Har ni smakar Monster med juicesmak? Drack den ikväll och den smakar ju fan skit, jag tror fan jag blev lurad och att min polare hällt ner typ Zaranoff i någon skitjuice, för den var sjukt äcklig! Nån annan som smakat den? Måste köpa en ny för att se om den verkligen är så vidrig.... Annars är ju Monster helt okej, bättre än Burn, vem i helvete klarar dricka en halvliter Burn? Så jävla sliskigt, Monster och Franks funkar men inte Burn!
Fem i topp listan mina vänner, över Flashbacks populäraste energidryck med 59 röstande hittils:
1.
Red Bull ...Ganska väntat, det är ju ändå energidryckernas kung på nått vis.
2.
Powerking ...som ledde över Red Bull ganska länge och har nu några röster färre. Jag trodde inte Powerking var såhär populär innan jag läste igenom hela tråden, nu är jag inte överaskad att den är med i toppen.
3.
Burn Coca-Colas variant ligger trea. Kanske inte så förvånande då den finns överallt och marknadsförs väldigt hårt.
4.
Franks ...Lite av en överaskning, men det är den billigaste, och godaste energidrycken som säljs som 0.5 burkar.
5.
Massor ...skitmånga som ligger på delad femte plats. Mest överaskad är jag nog över det finns de som har Euroshopper som sin favorit när det gäller energidrycker...