2014-05-30, 20:38
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argusdemon
Äre lugnt om jag tar ca 120mg kodein och 2g paracetamol när jag tog 800 mg Lyrica igår?

Det är nog ingen fara ska du se. 2g paracetamol lär du inte få nån skada av. Snackar vi 4-6Gram paracetamol så kan vi dock börja oroa oss lite mer. Men 2 gram, nej kör på bara.Du kommer inte dö eller få några skador.
Citera
2014-06-03, 17:38
Medlem
argusdemons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Det är nog ingen fara ska du se. 2g paracetamol lär du inte få nån skada av. Snackar vi 4-6Gram paracetamol så kan vi dock börja oroa oss lite mer. Men 2 gram, nej kör på bara.Du kommer inte dö eller få några skador.

Okej, och jag kommer även inte få ont i magen eller levern pga paracetamolet?
Citera
2014-06-03, 17:47
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argusdemon
Okej, och jag kommer även inte få ont i magen eller levern pga paracetamolet?

Inte om du är fullt frisk nej.
Citera
2014-06-03, 17:53
Medlem
argusdemons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Inte om du är fullt frisk nej.

Okej tack för snabba svar! Litar på er
Citera
2014-06-04, 16:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av psychofox
Du vet ju att det är ditt ansvar, men kan inte tänka mig att det ska vara några problem. Min upplevelse av -PCe:an var mysig och nästan opiatig. Har aldrig ätit mer än 4 inderal om dagen, 2-5 dagar i veckan vid behov. Åt dom under kanske 3 månader och tog under perioden diverse RC och alkohol, men aldrig direkta blandningar, även om inderalen antagligen fanns i mitt system. Inga biverkningar jag kunde upptäcka, men det är ju ingen garanti.
Är intresserad att höra hur du bär dig åt ifall du får goda resultat med rökning.

Hoppas att det mesta av inderalen var ur, för några påfrestningar på hjärtat kändes inte av.

-PCE:an var inte mysig för mig då jag hade ångest som jag hoppats den skulle köra över, men det gjorde varken från eller till. Provade bara en mindre dos oralt under 10 mg.

Struntat i att gå vidare med den om det skulle blivit värre av simulansen, som jag dock inte kände av på en liten mängd oralt.

Blir alltså ingen rökning av 3-meo-pce ifall jag inte skaffar den igen och grundar med benso.
Hur effektivt ska det vara att inta så? Difendin på folie kändes ganska bortkastat med minimala effekter.
Citera
2014-06-05, 18:26
Medlem
clitcommanders avatar
Kan man ta en lina krossad Voxra och sedan snorta metamina?
Citera
2014-06-05, 19:10
Medlem
psychofoxs avatar
Hej! Har börjat dagen med 2 koppar kaffe, samt 1 tablett effedrin vid 16-tiden. Ätit stadig frukost/middag en timme senare. Nu har 3 timmar gått, hjärtat och kroppen mår neutralt och fint. Tänkte ta en 3,4 CTMP 10 mg nu och undrar ifall någon har ett bra svar på ifall jag kan ta lågdoser efedrin under efterstimulansen som kommer för att hålla humöret uppe? Har bara ca 100 mg efedrin (tabletter som gått sönder). Tacksam för svar, även fast det inte känns som om jag kommer att riskera livet!
Citera
2014-06-05, 19:13
Medlem
clitcommanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clitcommander
Kan man ta en lina krossad Voxra och sedan snorta metamina?

Rekomenderar inte Voxra upp i snoken, sved och gjorde ont som inuta helvete!
Citera
2014-06-05, 19:55
Medlem
psychofoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Hoppas att det mesta av inderalen var ur, för några påfrestningar på hjärtat kändes inte av.

-PCE:an var inte mysig för mig då jag hade ångest som jag hoppats den skulle köra över, men det gjorde varken från eller till. Provade bara en mindre dos oralt under 10 mg.

Struntat i att gå vidare med den om det skulle blivit värre av simulansen, som jag dock inte kände av på en liten mängd oralt.

Blir alltså ingen rökning av 3-meo-pce ifall jag inte skaffar den igen och grundar med benso.
Hur effektivt ska det vara att inta så? Difendin på folie kändes ganska bortkastat med minimala effekter.

Jag kan testa att röka den ifall du är intresserad om info, eftersom 3-MEO-PCE ändå är en av mina favoritdroger. 10 mg på folie isf, eftersom jag inte pallar köpa ny crack-pipa och inte villl slösa mer. Får bra effekter av 7-8 mg nasalt, men vill gärna fylla på efter ca 2 h. Vill pausa i åtminstonde 3 veckor till eftersom jag testade den offentligt nyligen. Kanske mer, eftersom jag testade diphenidine för ett dygn sedan.
Citera
2014-06-05, 19:56
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clitcommander
Rekomenderar inte Voxra upp i snoken, sved och gjorde ont som inuta helvete!

Haha det kan jag lugnt skriva under på, har nog aldrig snortat något värre.
Citera
2014-06-06, 04:14
Medlem
Mr.Livingstones avatar
Kan jag blanda detta:
2x 20 mg Stilnoct,
1x 7,5 mg zopiclon (imovane),
3x lappar RH-43,
och 1x tab 5-EAPB?

Har tagit allt utom 5-eapb knappen.
Ska man våga eller inte?

EDIT: Återkommer med resultat!
Senast redigerad av Mr.Livingstone 2014-06-06 kl. 04:44.
Citera
2014-06-06, 13:47
Medlem
Mr.Livingstones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Livingstone
Kan jag blanda detta:
2x 20 mg Stilnoct,
1x 7,5 mg zopiclon (imovane),
3x lappar RH-43,
och 1x tab 5-EAPB?

Har tagit allt utom 5-eapb knappen.