Resultat: Vilken Energidryck är din favorit?
Monster
16,24%
327 röster
Red Bull
28,02%
564 röster
Full Strike
0,35%
7 röster
V - afternoon wake-up call
2,93%
59 röster
Hustler
2,58%
52 röster
Shark
2,14%
43 röster
Lidl miXXed up
2,63%
53 röster
Powerking
11,53%
232 röster
Magic
0,99%
20 röster
R20+
0,45%
9 röster
Euroshoppers
4,32%
87 röster
Franks
5,51%
111 röster
Battery
2,24%
45 röster
Dark Dog
1,29%
26 röster
Pripps Energy
0,94%
19 röster
Burn
10,73%
216 röster
Någon annan
7,10%
143 röster
2009-03-17, 03:33
  #385
Medlem
Arbetarbroders avatar
Har ni smakar Monster med juicesmak? Drack den ikväll och den smakar ju fan skit, jag tror fan jag blev lurad och att min polare hällt ner typ Zaranoff i någon skitjuice, för den var sjukt äcklig! Nån annan som smakat den? Måste köpa en ny för att se om den verkligen är så vidrig.... Annars är ju Monster helt okej, bättre än Burn, vem i helvete klarar dricka en halvliter Burn? Så jävla sliskigt, Monster och Franks funkar men inte Burn!

Fem i topp listan mina vänner, över Flashbacks populäraste energidryck med 59 röstande hittils:

1. Red Bull ...Ganska väntat, det är ju ändå energidryckernas kung på nått vis.

2. Powerking ...som ledde över Red Bull ganska länge och har nu några röster färre. Jag trodde inte Powerking var såhär populär innan jag läste igenom hela tråden, nu är jag inte överaskad att den är med i toppen.

3. Burn Coca-Colas variant ligger trea. Kanske inte så förvånande då den finns överallt och marknadsförs väldigt hårt.

4. Franks ...Lite av en överaskning, men det är den billigaste, och godaste energidrycken som säljs som 0.5 burkar.

5. Massor ...skitmånga som ligger på delad femte plats. Mest överaskad är jag nog över det finns de som har Euroshopper som sin favorit när det gäller energidrycker...
Citera
2009-03-17, 14:20
  #386
Medlem
hoaxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Har ni smakar Monster med juicesmak? Drack den ikväll och den smakar ju fan skit, jag tror fan jag blev lurad och att min polare hällt ner typ Zaranoff i någon skitjuice, för den var sjukt äcklig! Nån annan som smakat den?

Den smakar verkligen röv alltså, fyfan!
Citera
2009-03-17, 16:03
  #387
Bannlyst
Menar ni Monster Ripper? Alltså gul Monster? Den är ju skitgod
Citera
2009-03-17, 16:03
  #388
Medlem
Gillar Burn mest, överlägset godast enl mig

Lidls gillar jag också så den kommer nog 2a
Citera
2009-03-17, 16:18
  #389
Medlem
2kewl4us avatar
There can only be one!

Skapad av mästaren själv!
http://www.lightningdrink.com/


Annars bland de som säljs i butik är Flying Horse vinnaren, vet dock inte om man kan få tag i den längre.
http://www.40ouncebeer.com/pictsenergydrinks/flyinghorse.jpg
__________________
Senast redigerad av 2kewl4u 2009-03-17 kl. 16:21.
Citera
2009-03-17, 17:52
  #390
Medlem
RedBull och Powerking tycker jag bäst om. Powerking blir det mestadels eftersom den lokala hemköpsaffären säljer 4 st för 20:- kontra den lokala Ica MAXI som säljer 2st redbull för 22:-.

Efter att ha läst tråden köpte jag mig en monster 17.90:-/st och nej, den föll mig inte i smaken, god i första 3 klunkarna och lite kul med en ny smak, men sen blir det för mycket.
Citera
2009-03-17, 20:04
  #391
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maidenbooster
Monster är favoriten,men det är synd att dom inte har tagit hit alla andra sorter,tex. Monster Khaos och Monster Mixxd Men hur kan ni dricka red bull? Det är gott men alldeles för dyrt,för samma pris får ni en god Monster som dessutom är 50cl :P

Jag betalar ändå dyrt för en Red Bull än köper Monster sörjan. Enligt mitt tycke är den fruktansvärt äcklig

1: Burn
2: Red BULL
3: Lidl's
Citera
2009-03-17, 22:03
  #392
Medlem
hoaxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maidenbooster
Menar ni Monster Ripper? Alltså gul Monster? Den är ju skitgod

Först smakar den bara vanlig Fanta Orange, sen är eftersmaken typ bittermandel
Citera
2009-03-18, 03:27
  #393
Medlem
Arbetarbroders avatar
Shiiit, va överaskad jag är att Euroshoppers Energy har 6.25% av rösterna. Den är ju värdelös, ger ingenting av den fräscha uppiggande känslan som en energidryck ska ge.
Den kostar bara 5 spänn på ICA, men man får en Powerking för max 7 kronor så de är inget bra argument. Riktigt mysterium för mig. Vill någon Euroshopper-röstare träda fram och tala om varför de här är favoriten så lyssnar jag gärna!

80 röster nu. Red Bull leder med 27,50% av rösterna. Powerking har tappat och har bara 17.50% av rösterna.
Citera
2009-03-18, 12:24
  #394
Medlem
man_över_bords avatar
1. Redbull , orginalet är alltid bäst.
2. Powerking , typisk kopia , dock god och billig.
3. Burn , spännande smak för att vara en energidryck.


~mand
Citera
2009-03-18, 15:31
  #395
Medlem
Red bull är godast, men den från Lidl är mest prisvärd, smakar rätt så bra faktiskt. Fast energidryckerna X-ray och Monster (gröna?) smakar skit imo.
Citera
2009-03-18, 16:30
  #396
Medlem
Dr.hankeys avatar
1. Xray - pinkgrape Godaste jag smakat hittills, dock ingen riktig effekt efter endast en burk

2. Spike Oj oj oj vilket krut det var i den här, fick ett starkt tryck över bröstet när jag hade svept i mig halva fast den uppigande effekten uteblev
Smaken var det verkligen inget fel på.


3. Monster orginal (grön)
Funkar bra faktiskt, synd att dryckeshållaren i bilen inte gillar 50cl burkarna dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in