2007-09-05, 23:08
Bannlyst
Han har uppenbarligen ingen humor och tar sig själv på så stort allvar att det blir löjligt.

Filip och Fredrik ställde en lite ovanlig fråga till honom på en presskonferens som ett sätt att försöka lätta upp den tryckta stämningen. Istället för att bjuda på sig själv så blev han irriterad och vresig på typiskt á la ghetto-style.

http://www.expressen.se/sport/fotboll/1.827858/filip-och-fredrik-drev-med-zlatan
2007-09-05, 23:38
Medlem
Vagabondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linkzie
Han och sambon köpte en villa i Malmö för 25 mille. Den är ganska fin.

http://sydsvenskan.se/malmo/article263775.ece

Jag tycker iaf att det är bra att han inte drar till ngt skatteparadis som många andra svenskar...

Är det bara jag som tycker att meningen "här ska sonen växa upp" är lite konstig? Grabben lär ju växa upp i Milano.

Eller sk Zlatan göra en hemvändare till iffiff?
2007-09-05, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cruelstein
Han har uppenbarligen ingen humor och tar sig själv på så stort allvar att det blir löjligt.

Filip och Fredrik ställde en lite ovanlig fråga till honom på en presskonferens som ett sätt att försöka lätta upp den tryckta stämningen. Istället för att bjuda på sig själv så blev han irriterad och vresig på typiskt á la ghetto-style.

http://www.expressen.se/sport/fotboll/1.827858/filip-och-fredrik-drev-med-zlatan

Humorn i det där var väl å andra sidan snudd på obefintlig ändå så så farligt var det nog inte.
2007-09-06, 00:41
Medlem
tipparsvens avatar
Citat:

Även om jag gillar Filip och Fredrik tycker jag att de gör bort sig rejält här. Sanslöst tråkig fråga i ett desperat försök från dem att vara roliga. Helt fel scen för gossarna, de borde hålla sig till att åka land och rike runt och leta efter byorginal.
2007-09-06, 08:11
Medlem
Citat:

Kan man se frågan någonstans månne.
2007-09-06, 10:31
Medlem
dyngapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treehorn
Vad tjabbar du om? Ibrahimovic är bosatt i italien, och betalar sin skatt där.

HAhahaha, hur kan han ha sån lön, han spelar bara fotboll för fan.

Philip & Fredrik är oroliga. Fjantar.

Men snart börjar hockeyn, den enda riktigt tuffa lagsporten tillsammans med rugby där man inte spottar varnadra i ansiktet.

hehehehe...
2007-09-06, 10:48
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dyngapa
HAhahaha, hur kan han ha sån lön, han spelar bara fotboll för fan.

Philip & Fredrik är oroliga. Fjantar.

Men snart börjar hockeyn, den enda riktigt tuffa lagsporten tillsammans med rugby där man inte spottar varnadra i ansiktet.

hehehehe...
Ja vad är en kapning med fotbollsskor över vaden jämfört med en axeltackling mot en sarg iklädd skydd?
2007-09-06, 11:01
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Ja vad är en kapning med fotbollsskor över vaden jämfört med en axeltackling mot en sarg iklädd skydd?

exakt
2007-09-06, 11:16
Medlem
P.Gs avatar
Citat:

Det var ju frågan som totalt saknade humor. Fredrik och Filip kan hålla på och fjanta sig i Kanal 5 men inom sportens värld hör de och deras "humor" inte hemma.
2007-09-06, 11:34
Medlem
johanbtks avatar
Eftersom att Filip och Fredrik är svenska är de givetvis smartare än Zlatan.
Zlatan kände väl sig intellektuellt underlägsen när han upplevde att de ställde svåra frågor till honom. Detta förstår jag då svenska PK-journalister vanligtvis brukar slicka Zlatans röv. Zlatan borde tas ner på jorden genom att hans högerben amputeras.
2007-09-06, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johanbtk
Eftersom att Filip och Fredrik är svenska är de givetvis smartare än Zlatan.
Zlatan kände väl sig intellektuellt underlägsen när han upplevde att de ställde svåra frågor till honom. Detta förstår jag då svenska PK-journalister vanligtvis brukar slicka Zlatans röv. Zlatan borde tas ner på jorden genom att hans högerben amputeras.

Vad som var roligt eller svårt med den frågan kan jag inte förstå?

Att beskylla Zlatan för att inte vilja svara är än mer befängt. Som man frågar får man svar.

Beträffande Zlatans attityd tycker jag att han ger ett betydligt mer jordnära intryck än dig. Lugna ner dig.
2007-09-06, 12:59
Medlem
dyngapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
exakt
precis heter det. Man ser att nån får en klubba i ögat. går in o syr igen o ut igen. När dom hoppar omkring på gräsmattan, ligger o lipar, tar sig för knänen. Det är bedrövligt att se.

Någon gång ska jag dock se klart en forbollsmatch. Jag återkommer då.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in