2011-07-21, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pintocosta
Hur fan kan man umgås med en som tog livet av en familje medlem? Süyar satt i stan och hade fler tals möten bla med min morbror.Han var i Stenhagen och dom så kallade äldre tittade ned åt när han gick förbi dom med 3 andra personer.Har för mig att han åkte till Bandidos lokal och skämde ut dom varenda en.Nu i Uppsala kan man se Bandidos killar igen ute.
Men alla har som sagt varit väldigt aktiva. Speciellt sen D kom tillbaka från finkan.

Ja det stämmer att Suyar besökte Bandidos men han var inte den första att skämma ut Bandidos i Uppsala om man säger så.
Citera
2011-07-21, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konstapeln73
Men alla har som sagt varit väldigt aktiva. Speciellt sen D kom tillbaka från finkan.

Ja det stämmer att Suyar besökte Bandidos men han var inte den första att skämma ut Bandidos i Uppsala om man säger så.

D som bor i Gränby? Om det är D i gränby så ser han upp till Süyar som en storebror.Visst han är inte den första men den som sätter skräck i dom mest.Bandidos försvann ett tag eftersom Süyar hade hotat dom och skulle straffa dom ännu hårdare ifall han fick syn på dom.Precis som man brukar säga, när katten är borta så dansar musen på bordet.Vad gör Ahmed Metto nu för tiden? Fick höra av en kille i södertälje att han blev kickad av Asir, stämmer det?
Senast redigerad av Pintocosta 2011-07-21 kl. 16:09.
Citera
2011-07-21, 18:07
Medlem
Citat:
D som bor i Gränby? Om det är D i gränby så ser han upp till Süyar som en storebror.Visst han är inte den första men den som sätter skräck i dom mest.Bandidos försvann ett tag eftersom Süyar hade hotat dom och skulle straffa dom ännu hårdare ifall han fick syn på dom.Precis som man brukar säga, när katten är borta så dansar musen på bordet.Vad gör Ahmed Metto nu för tiden? Fick höra av en kille i södertälje att han blev kickad av Asir, stämmer det?
Ja D från Gränby. Det är många från Gränby som har stor respekt för Süyar eftersom han var så nära G. Men likväl är detta samma personer som hänger med Namos närmaste vänner dagligen. Alla turk-kurder i Gränby är från samma by och kallar varandra kusiner.
Sist jag hörde något om Metto så var det något med nå bedrägeri i Libanon eller nått sånt som han kokat ihop med Meisam. Om han blivit kickad av Asir vet jag inte. Tror inte det stämmer.
Citera
2011-07-21, 20:50
Medlem
Citat:
Ja D från Gränby. Det är många från Gränby som har stor respekt för Süyar eftersom han var så nära G. Men likväl är detta samma personer som hänger med Namos närmaste vänner dagligen. Alla turk-kurder i Gränby är från samma by och kallar varandra kusiner.
Sist jag hörde något om Metto så var det något med nå bedrägeri i Libanon eller nått sånt som han kokat ihop med Meisam. Om han blivit kickad av Asir vet jag inte. Tror inte det stämmer.

Så sant, pajaser i sånna fall, brukar se Ahmed lite då och då i Solna med andra skumma typer. Meisam var ju tjej fixare till Süyar.
Citera
2011-07-21, 21:37
Bannlyst
Det var en ganska så invecklad kidnappningshistoria som utspelade sig i Uppsala för några år sen. Fyra kriminella rövade bort en Uppsala kille från en restaurang i Stockholm och pressade honom på hundratusentalskronor. Han lyckades fly ut ur en rullande bil mitt i centrala Uppsala efter att han suttit i baksätet med en av sina kidnappare med en kniv dragen mot halsen. En av kidnapparna var från Uppsala de andra var från Stockholm.
Citera
2011-07-22, 03:04
Medlem
Citat:
Så sant, pajaser i sånna fall, brukar se Ahmed lite då och då i Solna med andra skumma typer. Meisam var ju tjej fixare till Süyar.
Lite off-topic kanske men hade inte Suyar ihop det med en flicka född 95?
Citera
2011-07-22, 06:48
Medlem
aceblacks avatar
Citat:

Eh, en tjej på 15 - 16 år... hur gammal är Suyar egentligen? Låter mer som ett elakt rykte, vilken vuxen man vill ha en så ung tjej.
Citera
2011-07-22, 14:19
Medlem
Citat:

Snälla sluta tro sånt skit,det klart att han inte har gjort nått sånt. I Uppsala hatar 90% honom pga han har kört över många tung kriminella där. Folk är rädda för honom och dom som vi kallar Uppsalas "tunga" killar gömmer sig hemma och sprider massor av rykte och skitsnack.Om det är nån som värderar heder så är det Süyar.Tro inte på sånna rykten min vän.
Senast redigerad av Pintocosta 2011-07-22 kl. 14:24.
Citera
2011-07-22, 14:22
Medlem
Vilka "kända" golare har Uppsala haft sedan 2000?
Citera
2011-07-22, 16:23
Medlem
Citat:
Vilka "kända" golare har Uppsala haft sedan 2000?
Snålt på golare inom den mer organiserade brottligheten i Uppsala.
Citera
2011-07-22, 16:30
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Snålt på golare inom den mer organiserade brottligheten i Uppsala.
Becke som blev mulad av Miro och dom då? När var det, måste ha varit efter 2000 väll? Du vet Hovgårdsmordet där dom drog han bakom bilen och slet ut naglarna med tång innan dom sköt han med en pennpistol i nacken.
Becke var ju en golare, det var därför han mördades.
Citera
2011-07-22, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jocke_S
Det var en ganska så invecklad kidnappningshistoria som utspelade sig i Uppsala för några år sen. Fyra kriminella rövade bort en Uppsala kille från en restaurang i Stockholm och pressade honom på hundratusentalskronor. Han lyckades fly ut ur en rullande bil mitt i centrala Uppsala efter att han suttit i baksätet med en av sina kidnappare med en kniv dragen mot halsen. En av kidnapparna var från Uppsala de andra var från Stockholm.

Jopp! boken "Svensk maffia" börjar väl med ett kortfattat citat om det... killen hoppade väl ur bilen vid nattklubben "Seven" i centrala U-sala

mvh.T
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in