2009-07-23, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kupsan
Och givetvis bajsar aftonbladets journalister på sig av upprymdhet när Sport.es skriver välkommen på Svenska...

haha så jävla bra, fan va ja skratta när jag såg rubriken på aftonblaskan, så typiskt svenska journalister.

http://gfx.aftonbladet-cdn.se/multimedia/dynamic/00981/faks_981311b.jpg

Edit: va fan är det för fel på detta forum, det går inte att ta bort sina inlägg och det går inte att visa bilder direkt i inlägget eller har jag missat något?
Senast redigerad av xeilon 2009-07-23 kl. 17:32.
2009-07-23, 17:32
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeilon
haha så jävla bra, fan va ja skratta när jag såg rubriken på aftonblaskan, så typiskt svenska journalister.

http://gfx.aftonbladet-cdn.se/multimedia/dynamic/00981/faks_981311b.jpg

Edit: va fan är det för fel på detta forum, det går inte att ta bort sina inlägg och det går inte att visa bilder direkt i inlägget eller har jag missat något?

Ja det fattas ju bara att alla jävla snorungar börjar publicera sina outfreakade idolbilder på sina spelare i inläggen. Tar ju liiiite onödig plats kanske .
2009-07-23, 17:33
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Om zlatan är liiiiiiiiiiiiiiite bättre totalt sett än eto'o och samtidigt får inter över en halv miljard att köpa en världsklass spelare till för, nu eller i framtiden, så måste inter ses som vinnare om man tar av sig svenneglasögonen och är objektiv.

Jag håller med dig helt och hållet. Eto'o mot Zlatan hade nästan varit likvärdig. Men Inter får även 580 miljoner dessutom och får låna Hleb. Mycket bra deal för Inter, anser jag.
2009-07-23, 17:48
Bannlyst
Kan nog vara bra o hamna i ett sånt "stjärntätt" lag för Zlatan
2009-07-23, 17:50
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Narzael
Kan nog vara bra o hamna i ett sånt "stjärntätt" lag för Zlatan
Ska bli intressant att se hur hans personlighet klarar av att inte vara den utnämnda storstjärnan i laget, utan delar platsen med 3-4spelare :P
2009-07-23, 17:57
Medlem
danns avatar
Citat:
Ska bli intressant att se hur hans personlighet klarar av att inte vara den utnämnda storstjärnan i laget, utan delar platsen med 3-4spelare :P

Kan inte se varför han inte skulle klara av en sån sak vid det här laget.
2009-07-23, 18:00
Medlem
lanafishs avatar
Citat:

Tror inte Zlatan har några som helst problem med detta. Jag har fått intrycket av att Zlatan är en väldigt ödemjuk kille och pratat med en del som träffat honom och bekräftat detta. Han är inte 20 år längre.
2009-07-23, 18:02
Medlem
Citat:

Känns som en antifråga, det visste han ju själv om långt innan han skrev på. Sen är det inte någon spelare som är störst i Barcelona utan det är Guardiola som är den största stjärnan. Jag tror det kommer passa Zlatan bra att inte vara den som ska bära laget, Guardiola har troligen valt att köpa i Zlatan främst p.g.a han tillför laget en fysiskt stark target spelare. Något som Barcelona uppenbart saknade i ChL semin mot Chelsea där Eto'o var helt osynlig.
Senast redigerad av Gincan 2009-07-23 kl. 18:05.
2009-07-23, 18:04
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dann
Kan inte se varför han inte skulle klara av en sån sak vid det här laget.
En jugge är alltid en jugge om man säger så, men han får gärna motbevisa mig
2009-07-23, 18:16
Medlem
Citat:

Lol han skiter nog i vad du tycker
2009-07-23, 18:22
Medlem
lanafishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Moratti har svängt från "Eto'o är våran" till "vi får se vad som händer" nu..låter som att han mer eller mindre gett upp. Zlatan bör nog vara helt inställd på att det är Inter som gäller kommande säsong

Btw:
http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_5449958,00.html
2009-07-23, 20:07
Medlem
Jole25s avatar
Citat:

Då kan du ju ta och kolla upp hur många juggar som spelat i "stora" klubbar och hur många som faktiskt varit framgångsrika. Och jag vill inte att du börjar spåna in på landslagen för det är irrelevant just nu.

Faktum är att "juggar" har varit i dom flesta storklubbar i världen och dom har varit stjärnor i sina lag... Du kan ju ta din Ljungberg och Nacka och ta livet av dig eller ngt...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in