Resultat: Vilken Energidryck är din favorit?
Monster
16,24%
327 röster
Red Bull
28,02%
564 röster
Full Strike
0,35%
7 röster
V - afternoon wake-up call
2,93%
59 röster
Hustler
2,58%
52 röster
Shark
2,14%
43 röster
Lidl miXXed up
2,63%
53 röster
Powerking
11,53%
232 röster
Magic
0,99%
20 röster
R20+
0,45%
9 röster
Euroshoppers
4,32%
87 röster
Franks
5,51%
111 röster
Battery
2,24%
45 röster
Dark Dog
1,29%
26 röster
Pripps Energy
0,94%
19 röster
Burn
10,73%
216 röster
Någon annan
7,10%
143 röster
2020-08-09, 03:45
  #1105
Medlem
IbizaPizzas avatar
Gillade en som heter gojoy förut. Nu finns inte just den sorten kvar som jag gillade. Brukar dricka clean istället.
Citera
2021-04-25, 19:44
  #1106
Medlem
SnilleFixs avatar
Varför slutade dom sälja V i Sverige? Den var riktigt god! Nån som vet var man kan få tag på V? (verkar vara svårt)
Citera
2021-04-28, 12:14
  #1107
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IbizaPizza
Gillade en som heter gojoy förut. Nu finns inte just den sorten kvar som jag gillade. Brukar dricka clean istället.

Finns på ICA, vanlig, sockerfri, hallonsmak och tropical
Citera
2021-05-01, 17:03
  #1108
Bannlyst
Red Bull med ananassmak på.
Citera
2021-05-01, 17:22
  #1109
Medlem
S.O.Stolps avatar
Obegripligt att ingen har nämnt Reign Total Body Fuel.

REIGN är den ultimata fitness-fokuserade drycken för att stödja dina önskade prestationer.

God är bara förnamnet.
Citera
2021-05-03, 07:11
  #1110
Medlem
Winter-Goddesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vastgoten1
Finns på ICA, vanlig, sockerfri, hallonsmak och tropical

Även pink grape, men både den och hallon är också sockerfria.

Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna
Red Bull med ananassmak på.

Du menar den gula, tropisk?

Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Obegripligt att ingen har nämnt Reign Total Body Fuel.

REIGN är den ultimata fitness-fokuserade drycken för att stödja dina önskade prestationer.

God är bara förnamnet.

Gud nej, något av det värsta jag har druckit. Kanske skulle vara okej utan sötningsmedel dock.
Citera
2021-05-06, 21:46
  #1111
Medlem
ms18s avatar
Den gröna V:n var sjukt god. Tyvärr finns den inte i min stad.

Nu har det på senare tid blivit förbaskat mycket Red Bull, den ljusblåa (hallon) är deras godaste någonsin. Men den senaste (kaktus) är också förbannat god.
Citera
2021-07-21, 04:48
  #1112
Bannlyst
1. Monster Grön
2. Red Bull Frozen Berry
3. Red Bull Original
4. Monster Lila
Citera
2021-07-21, 16:36
  #1113
Medlem
NoTruces avatar
Red Bull borde göra en 473 ml-storlek av sin persikovariant, ty den är förbannat god.
Citera
2021-07-22, 22:04
  #1114
Medlem
Roidberts avatar
Red Bull. Fast tycker att "minst äckliga energidrycken" är en bättre beskrivning.
Citera
2022-03-31, 22:33
  #1115
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Red Bull med granatäpple smak är det godaste någonsin.

Deras senaste ''Aprikos-jordgubbssmak'' var ingen vidare. Eftersmaken som är jordgubbe är för mycket jordgubbe. Aprikosen är fin dock. Skulle inte köpa igen.

Deras godaste

1. Granatäpple
1. Grön
1. Hallon
1. Vattenmelon
Citera
2022-06-06, 16:10
  #1116
Medlem
Gojoy energydrink

Nån som testat? Smakar väldigt likt redbull men denna kostade 5kr för 500ml tils skillnad från 15 för 250ml för en redbull. Definitivt värd det o tipsar alla om detta. Nån som testat och vad tyckte ni?

Jag köpte föresten min på ica kvantum precis vid ingången hade dom en stor loda elr vad man ska kalla det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in