2007-03-28, 21:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Jag tror inte riktigt att du är med i verkligheten. Nästan alla fotbollspelare på hög nivå bojkottar tabloiderna. Det verkar som att folk tror att Zlatan måste snacka med dom här flöjtarna. Ingen som gnäller på Lampard för att han inte pratar med dom engelska varianterna på aftonhoran...

Lite dålig jämförelse med Lampard som spelar i sportens hemland och med tanke på hur pressen är där efter varje jävla förlust landslaget gör mot en diva som spelar i en betydligt sämre liga.

Samt att england har betydligt fler världstjärnor än vad Sverige har. Ok vi kan ju jämföra Ljungberg med divan då. Varför jagas inte Ljungberg lika flitigt? Varför ser jag inte ljungberg som en diva? Gjorde Ljungberg större sak med mellberg som divan gjorde med lagerbäck och nattklubben?
2007-03-28, 21:41
Moderator
Gromguttens avatar
Topic är inte "allmänt om ovilliga fotbollspelare och media" utan om fotbollspelaren Zlatan. Gå nu stigen tillbaka genom skogen till vägen och fortsätt på den. OK?

/mod
2007-03-28, 21:45
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odes
Lite dålig jämförelse med Lampard som spelar i sportens hemland och med tanke på hur pressen är där efter varje jävla förlust landslaget gör mot en diva som spelar i en betydligt sämre liga.

Samt att england har betydligt fler världstjärnor än vad Sverige har

Jag tycker jämförelsen är helt okej för Sveriges tabloider apar efter engelska tidningar. Svensk media gör precis som engelsk media och sensationiliserar. Zlatan har fått genomlida en massa skit från dessa oseriösa. Sen får man väl säga att Lampard och resten av alla fotbollspelare världen över inte snackar med tabloiderna för att dom är oseriösa. Dom rycker citat och gör om dom till en helt annan sanning. Det rubbar fokusen hos spelarna. Om man inte pratar med dom så har man inget att förklara för ngn senare. Zlatans fel är att han pratade med alla i början och dom utnyttjade det. Zlatan blev smartare och större och fattade att den skiten behöver han inte...

Jag skiter egentligen fullständigt om mina Chelseaspelare pratar med media. Mourinho bojkottar just nu media och jag förstår honom. Jag vill se resultat. Ofta när man ser dom här intervjuerna så är dom så politiskt korrekta så man spyr. Där skiljer sig Zlatan från mängden även om det kommer många klyschor från hans mun med...

Ljungberg ja... Killen som typ spelat 1 träningslandskamp på 5 år. Inga divafasoner där inte... Killen får en tackling på träning och drar igång ett slagsmål. Men smajla och dra klyschor framför kameran kan han....Bravo!!!
2007-03-28, 22:31
Medlem
Presidentens avatar
Väldigt seriös fråga (ej sedvanligt Zlatan-gnäll): När gjorde Ibrahimovic senast en bra landskamp?
2007-03-28, 22:39
Medlem
Ballooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Presidenten
Väldigt seriös fråga (ej sedvanligt Zlatan-gnäll): När gjorde Ibrahimovic senast en bra landskamp?

Det såg ut som det bruka göra för Zlatan idag också= bedrövligt
2007-03-28, 22:40
Bannlyst
Snacka om att vara överskattad. Zlatan, åk hem till Rosengård och göm dig din tönt!
2007-03-28, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Snacka om att vara överskattad. Zlatan, åk hem till Rosengård och göm dig din tönt!

Han får ta med sig resterande spelare också
2007-03-28, 22:42
Medlem
Presidentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Okej, men alltså: När var han senast bra i blågult? Inte i VM. Inte i vänskapsmatcherna innan VM. Inte i de sista kvalmatcherna inför VM. Utan...när?
2007-03-28, 22:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Presidenten
Okej, men alltså: När var han senast bra i blågult? Inte i VM. Inte i vänskapsmatcherna innan VM. Inte i de sista kvalmatcherna inför VM. Utan...när?

2002?
2007-03-28, 22:44
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNorth
2002?

Vilken match är det du tänker på?
2007-03-28, 22:46
Medlem
MrBettys avatar
Byt ut lagerbäck då! Konstigt att Zlatan funkar med alla andra tränare..
2007-03-28, 22:48
Medlem
thebandit777s avatar
Zlatan tillbaka, nu blir det EM-guld! Med Zlatan i laget har vi verkligen chansen att vinna EM, utan honom skulle vi inte ens vinna mot... NordIrland?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in