Citat:
Ursprungligen postat av
Clay Allison
Känner du lite att din teori är lite skakig? Är det därför du undviker att svara och går till attack?
Ingen kraft? Försök att hålla emot ett stort träd som faller mot marken och kom sen och påstå att det inte var en kraft större än vad dina armmuskler klarar av.
Hah. Solen åker runt på en platt jord? På? Hur kan jag då se den försvinna bakom horisonten i väster, och sen när solen är borta och det blivit mörkt ringa någon som bor långt västerut och den kan berätta att där är det fortfarande ljust? Om jorden var platt skulle jag ju också se solen där jag befinner mig.
Några inlägg innan kalla du mig för äcklig troll o du skulle sluta skriva till mig, men det verkar som att du vet att jag sitter på mycket kunskap o du fortsätter citera mig. Du respekterar mig ellehur, o jag är inget troll som du påstod tidigare?
Att jag inte kan hålla emot träder är för att trädet väger massa flera hundra kilon mer än mig, det är naturligt att jag inte kan hålla emot det. Inga konstigheter.
Ja solen kretsar kring jorden o inte tvärtom. När solen går ner i sverige så är den uppe på annat håll på jorden, det är för att jorden är platt och vi måste följa fysikens lagar efter det.