Citat:
Ursprungligen postat av LågOchLångsam
Diskuterar vi ett So beskriver vi det, alltså bryter vi mot lagen 1990:217.
Det behöver ju inte ha avbildningsförbud, då står det ju inget om att det är förbjudet att diskutera/beskriva, så rimligtvis borde man väl få säga vad man vill om det då?
Men om det väl är avbildningsförbud är det givetvis en annan sak, antar att det är det ni menar, LågOchLångsam och Farbror Sallad?