• 1
  • 2
2007-02-28, 17:37
Medlem
Chippers avatar
Alsing och Gry... Är väl hyfsade radiopratare, kan man tycka. Och dom försvarar ju även lite av påhoppen.

Men Alex Schulman (stavning?) och A. Timell. Dessa två patrasken, vafan gör dom i radio?

Båda två är ruggigt dooktiga på att klanka på andras utseende. Men vafan? Har dom aldrig tittat sig själva i spegeln?

Det är ju sjukt, på ett sätt. Dom missbrukar ju sin position genom att kunna sitta i radion och klanka på folksutseende. Borde dom inte då hoppa på fetisarna som sitter mittemot dom förmodligen (Gry & Adam). Vad kan dom två fläskbergen väga ihop? 300kg? At least...

Och Timell.. Vart kommer han ifrån? Är det Martins bihang som råkar följa med på nån jävla Martinärminbrorjagärocksåkänd-kälke? Jag menar.. Vafan har han åstadkommit? Mer än ja... Sitta i radion och göra bort sig?

Förmodligen läser du detta, Schulman, eftersom jag idag hörde på radion att du snor dina feta skvallernyheter från Flashback. Fan, vilken grävande journalist du är! Jag är impad. Det är verkligen trovärdig skit du har att komma med. Omg, tillåt mig småle.
Citera
2007-02-28, 18:07
Awaiting Email Confirmation
Ja det kan man ju undra va Schulman och Timell gör i radio, dom är ju totalt onödiga. Jag gillar att lyssna på Adam & Gry dock. Tycker att dom ska hålla sig till radio för i tv är de inte lika bra.
Citera
2007-02-28, 18:14
Medlem
illums avatar
Detta ser ut att bli persondiskussion snarare än mediadiskussion. Jag är iofs öppen för ändring om du faktiskt tänkt dig något annat, PM i så fall.

Me -> Skvaller. // Mod
Citera
2007-02-28, 18:27
Medlem
Pellles avatar
Gry har ju tränat som fan, såg henne på tv igår.
Hon såg ju kanonfin ut, smal å vältränad å jättesexig.
Snortan Anders Timell och fjanten och olovlig körning Alex Schuman kan dock direkt gå och slänga sig på närmaste sophög.
Adam är ju bara för rolig, han har självironi och är en kultyp, trevlig de två gånger jag snackat med honom ute i Stockholmsnatten.
Citera
2007-02-28, 18:32
Medlem
suckysuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chipper
Alsing och Gry... Är väl hyfsade radiopratare, kan man tycka. Och dom försvarar ju även lite av påhoppen.

Men Alex Schulman (stavning?) och A. Timell. Dessa två patrasken, vafan gör dom i radio?

Båda två är ruggigt dooktiga på att klanka på andras utseende. Men vafan? Har dom aldrig tittat sig själva i spegeln?

Det är ju sjukt, på ett sätt. Dom missbrukar ju sin position genom att kunna sitta i radion och klanka på folksutseende. Borde dom inte då hoppa på fetisarna som sitter mittemot dom förmodligen (Gry & Adam). Vad kan dom två fläskbergen väga ihop? 300kg? At least...

Och Timell.. Vart kommer han ifrån? Är det Martins bihang som råkar följa med på nån jävla Martinärminbrorjagärocksåkänd-kälke? Jag menar.. Vafan har han åstadkommit? Mer än ja... Sitta i radion och göra bort sig?

Förmodligen läser du detta, Schulman, eftersom jag idag hörde på radion att du snor dina feta skvallernyheter från Flashback. Fan, vilken grävande journalist du är! Jag är impad. Det är verkligen trovärdig skit du har att komma med. Omg, tillåt mig småle.

nu ska vi se..hmmm
jag är inte riktigt säker på vad du vill diskutera men Anders Timell är källarmästare på Teatergrillen och på Riche så helt "bihangig" är han säkert inte
förövrigt kan jag rekommendera flashbacks sökfunktion - den är enastående
men du kanske inte ville skvallra utan mest spy ut din vrede - bra så

The Shulman brothers
http://www.flashback.org/showthread.php?t=274074
http://www.flashback.org/showthread.php?t=431638

Mr Timell
http://www.flashback.org/showthread.php?t=270983

Gry
http://www.flashback.org/showthread.php?t=195876

Adam
http://www.flashback.org/showthread.php?t=289445

äh nu får du klara dig själv lilla gubben...
Citera
2007-02-28, 19:00
Medlem
Lyssnar dagligen på Adam&Gry och måste säga att jag aldrig hört på någon mer patetisk person är Schulman mongot.. däremot så är både adam, gry riktigt härliga..

Anders Timell är totalt kung, älskar honom, så jävla skön som alltid bjuder på sig själv!
Citera
2007-02-28, 19:27
Medlem
Bagwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlgren
Lyssnar dagligen på Adam&Gry och måste säga att jag aldrig hört på någon mer patetisk person är Schulman mongot.. däremot så är både adam, gry riktigt härliga..

Anders Timell är totalt kung, älskar honom, så jävla skön som alltid bjuder på sig själv!

Word!!!
Citera
2007-02-28, 20:22
Medlem
Timell...

var ju borta under en lång period, sjuk sades det. Är det någon som vet om det stämde eller var det...hm...något annat?
Citera
2007-02-28, 21:05
Medlem
Jah_mans avatar
Timell ser ju ut som en HIV-positiv fjortiswannabe.
Citera
2007-02-28, 21:07
Medlem
Kalleos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jah_man
Timell ser ju ut som en HIV-positiv fjortiswannabe.

Hahahahaha!

Det har du fan rätt i.
Citera
2007-02-28, 22:01
Medlem
mmas avatar
Jag håller med! Timell på morronen är MAGISK!
Citera
2007-03-01, 12:15
Medlem
Rickenbacker69s avatar
Fattade inte vem Timell var första gången jag hörde honom i radio. Trodde det var Pontus Enhörning som kastrerat sig... Men han funkar definitivt som radiopratare.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in