Alsing och Gry... Är väl hyfsade radiopratare, kan man tycka. Och dom försvarar ju även lite av påhoppen.
Men Alex Schulman (stavning?) och A. Timell. Dessa två patrasken, vafan gör dom i radio?
Båda två är ruggigt dooktiga på att klanka på andras utseende. Men vafan? Har dom aldrig tittat sig själva i spegeln?
Det är ju sjukt, på ett sätt. Dom missbrukar ju sin position genom att kunna sitta i radion och klanka på folksutseende. Borde dom inte då hoppa på fetisarna som sitter mittemot dom förmodligen (Gry & Adam). Vad kan dom två fläskbergen väga ihop? 300kg? At least...
Och Timell.. Vart kommer han ifrån? Är det Martins bihang som råkar följa med på nån jävla Martinärminbrorjagärocksåkänd-kälke? Jag menar.. Vafan har han åstadkommit? Mer än ja... Sitta i radion och göra bort sig?
Förmodligen läser du detta, Schulman, eftersom jag idag hörde på radion att du snor dina feta skvallernyheter från Flashback. Fan, vilken grävande journalist du är! Jag är impad. Det är verkligen trovärdig skit du har att komma med. Omg, tillåt mig småle.