Citat:
Ursprungligen postat av
psychofox
Du vet ju att det är ditt ansvar, men kan inte tänka mig att det ska vara några problem. Min upplevelse av -PCe:an var mysig och nästan opiatig. Har aldrig ätit mer än 4 inderal om dagen, 2-5 dagar i veckan vid behov. Åt dom under kanske 3 månader och tog under perioden diverse RC och alkohol, men aldrig direkta blandningar, även om inderalen antagligen fanns i mitt system. Inga biverkningar jag kunde upptäcka, men det är ju ingen garanti.
Är intresserad att höra hur du bär dig åt ifall du får goda resultat med rökning.
Hoppas att det mesta av inderalen var ur, för några påfrestningar på hjärtat kändes inte av.
-PCE:an var inte mysig för mig då jag hade ångest som jag hoppats den skulle köra över, men det gjorde varken från eller till. Provade bara en mindre dos oralt under 10 mg.
Struntat i att gå vidare med den om det skulle blivit värre av simulansen, som jag dock inte kände av på en liten mängd oralt.
Blir alltså ingen rökning av 3-meo-pce ifall jag inte skaffar den igen och grundar med benso.
Hur effektivt ska det vara att inta så? Difendin på folie kändes ganska bortkastat med minimala effekter.