2017-02-20, 04:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kristoffer-Robin
Jo tack har märkt det!
Men man måste hela tiden "förstå" vad man gör och vart gränser går, och ha tålamodet att vänta med dos höjning osv, men nu känns det som ja vill somna in lite skönt för natten

men tack för hjälpen gott folk.

PS. Har några års erfarenhet av benz och opi, men inte ofta jag kör båda samtidigt. men nu efter det sista här trog det snyggt, dubbelseende ibland *hahaha* ne nu åter till film

Du kan vara helt lugn eftersom du har tolerans på opiater/opioider sedan tidigare

Ha en trevlig kväll/natt.
Citera
2017-02-20, 04:05
Medlem
ex69-dtrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedballen
Ja, men i de de doseringarna personen i fråga frågade om så är risken väldigt låg. Jag menar, fler personer överlever den än dör.
Ja det är en låg dos, men morfin funkar bra utan benso om man inte har någon vidare tolerans.
Totalt irrelevant att fler överlever än dör. Bara för att de går bra 99 gånger av 100 betyder det inte att det är ofarligt.

I min mening är det bättre att vara överdrivet försiktig än att blunda för riskerna.

Jag själv har blandat hejvillt med diverse opiater samt benso, men det finns alltid en risk.
Citera
2017-02-20, 04:10
Medlem
Kristoffer-Robins avatar
Citat:
Du kan vara helt lugn eftersom du har tolerans på opiater/opioider sedan tidigare

Ha en trevlig kväll/natt.

Najs! Haha kunde inte hålla mig för att kolla egenNajs! Ja det ska jag verkligen, passa på och njuta och äta och försöka ta en rejäl skön jävla sovmorogn.
xanoren har jag börjat få rejäl tolerans på med skulle igentligen få x2r men dom var slut så xanoren går ju åt snabbare. a

vad tror ni om att gå över till askens "N-Desalkylflurazepam (also known as Norflurazepam)"
efter att mina xanor är slut?

Och tack detsamma du lev gott
Citera
2017-02-20, 04:12
Medlem
Kristoffer-Robins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ex69-dtr
Ja det är en låg dos, men morfin funkar bra utan benso om man inte har någon vidare tolerans.
Totalt irrelevant att fler överlever än dör. Bara för att de går bra 99 gånger av 100 betyder det inte att det är ofarligt.

I min mening är det bättre att vara överdrivet försiktig än att blunda för riskerna.

Jag själv har blandat hejvillt med diverse opiater samt benso, men det finns alltid en risk.

Rätt det du säger, respekt ska man hela tiden ha
Citera
2017-02-20, 04:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ex69-dtr

Har också blandat hejvitl precis som dig, och det har gått bra, men med diverse konsekvenser ibland, såklart.

Brukar också vara försiktig, speciellt när jag vet att jag inte har tolerans på substanserna, så att man bygger upp en tolerans för att sedan blanda.

Nu kanske det går lite OT, men att knarka är lite 50/50, så självklart är det att någongång gång går det åt helvete för någon.

Mvh
Citera
2017-02-20, 04:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kristoffer-Robin
Najs! Haha kunde inte hålla mig för att kolla egenNajs! Ja det ska jag verkligen, passa på och njuta och äta och försöka ta en rejäl skön jävla sovmorogn.
xanoren har jag börjat få rejäl tolerans på med skulle igentligen få x2r men dom var slut så xanoren går ju åt snabbare. a

vad tror ni om att gå över till askens "N-Desalkylflurazepam (also known as Norflurazepam)"
efter att mina xanor är slut?

Och tack detsamma du lev gott

Jag har själv inte testat denna "Norflurazepam", och jag brukar inte testa RC's så himla ofta, men det jag har testat (bl.a Flubromazolam) så har de varit riktigt mycket starkare än vanliga bensodiazepiner, men givetvis tror jag dom fungerar.

Men var uppmärksam på att dom är starkare, så kanske börja med några färre och testa först.

Hur många xanor brukar du käka?

Fridens liljor
Citera
2017-02-20, 04:55
Medlem
Kristoffer-Robins avatar
Citat:
Jag har själv inte testat denna "Norflurazepam", och jag brukar inte testa RC's så himla ofta, men det jag har testat (bl.a Flubromazolam) så har de varit riktigt mycket starkare än vanliga bensodiazepiner, men givetvis tror jag dom fungerar.

Men var uppmärksam på att dom är starkare, så kanske börja med några färre och testa först.

Hur många xanor brukar du käka?

Fridens liljor

Ok, tror den ska testas Norflurazepam vid nästa benz affär. Flubron hehehe, vart jag så stukad av en gång så ja försov mig från joobet och pissade dessutom på mig då jag brann av. Fyfan den var inte att leka med.

någon dag när jag fick köpte sist köpte jag 20 zopiclon, 100 ksalol och 4ml etizolam räknade jag att jag sopade i mig 17st kslol och tror det var någon tradd med typ 400mg också, och typ 3 ml etizolam, även några zopiclon mins inte exakt. sov från fredag på dagen till söndagens kväll den gången. vet att det var omoget som fan. och polarn som jag stötte på hemma utanför porten sa att jag va r så sjukt jävla blepsad på fredagan, han vart orolig då alltså,

sen hade jag vaknat mitt i natten påtänd som en räka och spytt som en gris, spytt ner diskhon och kände att det kom mer, så sprang på toa men han inte få upp toasitsen, så jag spydde i handfatet.
satte på och började spola vatten mins jag i det handfatet medans jag raglade in i köket på nästa för att tömma slasken på spya, hörde efter en stund ett rinnande ljud från toa, kopplade direkt att det vart stopp och rann över. iq på hög nivå

Fick sanera och spraya och spola av hela golvet, och gräva ur bitarna ur handfatet... mysigt men inte mår jag så dåligt för det, men allt gick till sist bra missade tvättstugetiden dock men det är skitsamma. Detta var väldigt farligt, det kommer jag aldrig göra om, usch, hade kunnat gått riktigt illa. men annars försöker jag hålla en jämn och go balans

Just nu är jag uppe i 4mh xanor om dagen. ska försöka trappa ner, har dåligt med cash just nu, ska försöka spara ihop till 100st askens Norflurazepam

ps. ursäkta gramatik/textproblem fått redigerat diverse haha. "trött" men ändå inte liksom, undra varför...konstigt...*thihihihi*
nu pallar ja inte skriva mer och är i 3vligt stadie nu, Inget mer nu, tog för ca 25 min sedan en lina sub till, mår perkeft bra. synd man är själv bara, man skulle haft sig en storbystad kvinna att mysa ner sig med..

Ha det! Over and out
Senast redigerad av Kristoffer-Robin 2017-02-20 kl. 05:30.
Citera
2017-02-20, 11:21
Medlem
Hej!

Jag har en fundering på om det är lämpligt att ta dolol dagen efter mdma (första gången jag tagit droger igår som var mdma) Känslán jag fick av mdma var helt suverän, hade jag aldrig trott innan.

Men till frågan kan jag ta 50 mg dolol om jag tog mdma igår?

Tack för svar

tog trebubblad dos av mdma också
Citera
2017-02-20, 14:27
Medlem
MeLikeBenzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsonkie
Hej!

Jag har en fundering på om det är lämpligt att ta dolol dagen efter mdma (första gången jag tagit droger igår som var mdma) Känslán jag fick av mdma var helt suverän, hade jag aldrig trott innan.

Men till frågan kan jag ta 50 mg dolol om jag tog mdma igår?

Tack för svar

tog trebubblad dos av mdma också
Första gången du tog droger igår? Och du körde direkt på mdma? Sen redan dagen efter vill du prova tramadol? Har jag förstått det rätt då?
Ditt serotonin är nog rätt slut, vänta några dagar innan du trammar.
Och bara så du vet, att börja med droger är som att leka med elden, fast du vet att du kommer brännas!
Citera
2017-02-20, 17:03
Medlem
WykkedWitchs avatar
Citat:
Yes, man skulle varit på nattklubb och ragga fruntimmer nu! Tjack-kåtheten är inte i närheten av GHB-kåtheten man har nu

Ta det lugnt min vän!
så man blir vanligtvis mera störtkåt av GHB än av amfetamin?

Fiskar upp en fråga jag läste igår hära: Lithium combo Tjack går utmärkt att punda på? Du missförstod nog hans fråga för Lithium är INTE SSRI-klassat.

Tjejen (Crazy) är en av dem som är bipolär typ 1 men hon har just nu endast lithium ändå. När vi experimenterar med sex så vill vi ta droger, såsom MDMA, DOB, Kola, vaket ...
Senast redigerad av WykkedWitch 2017-02-20 kl. 17:06.
Citera
2017-02-26, 11:44
Medlem
rökbombs avatar
Tog 100mg tramadol i natt kl 01.00 ca, är det okej att ta sig lite koks under dagen idag? Mellan 0.5g-1g brukar vanligtvis gå åt.
Citera
2017-02-26, 12:30
Medlem
Kokain och oxy

tjena bröder! Drog cirka 0,5g ladd igår kväll, en hel del sprit på det. När jag vaknade föreslog polaren att vi skulle dra upp 1,5g vi hade kvar. Vi började halv 10 och slutade kanske vid tolv.

Nu till frågan kan jag ta en liten dos oxy om några timmar? 20-40 mg. Vi snackar. Vid 3-5. Kommer jag avlida?

Är det i fel tråd flytta den gärna och skäll inte ut mig. Har ångest.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in