Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-03-04, 12:05
  #1
Avstängd
MuFaSas avatar
vad händer När man springer in på fotbollsplan under matchen. Ex när landslag spelar, jag vet man får 2 år avstängning från arenan men ändå :P man är ju där var 5 år så blir det nåt mer ?? Får man kanske böter elr nåt ?
2007-03-04, 12:21
  #2
Medlem
Spanish_Johnnys avatar
Inte för att jag tror det hänt i verkligheten, men det brukar ju stå på skyltarna på staketet att man riskerar fängelse i upp till något år för olaga intrång. Vad fan ska du in på planen att göra ändå förresten?
2007-03-04, 16:00
  #3
Medlem
Sujoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spanish_Johnny
Inte för att jag tror det hänt i verkligheten, men det brukar ju stå på skyltarna på staketet att man riskerar fängelse i upp till något år för olaga intrång. Vad fan ska du in på planen att göra ändå förresten?

Skulle man få sitta i några år i Sverige? om man springer in på fotbollsplanen under en match. Det är minsan ett jäkligt hårtstraff
2007-03-06, 15:58
  #4
Avstängd
MuFaSas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spanish_Johnny
Inte för att jag tror det hänt i verkligheten, men det brukar ju stå på skyltarna på staketet att man riskerar fängelse i upp till något år för olaga intrång. Vad fan ska du in på planen att göra ändå förresten?


ehh, ta av mej kläderna och låta alla se hur gud skapa mej
2007-03-06, 17:39
  #5
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sujok
Skulle man få sitta i några år i Sverige? om man springer in på fotbollsplanen under en match. Det är minsan ett jäkligt hårtstraff
Ja, med tanke på att du kan begå ett mord och vara ute efter 2 år igen
2007-03-06, 17:47
  #6
Medlem
AndreaS1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuFaSa
vad händer När man springer in på fotbollsplan under matchen. Ex när landslag spelar, jag vet man får 2 år avstängning från arenan men ändå :P man är ju där var 5 år så blir det nåt mer ?? Får man kanske böter elr nåt ?

Jag hoppas att du får ett djävligt långt straff samt en pinne uppkörd i röven. Vad i tusan ska du störa en fotbollsmatch för?
2007-03-06, 19:49
  #7
Medlem
pettson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndreaS1
Jag hoppas att du får ett djävligt långt straff samt en pinne uppkörd i röven. Vad i tusan ska du störa en fotbollsmatch för?


Gissar på att det är e sån där invandrare som vill springa in och krama Ronaldinho nu nä han återvänder till Svedala
2007-03-06, 19:54
  #8
Avstängd
MuFaSas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettson2
Gissar på att det är e sån där invandrare som vill springa in och krama Ronaldinho nu nä han återvänder till Svedala

HAHAH invandraren fick i alla fall en hive five av ronaldinho, så det var säkert värt de
2007-03-06, 19:55
  #9
Avstängd
MuFaSas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndreaS1
Jag hoppas att du får ett djävligt långt straff samt en pinne uppkörd i röven. Vad i tusan ska du störa en fotbollsmatch för?

jag vet att du tänder på de
2007-03-06, 19:56
  #10
Medlem
Robert_Goatses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuFaSa
ehh, ta av mej kläderna och låta alla se hur gud skapa mej

Mmm, du vill alltså visa dig naken till en publik som till stor del består av män?

Det låter jävligt bögigt.
2007-03-06, 20:11
  #11
Medlem
sekazzs avatar
En bot på 800kr är det väl som gäller och inget annat.
2007-03-06, 20:25
  #12
Medlem
Sujoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robert_Goatse
Mmm, du vill alltså visa dig naken till en publik som till stor del består av män?

Det låter jävligt bögigt.

Fast det är det inte kan jag lova dig, du borde testa! Riktigt sköj
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback