• 4
  • 5
2008-02-14, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yeahman
Anders Timell ser ut som en häst i ansiktet.

Gry är fin.

Edit: Aftonbladet.

Anders Timell är en jobbig jävel....
Citera
2008-02-14, 09:17
Medlem
Fernets avatar
Från dagens AB:
Programledaren Adam Alsing, 39, har fått sin mejl hackad.
– Det känns skitläskigt, säger Alsing.
På onsdagsmorgonen damp det ned underliga mejl och sms hos flera av Adam Alsings vänner – från Adam Alsing. Eller rättare sagt, från någon som har kapat hans mejlkonto på Gmail.
– Det kom meddelanden till Gry (Forssell), till min fru och alla föräldrarna i sonens hockeylag där det stod ”hej hej, tar du den i tvåan?”, berättar Adam.

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/article1834749.ab
Vad är det för en fantastisk FB:are som skänkte mig ett gott garv denna morgon?
Citera
2008-02-14, 12:21
Medlem
Herr Alsings e-post blev nästan en helsida i expressens papperstidning idag, på sidan 29.

"Jag har haft ont i magen hela morgonen", säger Alsing, man får hoppas att han fått medicinerna han beställde som fanns i mailen och att de kan lindra smärtan .
Citera
2008-02-14, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kravman
Herr Alsings e-post blev nästan en helsida i expressens papperstidning idag, på sidan 29.

"Jag har haft ont i magen hela morgonen", säger Alsing, man får hoppas att han fått medicinerna han beställde som fanns i mailen och att de kan lindra smärtan .
Jaha, vilken "medicin" var det?
Citera
2008-03-14, 23:40
Medlem
Den här var bra:

http://www.speedyshare.com/557685926.html
Citera
2008-03-15, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salming
Kan bara säga att Allanpojken och Timellaset har fått mig att byta kanal,Så jag lyssnar hellre på Rix FM med Fylking och dom andra.Timell vikken jävla ubernolla......

Då kanske du förstår att du är precis humorbefriad. Dom 2 är bland dom roligaste personer sverige kan erbjuda just nu.
Citera
2008-03-24, 00:14
Medlem
Chippers avatar
Jag har ändrat mig. Timell är grym som fan. Schulman är fortfarande en fjant. Dom två bröderna börjar dock dö ut, vad det verkar.
Citera
2023-04-15, 07:54
Medlem
Arne Bajses avatar
Idag den 15/4 är det Adam Alsings dödsdag. Idag är det 3 år sen han gick bort.

Citat:
Ursprungligen postat av kravman

Vad var det för känsliga uppgifter han hade i sin mail ? Kanske stod det något om hans hälsa och mediciner där ?

Adams karriär stod på topp i Big Brother tidigt 00-tal, där briljerade han verkligen som programledare och fick programmet att lyfta.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in