2009-10-08, 16:23
Medlem
Jag ser inget fel i att resa en staty av Zlatan i Malmö. Han kommer ju därifrån och han är en av världens bästa.
2009-10-08, 16:52
Medlem
Trillskes avatar
Vore ju fantastiskt löjligt att bygga en redan nu. Om 10 år kanske är mer lagom (om han inte gör en Henke och spelar tills han är 45).
2009-10-08, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trillske
Vore ju fantastiskt löjligt att bygga en redan nu. Om 10 år kanske är mer lagom (om han inte gör en Henke och spelar tills han är 45).

varför vänta? fattar inte
2009-10-08, 18:13
Medlem
Smartguys avatar
Kan man anordna resor i Arn-land, som är en påhittad figur, så kan man gott resa en staty över Zlatan tycker jag. Det är bara att inse att han är Sveriges störste fotbollsspelare någonsin (ja, jag vet vilka GRE-NO-LI var men utesluter dom).
2009-10-08, 18:14
Medlem
fusiliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinyo
varför vänta? fattar inte
För att om det är en hyllning så ska det vara mer som "hall of fame" liknande. Rätt så logiskt tycker jag. Jag tycker också att de ska vänta med att bygga tills han slutar med fotbollen. Så reser vi den för att tacka för allt han gjort.
2009-10-10, 11:46
Medlem
heyyoutheres avatar
Skön intervju med Zlatan http://kanal5.se/web/guest/vmkval2010/destination?p_p_lifecycle=0&p_p_id=K5AV_INSTANCE_H Fl0&_K5AV_INSTANCE_HFl0_struts_action=%2Fk5journal %2Fav&_K5AV_INSTANCE_HFl0_articleId=2727697&_K5AV_ INSTANCE_HFl0_groupId=1097&_K5AV_INSTANCE_HFl0_ver sion=1.0
Tänk om Filip & Fredrik skulle få göra en lite längre intervju med honom i framtiden. Det skulle bli grymt
2009-10-10, 11:49
Medlem
Meanmachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calciatore
Jag ser inget fel i att resa en staty av Zlatan i Malmö. Han kommer ju därifrån och han är en av världens bästa.

Hade blivit jävla många statyer om alla som är "en av världens bästa" inom något skulle få en staty i sin egen hemstad.
2009-10-10, 12:06
Medlem
Trillskes avatar
Brrrr...Blir alltid lite nedstämd när jag hör zlatan prata om att han antagligen inte kommer spela så många år till. När det gäller landslaget får vi nog vara riktigt glada om han stannar över EM. Blir en sorglig dag när han lägger av,
2009-10-10, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fusilier
För att om det är en hyllning så ska det vara mer som "hall of fame" liknande. Rätt så logiskt tycker jag. Jag tycker också att de ska vänta med att bygga tills han slutar med fotbollen. Så reser vi den för att tacka för allt han gjort.

tycker det skulle vara roligare om de gjorde en nu när det är aktuellt, tråkigt med hyllningar av f.d. idrottsmän. Så om han ex. gör en bra match eller nåt kan man går förbi statyn och säga att han är grym
2009-10-10, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meanmachine
Hade blivit jävla många statyer om alla som är "en av världens bästa" inom något skulle få en staty i sin egen hemstad.

fotboll är världens största sport, inte bara "något"
2009-10-10, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heyyouthere
Skön intervju med Zlatan http://kanal5.se/web/guest/vmkval2010/destination?p_p_lifecycle=0&p_p_id=K5AV_INSTANCE_H Fl0&_K5AV_INSTANCE_HFl0_struts_action=%2Fk5journal %2Fav&_K5AV_INSTANCE_HFl0_articleId=2727697&_K5AV_ INSTANCE_HFl0_groupId=1097&_K5AV_INSTANCE_HFl0_ver sion=1.0
Tänk om Filip & Fredrik skulle få göra en lite längre intervju med honom i framtiden. Det skulle bli grymt

Bästa är när Filip säger, "jag har aldrig intervjuat någon med ett sånt där memoryspel i bakgrunden förut". Zlatan borde komma med i typ nått snack program med F&F för det är två herrar som kan göra att Zlatan öppnar sig mig mer alla andra journalister ställer så jävla seriösa frågor och är helspända när de intervjuar honom.
2009-10-10, 12:15
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Znorken
Bästa är när Filip säger, "jag har aldrig intervjuat någon med ett sånt där memoryspel i bakgrunden förut". Zlatan borde komma med i typ nått snack program med F&F för det är två herrar som kan göra att Zlatan öppnar sig mig mer alla andra journalister ställer så jävla seriösa frågor och är helspända när de intervjuar honom.

Fast Filip var ju nervös som fan, hela intervjun kändes krystad tycker jag. Men det är möjligt att det skulle kunna bli bra i en längre intervju med mer förberedelser.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in