24, 10:57
Medlem
idag tagit cirka 20mg imovane(första gången), tog en 20mg prozac, tog en 30mg mirtazapan kanske fick i mig 1 blå också men nu sitter jag o dricker några cider är detta något farligt?

och hur länge sitter detta i mig på diverse sätt, skulle jag kunna ta lite oxycontin senare idag eller imon utan att behöva oroa mig?

tack

vill även tillägga med benzo tolleransen att jag kan ta 50 xanor o sen gå ut o ta några öl med polare. tänkte om de fanns någon korsstollerans typ
Senast redigerad av Erik991 2019-01-24 kl. 11:16. Anledning: prozam till prozac
Citera
2019-01-25, 18:20
Medlem
Jag står på 250 mg Lamotrogin. Går det att blanda med Subutex?
Citera
2019-01-26, 19:17
Medlem
Tog 300mg tramadol kl åtta imorse. Kan man tjacka nu eller hur är det med kramprisken?
Citera
2019-01-27, 00:36
Medlem
SameOldStorys avatar
Oxynorm och imovane

Gooodkväll!

Jag äter oxynorm mest p.g.a. att jag faktiskt behöver men ibland bara för att mysa lite. Anywho, nu har jag börjat sova så jävla dåligt att jag fått imovane men enligt fass är det ajabaja att äta dessa ihop. Totalt under en vanlig dag äter jag kanske 30-40 mg oxy och ca. 15-20 mg på kvällen. Kan jag slänga i mig en imovane innan läggdags eller är det en dum idé? Kan man må gott på imovane och hur mycket måste man äta då? På imovane har jag noll tolerans.

Hoppas jag lagt tråden rätt annars får mod gärna flytta.

Tack!
Citera
2019-01-27, 00:58
Medlem
Kolla i ”kan jag blanda”-tråden. Jag rekar ej blandningen.
Citera
2019-01-27, 01:08
Medlem
toppistripps avatar
Jag rekomenderar ej blandningen för att du kan sluta andas i sömnen. Och ja du kan bli bäng på imovane, men mest om du lider av ångest för det tar bort den helt o hållet o det blir ett euforiskt ångestfritt rus. Testa dig fram i låg dos men ej med oxynorm. Peace
Citera
2019-01-27, 06:29
Medlem
Browndawgs avatar
Imovane släpper väl lite på ångesten men man går runt som i ett zombieliknande tillstånd mentalt. Skitsvårt att förklara. Det stänger ju typ av vakna delen av hjärnan. Slutade med att jag fick mer ångest i slutändan ändå när det släppte. Blandade dock med sprit ibland och då blev det riktigt illa. Helt svart, inte minsta tillstymmelse till minne från en hel kväll och natt. Just blandningen imovane (z-analoger) och sprit tror jag fan är farligare än benzo och sprit, då menar jag farlig för andra än brukaren. Man gör bra skeva saker på den combon.

Din blandning är inte att rekommendera heller då du kan sluta andas i sömnen. Men det är iallafall bara farligt för dig själv.
Citera
2019-01-27, 07:39
Medlem
SameOldStorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ryyymdman
Kolla i ”kan jag blanda”-tråden. Jag rekar ej blandningen.

Citat:
Ursprungligen postat av toppistripp
Jag rekomenderar ej blandningen för att du kan sluta andas i sömnen. Och ja du kan bli bäng på imovane, men mest om du lider av ångest för det tar bort den helt o hållet o det blir ett euforiskt ångestfritt rus. Testa dig fram i låg dos men ej med oxynorm. Peace

Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Imovane släpper väl lite på ångesten men man går runt som i ett zombieliknande tillstånd mentalt. Skitsvårt att förklara. Det stänger ju typ av vakna delen av hjärnan. Slutade med att jag fick mer ångest i slutändan ändå när det släppte. Blandade dock med sprit ibland och då blev det riktigt illa. Helt svart, inte minsta tillstymmelse till minne från en hel kväll och natt. Just blandningen imovane (z-analoger) och sprit tror jag fan är farligare än benzo och sprit, då menar jag farlig för andra än brukaren. Man gör bra skeva saker på den combon.

Din blandning är inte att rekommendera heller då du kan sluta andas i sömnen. Men det är iallafall bara farligt för dig själv.

Tack för svaren, allihopa. Jag ger fan i imovane så länge jag käkar oxy helt enkelt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in