2017-12-05, 10:30
Medlem
PARTYNEXTDOORs avatar
Blanda attentin och morfin (hostmedicin)

Tjena,

Behöver plugga under dagen och då hjälper attentin mig att hålla fokus Men har en jävla hosta så har cocillana-etyfin utsrkivet sedan tidigare. Är detta en farlig kombination att ta? Lär ta attentinen vid 11 tiden och cocillanan ikväll innan sovdags

mvh
Citera
2017-12-06, 11:37
Medlem
rassis avatar
Jag har under llång tid blandat substanser hej vilt. Jag har lagt upp onödigt många trådar där jag undrar om det är farligt att blanda eller om jag håller på att dö osv.*

Jag har ätit benso konstant i 3-4 månader(innan dess var jag helt ren i ett år).
Jag brukar ligga på 4-6 mg lorazepam, 2 mg xanor(om jag har det hemma) varje dag.

Har hållit på med opiater under tiden också, brukar skifta mellan lyrica och opiater för att hålla nere toleransen. Jag har dock hög opiat-tolerans även efter längre uppehåll.

Under de två senaste dygnen har jag tagit sammanlagt 8 mg sub och mixat med 500-600mg tramadol. Jag har ätit tramadol till och från i några månader, ungefär 500 mg om dagen.

Nu på morgonen hade jag endast kvar 0,6 mg subutex som jag snortade och sedan tagit 500mg tramadol utspritt under dagen (är i Thailand så vi ligger 6 timmar före Sverige)
Sedan 4 mg lorazepam + 2mg xanor

Alltså 8 mg sub utspritt 2 dagar.
Idag endast 0,6 mg sub för 6 timmar sedan.
+500 mg tramadol idag
+ 4 mg lorazepam och 2 mg xanor idag

= kan jag ta lite stilnoct nu för att nodda lite eller sova middag utan att det är farligt?

Uppskattar snabbt svar.
Citera
2017-12-07, 08:56
Medlem
BDnrjs avatar
Can you mix opiates and opioids?

I just did 100 mg tramadol and 20 mg of morphine. Will I be fine?
Citera
2017-12-07, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zero414
.
Nej! Inte något att rekommendera.
Hoppas att du klarade dig om du nu bestämde dig att blanda ändå.

Blev hjärtstopp för min polare när han råkade ta ett sprut mer än vad han brukar på sprayen. Han överlevde med nöd och näppe.
Såg ditt svar nu..

Absolut aldrig fenta med E igen och ingen annan bör prova heller.
Citera
2017-12-07, 21:58
Medlem
Kan jag blanda sub med lyrica och hur mycket lyrica ska jag ta?
Tacksam för snabbt svar! Tagit 4 mg i näsan och behöver boosta.

Mvh
Citera
2017-12-09, 15:45
Medlem
Framtidsatlets avatar
Ta kokain dagen efter amfetamin?

Hej!

Jag tog lite amfetamin igår, 3-4 mindre linor mellan kl 20-00. Jag var vaken hela natten i princip och har bara sovit någon timme totalt under dagen. Så jag är lite sliten men börjar må rätt bra nu ändå.

Jag har fortf tjackballe, förhöjd puls, onormalt stora pupiller och en svag domningskänsla i vänster underarm.

Planen är dock att sova ett litet tag nu, och sen börja dricka lite smått runt 17-tiden, för att sedan köra en liten kväll på kola, runt 0.4g av hög kvalité, med start runt 20:00 kanske.

Är det här en dum idé? Om jag fortfarande har förhöjd puls (vilket jag inte tror att jag kommer ha, den borde normalisera sig snart) från amfetaminet ikväll när jag ska börja ta kolan, finns det några risker med det då?

Och finns det risk att jag får sämre effekt av kolan eftersom jag tog lite amfetamin igår?

Vad borde jag göra? :-)
Senast redigerad av Framtidsatlet 2017-12-09 kl. 15:47.
Citera
2017-12-09, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Framtidsatlet
Hej!

Jag tog lite amfetamin igår, 3-4 mindre linor mellan kl 20-00. Jag var vaken hela natten i princip och har bara sovit någon timme totalt under dagen. Så jag är lite sliten men börjar må rätt bra nu ändå.

Jag har fortf tjackballe, förhöjd puls, onormalt stora pupiller och en svag domningskänsla i vänster underarm.

Planen är dock att sova ett litet tag nu, och sen börja dricka lite smått runt 17-tiden, för att sedan köra en liten kväll på kola, runt 0.4g av hög kvalité, med start runt 20:00 kanske.

Är det här en dum idé? Om jag fortfarande har förhöjd puls (vilket jag inte tror att jag kommer ha, den borde normalisera sig snart) från amfetaminet ikväll när jag ska börja ta kolan, finns det några risker med det då?

Och finns det risk att jag får sämre effekt av kolan eftersom jag tog lite amfetamin igår?

Vad borde jag göra? :-)

Är ej insatt men du borde klara dig. Jag avråder dock dig ifrån dina planer och rekommenderar att du får ordentligt med sömn ikväll. Men som sagt, är ej insatt i dessa substanser.
Citera
2017-12-10, 00:07
Avslutad
Rökt en stor jävla blunt med gräs plus några cigg sen blev jag jävligt paranoid då hällde jag i en ipren idiot som var jag var då jag hade hört det kunda döda bad trips. Sen nu har jag stoppat i mig två st 2imovane 7.5mg = total 15 mg plus hällt upp ett halvt glas med hennessy cognac samt 2 kava tabletter. Känner mig ur lugn nu o hela skiten har gått över men undrar bara om det här kunde vara farlig kombination på nåt vis? Kan någon hjälpa mig ett snabbt svar. Jag e riktigt hög o lite drunk så ber om ursäkt för det. Vill ba snabb hjälp nu kommer jag sova bra på det här eller kan det vara dödligt?
Citera
2017-12-10, 03:25
Medlem
salladsbarbrotherss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImmortalDon
Rökt en stor jävla blunt med gräs plus några cigg sen blev jag jävligt paranoid då hällde jag i en ipren idiot som var jag var då jag hade hört det kunda döda bad trips. Sen nu har jag stoppat i mig två st 2imovane 7.5mg = total 15 mg plus hällt upp ett halvt glas med hennessy cognac samt 2 kava tabletter. Känner mig ur lugn nu o hela skiten har gått över men undrar bara om det här kunde vara farlig kombination på nåt vis? Kan någon hjälpa mig ett snabbt svar. Jag e riktigt hög o lite drunk så ber om ursäkt för det. Vill ba snabb hjälp nu kommer jag sova bra på det här eller kan det vara dödligt?
Du kan va lugn. Lägg dig ner och slappna av och om det känns jobbigt, lyssna på musik i lurar.
Citera
2017-12-10, 14:50
Medlem
zrtxs avatar
Vad är den ultimata kombinationen att blanda ifall man ska på ett rave som håller i 48h?

Har tillgång till amfetamin, kokain, ketamin, MDMA/Ecstasy, alkohol, nikotin, koffein.
Citera
2017-12-10, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zrtx
Vad är den ultimata kombinationen att blanda ifall man ska på ett rave som håller i 48h?

Har tillgång till amfetamin, kokain, ketamin, MDMA/Ecstasy, alkohol, nikotin, koffein.

Vatten och sömn
Citera
2017-12-10, 15:08
Medlem
zrtxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lil-Baba
Vatten och sömn

Vatten, sömn och näring är redan inräknat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera