2014-12-10, 13:20
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grishka
Någon som har provat att kombinera benso, subutex och hasch (brunt)? Är det värt att kombinera eller bör samtliga istället sparas och intas vid olika tillfällen?

Mycket bra blandning. En av mina favoriter
Citera
2014-12-10, 20:33
Medlem
Psychoramas avatar
Hej, går redan på Mirtazapin 45mg per natt men hur funkar det att blanda med Quetiapin / Seroquel?

Sover dåligt med mirtazapin enbart om jag inte tagit någon benso till. Har lagt ner med benzo så vill bara somna gott och sova mer än 2-5 timmar per natt vilket jag gjort de senaste dagarna.

Mvh
Citera
2014-12-10, 23:50
Medlem
Psychoramas avatar
Kan i alla fall svara att det gav en ok lugnande effekt ihop men John blund har inte synts till.. Slö i skallen är jag nog allt. Men pigg.. Tar och städas istället. Provar en dutt a-PVT och hoppas att jag somnar av när den gått ur systemet..
Citera
2014-12-11, 03:17
Medlem
Funkar det att blanda tramadol/gemadol, sobril/xanor, paraflex el gabapentin och en liten grogg? Har ätit dessa länge i medicinskt syfte så bör ha en viss tolerans.
Citera
2014-12-11, 03:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jobmail1
Funkar det att blanda tramadol/gemadol, sobril/xanor, paraflex el gabapentin och en liten grogg? Har ätit dessa länge i medicinskt syfte så bör ha en viss tolerans.

Vet inte vad du har för tolerans på Tramadol. xanor i låg dos bör gå bra, kolla gärna hur gabapentin reagerar med tramadolhydroklorid innan du kör. Må väl!
Citera
2014-12-11, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ginfaxi
Vet inte vad du har för tolerans på Tramadol. xanor i låg dos bör gå bra, kolla gärna hur gabapentin reagerar med tramadolhydroklorid innan du kör. Må väl!

Har ätit mycket tramadol pga svår värk. Sist fick jag dock gemadol kapslar. Xanor och sobril har jag också viss tolerans mot. Gabapentin och/eller paraflex borde förhindra en ev krampattack?
Citera
2014-12-12, 19:04
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Hej jag äter 10mg Ritalin om dagen (Metylfenidat) pga ADD. Och igår så hittade jag lite Diphenidine samt 3-MeO-PCP hemma och intog lite av det nasalt samt oralt. Jag undrar nu om detta är farligt att blanda med Metylfenidat? Blev sjukt orolig såhär i efterhand då jag alltid är en mycket försiktig person när det kommer till substanser och läkemedel. Jag brukar inte dissociativa droger ofta utan kanske högst 1 gång var annan månad på sin höjd. Började äta Ritalinet för snart 2 veckor sedan.

Sen undrar jag även om det är något annat jag bör hålla mig borta ifrån under min ADD behandling. Ska ev få pröva läkemedlet Elvanse innehållandes Lisdexamfetamin också så det kan bara bra att veta vad jag bör undvika under behandlingen.

Tacksam för eran hjälp!
Stay safe och ta hand om varandra <3

/Mvh
Citera
2014-12-15, 14:51
Medlem
limE86s avatar
Ikto och Ecstasy, soft eller?
Citera
2014-12-15, 15:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av limE86
Ikto och Ecstasy, soft eller?
Absolut!
Citera
2014-12-15, 16:05
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Absolut!

Stör Ikton E ruset mkt. Har intagit 3 mg utspritt under dagen
Citera
2014-12-15, 17:58
Medlem
Har käkat Dolcontin på recept i ett par månader nu. Ligger på 70 mg om dagen just nu samt 1-2 xanor lite då och då. Runt jul och nyår är jag nere på 20-30 mg Dolcontin (är under nedtrappning)
Min fråga är: Är det lugnt att köra panna på nyår med den dosen Dolcontin (20-30mg) i kroppen?
Alternativt ladd, knappar eller MDMA istället för pannan (har nt bestämt mig för nyårsintagen än:P)

Dolcontinen klarar jag mig inte utan så kan inte bara skita i den en dag bara sådär. Undrar därför lite över vilket som är bäst att blanda med. Vill veeerkligen ha något uppåt på nyår, men vill samtidigt inte leka med döden precis, även om en besserwisser säger att man gör det med alla droger.
Har kört tramadol i höga doser med ladd och små doser benso men utöver det är mina erfarenheter av dessa typer av mixar rätt små.

Men ja, bästa centralstimulanta att blanda med små doser Dolcontin o benso?

Tack för svar

Peace
Senast redigerad av sirsmokesalot 2014-12-15 kl. 18:03.
Citera
2014-12-15, 18:39
Medlem
Zzmurfs avatar
Vet inte om jag ska ställa frågan här eller i psykofarmaka.
Men kör på här först.

Dexamfetamin (ADHD behandling enligt läkarordination) plus johannesört?

Hittar info om att det kan vara farligt att punda på ordentligt när man tar johannesört. Men jag undrar hur det fungerar när man tar medicinska doser amfetamin med små doser johanesört.

Johannesört är både en svag MAOI (väldigt svag) samt att den hämmar återupptaget av Serotonin, Dopamin och Noradrenalin.
Det ska även göra att amfetaminet bryts ner långsammare på grund av att det hämmar något enzym.

Dock så finns ju johannesört receptfritt på apoteket. Så alla dessa effekter är rätt svaga. Jag tror att det kan boosta på amfetaminet lite, utan att det ska vara någon fara så länge man doserar försiktigt.

Men någon som har mer info som kan uttala sig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in