2016-04-08, 15:50
Medlem
Skall ut imorgon och har med mig 150mg MDMA som jag tänkt att hälla i en grogg, vad tror ni om det? Hur länge kan ruset vara då? Är första gången jag använder det.

Eller har ni ett bättre alternativ? Bomba är inget jag tänker göra då jag är för nojjig för det.
Citera
2016-04-08, 15:54
Medlem
Tripportreats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McBullz
Skall ut imorgon och har med mig 150mg MDMA som jag tänkt att hälla i en grogg, vad tror ni om det? Hur länge kan ruset vara då? Är första gången jag använder det.

Eller har ni ett bättre alternativ? Bomba är inget jag tänker göra då jag är för nojjig för det.

Folk som har dött i samband med att de har transporterat droger i kroppen har haft mängder över toxisk dos.

På vilket sätt tror du att 150mg i en kapsel eller pappersbit skulle vara värre än att lösa upp det i vätska. Det är ju samma mängder och allt tas upp i magen eller därefter oavsett på vilket sätt du transporterar ner det dit.

Mdma är rätt äckligt(skitäckligt!), det blir ingen lätt match att få i dig en grogg innehållande detta.

När jag tar tjack så löser jag ibland upp en dos i ett snapsglas innehållandes en rätt liten mängd vatten. Det är äckligt som fan men rätt effektivt, det går att göra samma sak med Mdma. Jag rekommenderar dock kapsel eller pappersbit då mdma i sig självt tenderar att skapa ett starkt illamående till en början, något som smaken av mdma-vatten kommer boosta.

Det låter förövrigt som att det är första gången du tar mdma, råder dig helhjärtat att inte befinna dig i en krog- eller klubbmiljö första gången. Det borgar inte för en bra upplevelse, se till att göra det ihop med ett fåtal nära vänner i en trygg miljö.

//Tripportreat
Senast redigerad av Tripportreat 2016-04-08 kl. 15:59.
Citera
2016-04-08, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tripportreat
Folk som har dött i samband med att de har transporterat droger i kroppen har haft mängder över toxisk dos.

På vilket sätt tror du att 150mg i en kapsel eller pappersbit skulle vara värre än att lösa upp det i vätska. Det är ju samma mängder och allt tas upp i magen eller därefter oavsett på vilket sätt du transporterar ner det dit.

Mdma är rätt äckligt(skitäckligt!), det blir ingen lätt match att få i dig en grogg innehållande detta.

När jag tar tjack så löser jag ibland upp en dos i ett snapsglas innehållandes en rätt liten mängd vatten. Det är äckligt som fan men rätt effektivt, det går att göra samma sak med Mdma. Jag rekommenderar dock kapsel eller pappersbit då mdma i sig självt tenderar att skapa ett starkt illamående till en början, något som smaken av mdma-vatten kommer boosta.

//Tripportreat

Så äckligt alltså, trodde jag inte Hur lång blir effekten av att snorta det? Bra mycket sämre än bomba?
Citera
2016-04-08, 16:02
Medlem
Tripportreats avatar
Citat:
Så äckligt alltså, trodde jag inte Hur lång blir effekten av att snorta det? Bra mycket sämre än bomba?

Det är ännu äckligare

Jag har aldrig snortat mdma så jag kan inte tala utifrån egna upplevelser. Ruset blir starkare och kortare, något jag inte heller rekommenderar en nybörjare att ge sig på.

Läs min Edit jag gjorde på det förra inlägget
Citera
2016-04-08, 16:08
Medlem
zuttilis avatar
Började med SSRI i onsdags, så har tagit totalt 3 tabletter a 20mg Fluoxetin och vet att man inte ska blanda SSRI med tramadol, men tänkte eftersom ingångstiden på dessa är 4-6 veckor och jag enbart käkat dom 3 dagar nu, kan det vara någon fara att peta i sig några tramadol ikväll? Tänkte mig max 2-300mg.
Citera
2016-04-08, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tripportreat
Det är ännu äckligare

Jag har aldrig snortat mdma så jag kan inte tala utifrån egna upplevelser. Ruset blir starkare och kortare, något jag inte heller rekommenderar en nybörjare att ge sig på.

Läs min Edit jag gjorde på det förra inlägget

Stämmer att det blir första gången, stor risk att det går åt helvete om jag skulle befinna mig på klubb?
Citera
2016-04-08, 16:27
Medlem
Tripportreats avatar
Citat:
Stämmer att det blir första gången, stor risk att det går åt helvete om jag skulle befinna mig på klubb?

Ja det är det, iallafall på en svensk klubb med tanke på den absurda narkotikalagstiftning vi har här. Det finns en stor risk för att det blir nojigt när det slår på.

Även om det skulle gå bra så kommer du med största möjliga sannolikhet få en betydligt mer speciell och betydande upplevelse av det om du gör det i en lugn miljö med människor som du tycker om och litar på.

Ruset du får på mdma är starkt och du kommer verkligen gynnas av att befinna dig i en miljö där du inte behöver hålla igen.

//Tripportreat
Citera
2016-04-08, 16:30
Medlem
Tripportreats avatar
Första gången man tar mdma är speciellt, det ska definitivt göras under bästa möjliga förutsättningar
Citera
2016-04-08, 17:06
Medlem
wasabi84s avatar
Tillgång :
Lyrica
Fluoxetin
Koffeintabletter
Iktorivil

Söker effekt men som inte gör att jag bara deckar, behöver ha lite kontroll (annars skulle jag slänga i mig ikto o godnatt)

Kom igen ge mig recept på en bra mix
Citera
2016-04-08, 17:38
Medlem
Exonis avatar
Har intagit 10mg oxynorm för 3 timmar sen. Undrar om de e lugnt att ta xanor ikväll?
Citera
2016-04-08, 17:59
Medlem
15APRILs avatar
Theralen 15 mg, 15 mg nozinan 20 mg bensedin.. är de något av dessa som bootar varanadra eller kommer jag bara somna utan några farligheter.. vill bara sova vaken 4e dygnet nu
Citera
2016-04-08, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braxisstarman
Hej på er.
Jag har på ca 2 timmar intagit 30 mg diazepam, två stora starka rökt 5 bloss weed genom en vaporizer och funderar på att ta lite oxycodone med. Kanske 10 mg. Än så länge på öl, weed och diazepam så mår jag kanon. Inte helt trött och hängig som jag brukar bli på diazepam och öl enbart.
Har en riktigt mysig skön känsla nu av två öl, diazepam och lite weed.
Tänkte oxycodonet kunde göra det ännu bättre. Någon som blandat dessa substanser?
Just det jag har druckit 4 dl vit grapefrukt juice 30 min innan allt detta.

Bump:
Tog en 5mg oxycodone? Krossade och snorta den och tuggade en och svalde med vatten. Känner ingen skillnad. Tar en stor stark till nu och tuggar en oxycodone till. Kanske drar stesolid 5 mg till.
Men jag känner mig för nykter nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in