Citat:
Ursprungligen postat av Rixter
Nja..på sett och viss. naturligtvis sitter man alltid i klipprummet men sekvensen som jag såg va mycket kortare (kanske 4 sekunder) och en polis hade ryggen mot kameran.... men då va det inte öppna fönster och vapen synligga.
Detta är vad jag tycker ger tittaren intrycket 'set-up'..och det va det. Jag har inte pratat med T.A. så jag vet inte om det va han eller någon annan som öppnade fönstrerna. Hur som helst..vad är gjort är gjort... det va inte första gången som jag har snubblat i livet men det va faktiskt det mest pinsamest/pinsamt. Speciellt när det är på film.
Jag köper inte det.
Hade det varit jag (och Gud vet att jag inte är Guds bästa barn) så hade jag definitivt stoppat en sådan sekvens.
Jag såg inga vapen, du drömmer. Eller missade jag dem, var fanns dem?
Du är mycket för vapen.
Du lät honom dessutom filma sekvenser där du grät för att du inte kunde komma tillbaka till USA, samt en eländig bild av dig på sjukan. Som slutepilog.
Du måste ju faktiskt ha fått sett det här och gett ditt godkännande?!
Om du sagt:Nej. Så hade det inte blivit som det blev.
Jag tror att du hade en viss del i det som visades och köpte konceptet så att säga. Bilden av en bruten man.
Istället för att kämpa emot och visa den verkliga bilden av dig.
Om jag varit du så hade jag velat snacka själv. Utan styrning.
Möjligt att det gått åt h-vete. Men jag hade aldrig velat ha en hollywood-tolkning eller en simpel T.A-Tolkning heller!
Vill någon veta, så sätt upp en kamera så berättar jag.
Inga j-vla dramagrejor!
Eller vad tycker du?