Citat:
Ursprungligen postat av
fr3aksh0w
Inatt/morgonen har jag tagit min sista panna tjack (vaken 3 dyn hittils på tjack utan sömn) och nu inom ett par timmar har jag tagit kokain, metylfenidat, 2 bärs, benso och spliff men är sugen på att snorta i mig lite av en skitkas batch av MDPV.
Är de en dum kombo? Kanske ska skippa MDPVt ändå och bara röka ner mig totalt om en stund och bli sådär efterblivet skecv
Edit: Känner mig kass fysiskt...
Ta några stadiga doser metylfenidat, några benzo och lite röka. om du vill försöka hålla dig vaken och må en stund till. Sen när du vill sova så tar du antingen en ganska fet dos benzo och röker en fet och bara ligg och blunda med/eller musik. Det tycker jag låter som en bra plan. Satsar allt mitt knark som jag har kvar på att du bara lär må lite sämre, (och med lite sämre menar jag att du kommer få psykbryt och läggas in på psyket inom 24 timmar), om du trycker i dig allt det där andra idag med. . (Det är garanterad om att
jag skulle blivit av allt de + 3 dygn utan sömn...
Ni får ursäkta mig ifall texten blev helt väck eller hade många stavfel osv., men är så vriden just nu så jag förstår knappt själv vad jag skriver om 
Mina ben vill ut å springa, men hjärnan vill bara lägga sig å se nån film, som typ ''The Departed)
Må väl och vänliga hälsningar från GBG av Hassans