Citat:
Ursprungligen postat av
Lothbrok
Då kan jag berätta för dig att Somalia ligger på norra halvan av jordklotet, alltså samma som du själv bor på. Men jag själv har rest runt ganska mycket och när jag var i Australien såg stjärnhimlen helt annorlunda ut.
Det här är inte ens en fråga värd att diskutera, man vet precis hur det ser ut och hur det fungerar. Vad du själv "tror" är helt oväsentligt. Man kan varken tro bu eller bä i en sån här fråga det blir bara löjligt.
Det är ungefär samma sak som att vi skulle sitta o diskutera vilket land som är störst. Jag påstår att Ryssland är världens största land men så kommer du och säger att du "tror" att Kina är största landet, förstår du hur löjligt allt blir?
Asså du kommer aldrig med något vettigt i tråden, varför skriver du här? DU har inte ens varit i australien sluta ljug så mycket.
Jag tror inte, jag VET hur det funkar, jag köper inte era banala beräkningar o naturlagar som är tagna från luften. Man måste ha sinne för såna här saker annars begriper man inte ämnet, och ni nekare har inte denna sinne som jag har, det är som ett sjätte sinne.