Resultat: Vilken Energidryck är din favorit?
Monster
16,24%
327 röster
Red Bull
28,02%
564 röster
Full Strike
0,35%
7 röster
V - afternoon wake-up call
2,93%
59 röster
Hustler
2,58%
52 röster
Shark
2,14%
43 röster
Lidl miXXed up
2,63%
53 röster
Powerking
11,53%
232 röster
Magic
0,99%
20 röster
R20+
0,45%
9 röster
Euroshoppers
4,32%
87 röster
Franks
5,51%
111 röster
Battery
2,24%
45 röster
Dark Dog
1,29%
26 röster
Pripps Energy
0,94%
19 röster
Burn
10,73%
216 röster
Någon annan
7,10%
143 röster
2015-03-30, 20:02
  #985
Medlem
Monster är enligt mig en höjdare. Men av dom billigaste är Powerking finast. Sen har vi ju nettos Hustler.. Den våldtar käften
Citera
2015-03-30, 21:36
  #986
Medlem
Millkys avatar
RedBull, Monster, Rockstar och Full Throttle är de bästa av dom jag druckit.
Citera
2015-04-03, 02:50
  #987
Medlem
En kylskåpskall Monster Lo-Carb/Absolute Zero är skitgott, speciellt en varm sommardag med lite Jäger eller Cointreau. Annars är Powerking gott. Rasta Star gillade jag när den fanns.
Citera
2015-04-06, 17:08
  #988
Medlem
Power King funkar
Citera
2015-04-07, 19:03
  #989
Medlem
Burn! Dricker en iskall i skrivande stund.
Citera
2015-04-08, 19:11
  #990
Medlem
zebrabodys avatar
Mina favoriter är:

Celsius! Citron/lime eller päron! (Vildabär går an).
Temp citron/lime.
Nutramino Heat lemon/lime eller apelsin.
Citera
2015-04-25, 11:49
  #991
Medlem
TheDarkCats avatar
Vill nog säga Red Bull
Citera
2015-04-26, 15:01
  #992
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkCat
Vill nog säga Red Bull

Regular? Jag gillar Red edition (tranbär). Synd att den verkar börja fasas ut.
Citera
2015-04-26, 19:57
  #993
Medlem
SpazticFantastics avatar
Föredrar Burn.

Finns en som heter Ronin oxå, ett helt ok budget alternativ och god kall.
Fast all energidryck ska ju serveras kall
Citera
2015-04-26, 19:59
  #994
Medlem
TheDarkCats avatar
Monster är inte godaste energidrycken, den är så sockrig och sur, nä usch ingen god smak :S

Red Bull och Euro Shopper vill jag nog säga är godaste energidryckerna !!
Citera
2015-04-30, 20:44
  #995
Medlem
Jag är inte så himla förtjust i energidrycker men för er som är kan jag starkt rekommendera Red Bull Summer Edition. Riktigt god!
Citera
2015-05-01, 15:01
  #996
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ODERTH
Jag är inte så himla förtjust i energidrycker men för er som är kan jag starkt rekommendera Red Bull Summer Edition. Riktigt god!

Är det den gula? Är det ananas eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in