2014-08-02, 01:32
Medlem
Någon med erfarenhet av att röka en splff under E-påverkan?
Hört at det blir lite psykadeliskt. Är det lätt hänt att snea eller bli för myckeg?
Citera
2014-08-02, 01:38
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hassans
Hört at det blir lite psykadeliskt. Är det lätt hänt att snea eller bli för myckeg?

Snea har jag svårt att tro du riskerar göra, rök lite du. Det skulle vara annurlunda med t.ex. någon hallucinogen, när jag trippade på 4-aco-met svängde det till rätt bra av röka. Men aldrig att jag ens skulle riskerat snea på MDMA någon gång jag körde det, vill jag tro.

Det kan säkert bli lite mer psykedeliskt som du är inne på, men inget jag i alla fall nog inte skulle uppfatta som obehagligt på något vis.

Segla lugnt, min vän.
Senast redigerad av Presentpapper 2014-08-02 kl. 01:45.
Citera
2014-08-02, 04:29
Medlem
Citat:

Snea och snea, du blir totalt spacad och fattar inte vad som hände för precis en sekund sen! Jag tycker det förstör helt o klart hela e ruset, visst om du gör det när det verkligen har dalat kan det va kul men att tända en bara sådär mitt under ruset kommer verkligen paja hela din kväll.
Rekommenderas EJ
Citera
2014-08-02, 16:41
Medlem
argusdemons avatar
Vad är den skönaste kombon?
Lyruca med ikto eller lyrica med tram?
Kan man blanda in stilnoct med något av allternativen?
Citera
2014-08-02, 18:35
Medlem
argusdemons avatar
Jag har intagit 600mg lyrica nu. Är det lugnt att ta 2-3mg stilnoct? Kan man blanda lyrica, ikto och stilnoct utan fara?.

Edit: snabba svar hade uppskattats
Citera
2014-08-02, 21:42
Medlem
mjukosten78s avatar
Tog två meclo för ett par timmar sen och snortade cirka 2mg suboxone en timme efter det (ingen större tolerans). Har två folkisar i kylen jag är jävligt sugen på. Någon fara om jag dricker dem vid tiotiden?
Citera
2014-08-02, 23:03
Medlem
argusdemons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argusdemon
Jag har intagit 600mg lyrica nu. Är det lugnt att ta 2-3mg stilnoct? Kan man blanda lyrica, ikto och stilnoct utan fara?.

Edit: snabba svar hade uppskattats

Kan jag ta stilnoct tillndetta utan risk??
Citera
2014-08-02, 23:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av argusdemon
Kan jag ta stilnoct tillndetta utan risk??
Hej igen argusdemon!

Ja, du kan blanda dessa preparat. Tänk på att Lyrica kan boosta många substanser (t.ex bensodiazepiner). Risk för minnesluckor, men inte fyiskt farligt.
Citera
2014-08-03, 00:29
Medlem
Tramadol (intog för ett tag sedan, men känner fortfarande av lite) , Benzo (Meclonazepam och Stesolid) , Cannabis, Amfetamin och ett par starköl. Har tagit allt detta nu förutom cannabis (bortsett från en liten spliff förut idag och öl.
Hur tror ni allt detta går ihop? Låter för mig soft iallafall, men sen kan jag vara lite efterklok och ivrig ofta.
Citera
2014-08-03, 05:27
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Inatt/morgonen har jag tagit min sista panna tjack (vaken 3 dyn hittils på tjack utan sömn) och nu inom ett par timmar har jag tagit kokain, metylfenidat, 2 bärs, benso och spliff men är sugen på att snorta i mig lite av en skitkas batch av MDPV.

Är de en dum kombo? Kanske ska skippa MDPVt ändå och bara röka ner mig totalt om en stund och bli sådär efterblivet skecv

Edit: Känner mig kass fysiskt...
Senast redigerad av fr3aksh0w 2014-08-03 kl. 06:26.
Citera
2014-08-03, 07:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Inatt/morgonen har jag tagit min sista panna tjack (vaken 3 dyn hittils på tjack utan sömn) och nu inom ett par timmar har jag tagit kokain, metylfenidat, 2 bärs, benso och spliff men är sugen på att snorta i mig lite av en skitkas batch av MDPV.

Är de en dum kombo? Kanske ska skippa MDPVt ändå och bara röka ner mig totalt om en stund och bli sådär efterblivet skecv

Edit: Känner mig kass fysiskt...
Ta några stadiga doser metylfenidat, några benzo och lite röka. om du vill försöka hålla dig vaken och må en stund till. Sen när du vill sova så tar du antingen en ganska fet dos benzo och röker en fet och bara ligg och blunda med/eller musik. Det tycker jag låter som en bra plan. Satsar allt mitt knark som jag har kvar på att du bara lär må lite sämre, (och med lite sämre menar jag att du kommer få psykbryt och läggas in på psyket inom 24 timmar), om du trycker i dig allt det där andra idag med. . (Det är garanterad om att jag skulle blivit av allt de + 3 dygn utan sömn...

Ni får ursäkta mig ifall texten blev helt väck eller hade många stavfel osv., men är så vriden just nu så jag förstår knappt själv vad jag skriver om Mina ben vill ut å springa, men hjärnan vill bara lägga sig å se nån film, som typ ''The Departed)
Må väl och vänliga hälsningar från GBG av Hassans
Citera
2014-08-03, 08:11
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ta några stadiga doser metylfenidat, några benzo och lite röka. om du vill försöka hålla dig vaken och må en stund till. Sen när du vill sova så tar du antingen en ganska fet dos benzo och röker en fet och bara ligg och blunda med/eller musik. Det tycker jag låter som en bra plan. Satsar allt mitt knark som jag har kvar på att du bara lär må lite sämre, (och med lite sämre menar jag att du kommer få psykbryt och läggas in på psyket inom 24 timmar), om du trycker i dig allt det där andra idag med. . (Det är garanterad om att jag skulle blivit av allt de + 3 dygn utan sömn...

Ni får ursäkta mig ifall texten blev helt väck eller hade många stavfel osv., men är så vriden just nu så jag förstår knappt själv vad jag skriver om Mina ben vill ut å springa, men hjärnan vill bara lägga sig å se nån film, som typ ''The Departed)
Må väl och vänliga hälsningar från GBG av Hassans
Haha de va som fan
Jag tog dessutom inte MDPVt för jag misstänkte att de hade varit dumt haha

Men nu har jag rökt ett par bonghits och några spliffar så nu mår jag finemang

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här