2011-07-20, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konstapeln73
Finns inte många fler individualister. Förr gjorde ju Bigfoot som han ville men han är väl knappast något att räkna med idag. Sen finns ju Pavel, fast lite oklart om han ens flyttat tillbaka till Sverige efter voltan i Ryssland. Meisam har vi också men om han är värd att nämna bland övriga vet jag inte.

Meisam är inte värd att nämna . De finns ju vissa individer som kör själva från gottsunda,stenhagen,gränby
Citera
2011-07-20, 19:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pintocosta
Sant sant, vilka andra finns förutom Süyar,Shahin,Nabil,Namo i Uppsala som har kapacitet? Då räknar inte jag Stenhagen,Gränby,Gottsunda killarna som hänger runt 20 pers.

Finns även grabbarna som är lite äldre än Namo och stöttade honom under och efter mordet 04 , de har legat i luven på Soar i många år nu. Alla i gruppen har suttit inne eller sitter inne för tillfället.
Uppskattningsvis så är de ett tiotal personer. De är nog ganska så splittrade idag inte samma sammanhållning som förr.
Citera
2011-07-20, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jocke_S
Finns även grabbarna som är lite äldre än Namo och stöttade honom under och efter mordet 04 , de har legat i luven på Soar i många år nu. Alla i gruppen har suttit inne eller sitter inne för tillfället.
Uppskattningsvis så är de ett tiotal personer. De är nog ganska så splittrade idag inte samma sammanhållning som förr.

Där har du en hel del rätt . Men de flesta som stöttade honom var dom i hans ålder. Och de som var äldre har antagligen bildat familj och så nu . vissa är kvar. dom e rätt så splittrade .
Citera
2011-07-20, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HizbollahMember
Meisam är inte värd att nämna . De finns ju vissa individer som kör själva från gottsunda,stenhagen,gränby
Vilka skulle de vara? De enda jag kan komma på med rak arm sådär är flyktingligan som kallade sig själva Gaza Gangsters och typ Buppis och Tarek. Men är inte Meisam värd att nämna så är fan inte Tarek värd att nämna
Citera
2011-07-20, 21:12
Medlem
Citat:
Konstaterade tidigare i tråden att många av de grabbar som stöttade Namo och fortfarande är "kvar i spelet" ingår i kärnan av vad man kallar gränby gänget.
Citera
2011-07-20, 23:54
Medlem
Citat:
Konstaterade tidigare i tråden att många av de grabbar som stöttade Namo och fortfarande är "kvar i spelet" ingår i kärnan av vad man kallar gränby gänget.

Bor inte hans släktingar där Gurkans alltså, varför gör inte dom nått åt saken?! Tänkte på en sak, vart är dom "äldre" från Stenhagen,Gottsunda,Gränby när Süyar är ute då? Dom flesta gömmer sig ju!
Citera
2011-07-21, 00:09
Bannlyst
Citat:

Är det sant att Crille sitter inne igen? Fick höra att han hade hotat poliser i Gottsunda och att de hade skjutit ner honom.
Han är en av dom mer ledande i det gänget.
Citera
2011-07-21, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pintocosta
Bor inte hans släktingar där Gurkans alltså, varför gör inte dom nått åt saken?! Tänkte på en sak, vart är dom "äldre" från Stenhagen,Gottsunda,Gränby när Süyar är ute då? Dom flesta gömmer sig ju!
Några av G's "släktingar" hänger med dessa grabbar. Tror att de flesta runt Namo är förlåtna vid det här laget men det lär dröja innan vi ser Namo själv fira midsommar med grabbarna i Gränby om man säger så.
Har inte alls fått känslan av att folk gömmer sig nu när Süyar är ute. Tvärtom tycker jag det varit ganska mycket aktivitet detta år.
Citera
2011-07-21, 01:23
Medlem
Citat:
Är det sant att Crille sitter inne igen? Fick höra att han hade hotat poliser i Gottsunda och att de hade skjutit ner honom.
Jag är inte säker. Kan höra mig om imorgon.
Citera
2011-07-21, 01:46
Medlem
Citat:
Nej, han muckar när som helst om han inte redan gjort det, det du snackar om är en gammal grej som handlade om när det vart knas med honom o hans tjej o dom sköt honom
Citera
2011-07-21, 01:49
Medlem
Citat:
Vilka skulle de vara? De enda jag kan komma på med rak arm sådär är flyktingligan som kallade sig själva Gaza Gangsters och typ Buppis och Tarek. Men är inte Meisam värd att nämna så är fan inte Tarek värd att nämna
meisam o tarek är ju bara ett par luffare som inte ska nämnas så enkelt är det bara
Citera
2011-07-21, 14:00
Medlem
Citat:
Några av G's "släktingar" hänger med dessa grabbar. Tror att de flesta runt Namo är förlåtna vid det här laget men det lär dröja innan vi ser Namo själv fira midsommar med grabbarna i Gränby om man säger så.
Har inte alls fått känslan av att folk gömmer sig nu när Süyar är ute. Tvärtom tycker jag det varit ganska mycket aktivitet detta år.

Hur fan kan man umgås med en som tog livet av en familje medlem? Süyar satt i stan och hade fler tals möten bla med min morbror.Han var i Stenhagen och dom så kallade äldre tittade ned åt när han gick förbi dom med 3 andra personer.Har för mig att han åkte till Bandidos lokal och skämde ut dom varenda en.Nu i Uppsala kan man se Bandidos killar igen ute.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in