2010-01-02, 22:12
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Den gamla Zlatan är tillbaka..sparkade i reklamskylten, skällde ut domaren efter noter och stämplade nån spelare i Villarreal samt gestikulerade åt sina medspelare under hela matchen. Har han bråkat med Helena eller har det hänt nått inom laget?
Han hade det fridfullt o lugnt i Åre iaf...kom väl bort från barca o deras lag under nästan två veckor pga jul&nyår etc, så han kom väl omedvetet tillbaka till sitt gamla jag Han läre inte fortsätta på det sättet då blir han kortvarig där hehe
2010-01-02, 22:15
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Han hade det fridfullt o lugnt i Åre iaf...kom väl bort från barca o deras lag under nästan två veckor pga jul&nyår etc, så han kom väl omedvetet tillbaka till sitt gamla jag Han läre inte fortsätta på det sättet då blir han kortvarig där hehe

Åfan..nä han såg verkligen inte ut att vara i balans om man säger så. Tänkte om Mancini bett han göra sig omöjlig så han kan flytta över till Man City och bli ännu rikare
2010-01-02, 22:51
Medlem
mraskers avatar
Citat:
Den gamla Zlatan är tillbaka..sparkade i reklamskylten, skällde ut domaren efter noter och stämplade nån spelare i Villarreal samt gestikulerade åt sina medspelare under hela matchen. Har han bråkat med Helena eller har det hänt nått inom laget?

Mm, jag funderade också på något sånt. Han hade ett "rejält" märke på kinden, är det Helena som har varit förbannad?
2010-01-02, 23:08
Medlem
Fotzens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrasker
Mm, jag funderade också på något sånt. Han hade ett "rejält" märke på kinden, är det Helena som har varit förbannad?

Haha, hon har väl inte fått tillräckligt i veckopeng som hon kan bränna på kläder.
Nae, Zlatte måste casha upp.
2010-01-02, 23:10
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrasker

Jo jag la märke till märket också, det kanske är Helena som vart i farten som sagt. Men Kåmark lär väl ta tillfället i akt och skylla på Messi
2010-01-02, 23:43
Medlem
4522s avatar
Citat:
Jo jag la märke till märket också, det kanske är Helena som vart i farten som sagt. Men Kåmark lär väl ta tillfället i akt och skylla på Messi

Typisk straff-finne, han har varit i Aladdinasken för mycket. Det är lätt hänt under julledigheten.
2010-01-02, 23:58
Medlem
NirvanAs avatar
Zlatan missar nästa ligamatch mot Tenerife pga femte gula kortet han ådrog sig idag haha
2010-01-03, 00:38
Medlem
cloNes avatar
Citat:
Zlatan missar nästa ligamatch mot Tenerife pga femte gula kortet han ådrog sig idag haha

Av att döma från dagens prestation så bör inte Barcelona sörja detta allt för mycket.
2010-01-03, 00:47
Medlem
Elfuckeros avatar
Citat:
Vad är det som är kul med det?
2010-01-03, 01:02
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elfuckero
Vad är det som är kul med det?
vad är det som inte är skoj?
2010-01-03, 01:04
Medlem
Elfuckeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
vad är det som inte är skoj?
Har du två användarnamn?
2010-01-03, 11:56
Medlem
serbers avatar
Fan vad stämplingen var ful Hoppas Zlatte får ett par lavetter av Pep så han kommer in i rätt igen för det här funkar inte.

Ang Man C så kommer Zlatan aldrig byta dit, Zlatte vill bli bäst inte rikast i världen för Inter hade varit ett bättre alternativ om man vill vinna CL för dom kommer dit varje år iaf.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in