Resultat: Vilken Energidryck är din favorit?
Monster
16,24%
327 röster
Red Bull
28,02%
564 röster
Full Strike
0,35%
7 röster
V - afternoon wake-up call
2,93%
59 röster
Hustler
2,58%
52 röster
Shark
2,14%
43 röster
Lidl miXXed up
2,63%
53 röster
Powerking
11,53%
232 röster
Magic
0,99%
20 röster
R20+
0,45%
9 röster
Euroshoppers
4,32%
87 röster
Franks
5,51%
111 röster
Battery
2,24%
45 röster
Dark Dog
1,29%
26 röster
Pripps Energy
0,94%
19 röster
Burn
10,73%
216 röster
Någon annan
7,10%
143 röster
2015-05-01, 16:00
  #997
Medlem
Spionorganisations avatar
Full Throttle. God.
Citera
2015-05-01, 17:02
  #998
Avslutad
Har inte smakat alla, men rösten gick till den vanliga Red Bull. Men jag köper hellre Powerking pga. priset. Smakar nästan likadant som RB.

EDIT: Köpte småflaskor i Thailand, ett helt flak med o-kolsyrad Red Bull. Kan drickas som de är, men jag tror de innehåller mer än vad som är tillåtet i Sverige. Men de extremt goda att blanda grogg på. Men man kanske ska vara lite försiktig med det? Alltså inte för många på en gång.
__________________
Senast redigerad av Mulla Krekar 2015-05-01 kl. 17:06.
Citera
2015-05-01, 17:55
  #999
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Är det den gula? Är det ananas eller?

Japp. Det är passionsfrukt och ananas men lyckades bara känna smak av passionsfrukten.
Citera
2015-05-01, 18:56
  #1000
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Har inte smakat alla, men rösten gick till den vanliga Red Bull. Men jag köper hellre Powerking pga. priset. Smakar nästan likadant som RB.

EDIT: Köpte småflaskor i Thailand, ett helt flak med o-kolsyrad Red Bull. Kan drickas som de är, men jag tror de innehåller mer än vad som är tillåtet i Sverige. Men de extremt goda att blanda grogg på. Men man kanske ska vara lite försiktig med det? Alltså inte för många på en gång.

De där finns i vissa butiker i Sverige också. Kolla i thailändska mataffärer. De är goda, men man luras att tro att de är svagare än vad de är för att det inte är en massa annat med "bite" i som det är i den vanliga Red Bullen.

Citat:
Ursprungligen postat av ODERTH
Japp. Det är passionsfrukt och ananas men lyckades bara känna smak av passionsfrukten.

Får prova den. Ananas låter inte så kul i teorin. Då är passionsfrukt godare.
Citera
2015-05-02, 12:07
  #1001
Medlem
Reko45s avatar
Burn Orginal är och förblir min favorit. Dock har jag det här året börja dricka Monster. både Rossi och andra smaker.

Tkr Monster Rossi är god men...nä Burn Orginal är helt klart den godaste av alla energidrycker.

Hur fan kan ni tycka Powerking är godast!? måste vara någon form av Placebo. Powerking är billigt skit.
Citera
2015-05-02, 19:27
  #1002
Medlem
TheOxides avatar
Rockstar? Synd att den inte säljs i Sverige längre.
Citera
2015-05-02, 19:57
  #1003
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reko45
Burn Orginal är och förblir min favorit. Dock har jag det här året börja dricka Monster. både Rossi och andra smaker.

Tkr Monster Rossi är god men...nä Burn Orginal är helt klart den godaste av alla energidrycker.

Hur fan kan ni tycka Powerking är godast!? måste vara någon form av Placebo. Powerking är billigt skit.

Har aldrig fastnat för Monster. Tycker den är för sliskig. Inte nödvändigtvis syntetisk, men sliskig. Powerking är väl inte förstavalet, men den är bra mycket bättre än Euroshopper ...
Citera
2015-06-04, 20:43
  #1004
Medlem
NoTruces avatar
Jag avråder er alla från Black. Det är tydligen Mike Tysons energidricka. Smakar fan tandkräm.
Citera
2015-08-22, 19:09
  #1005
Medlem
Theberzerkers avatar
1. Frank's blueberry
2. Rockstar bubbleberry
3. Burn original
Citera
2015-08-26, 20:27
  #1006
Medlem
As-33-15-4-ps avatar
Monster, originalet var väl väldigt god förut tycker jag. Söt smak, som energidryckernas nektar. Men såklart så ska de ha i sötningsmedel som tyvärr för den ljuvliga smaken av nektar till någon form utav kemiskt ihopkok. Nuförtiden föredrar jag Red Bull och dess lite mer syrliga smak.
Citera
2015-08-27, 17:52
  #1007
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Har aldrig fastnat för Monster. Tycker den är för sliskig. Inte nödvändigtvis syntetisk, men sliskig. Powerking är väl inte förstavalet, men den är bra mycket bättre än Euroshopper ...
Monster Absolutely Zero är god. Den är inte sliskig. Den har liksom lite "bett" i smaken.
Citera
2015-08-27, 18:32
  #1008
Medlem
RaketStrump0rnas avatar
Redbull och franks ligger på min topplista.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in