Citat:
Ursprungligen postat av
McBullz
Skall ut imorgon och har med mig 150mg MDMA som jag tänkt att hälla i en grogg, vad tror ni om det? Hur länge kan ruset vara då? Är första gången jag använder det.
Eller har ni ett bättre alternativ? Bomba är inget jag tänker göra då jag är för nojjig för det.

Folk som har dött i samband med att de har transporterat droger i kroppen har haft mängder över toxisk dos.
På vilket sätt tror du att 150mg i en kapsel eller pappersbit skulle vara värre än att lösa upp det i vätska. Det är ju samma mängder och allt tas upp i magen eller därefter oavsett på vilket sätt du transporterar ner det dit.
Mdma är rätt äckligt(skitäckligt!), det blir ingen lätt match att få i dig en grogg innehållande detta.
När jag tar tjack så löser jag ibland upp en dos i ett snapsglas innehållandes en rätt liten mängd vatten. Det är äckligt som fan men rätt effektivt, det går att göra samma sak med Mdma. Jag rekommenderar dock kapsel eller pappersbit då mdma i sig självt tenderar att skapa ett starkt illamående till en början, något som smaken av mdma-vatten kommer boosta.
Det låter förövrigt som att det är första gången du tar mdma, råder dig helhjärtat att inte befinna dig i en krog- eller klubbmiljö första gången. Det borgar inte för en bra upplevelse, se till att göra det ihop med ett fåtal nära vänner i en trygg miljö.
//Tripportreat