Resultat: Vilken Energidryck är din favorit?
Monster
16,24%
327 röster
Red Bull
28,02%
564 röster
Full Strike
0,35%
7 röster
V - afternoon wake-up call
2,93%
59 röster
Hustler
2,58%
52 röster
Shark
2,14%
43 röster
Lidl miXXed up
2,63%
53 röster
Powerking
11,53%
232 röster
Magic
0,99%
20 röster
R20+
0,45%
9 röster
Euroshoppers
4,32%
87 röster
Franks
5,51%
111 röster
Battery
2,24%
45 röster
Dark Dog
1,29%
26 röster
Pripps Energy
0,94%
19 röster
Burn
10,73%
216 röster
Någon annan
7,10%
143 röster
2009-07-12, 04:53
  #505
Medlem
R.Stotzkys avatar
Den blåa Monster är den enda jag hittat som jag gillar. Monster är den enda energidryck som verkligen funkar för mig. Har hinkat i mig litervis med RedBull utan att känna nån effekt, men Monster funkar. Men det måste vara den blåa, de andra är ju alldeles förjävligt för söta och sliskiga.
Citera
2009-07-12, 05:02
  #506
Medlem
M00nster & Franks!
Citera
2009-07-12, 16:16
  #507
Bannlyst
Powerking is the thing..
Citera
2009-07-12, 16:26
  #508
Medlem
StrarratSs avatar
hur fan kan Monster få nästan 16%?
den smakar ju vedervärdigt, köpte den när jag såg den för första gången i afären första klunken spottade jag ut testade en klunk till och då kom jag fram till att det var det äckligaste jag har druckit och hällde ut resten.
Citera
2009-07-12, 18:55
  #509
Bannlyst
Rockstar från Staterna är nog den godaste Energidrycken som jag druckit, inte alls sliskig och väldigt god smak, även eftersmaken är lite mystiskt god.
Annars föredrar jag Hustler & Red Bull!
Citera
2009-07-12, 19:08
  #510
Medlem
Glazehs avatar
lätt powerking
Citera
2009-07-12, 19:18
  #511
Medlem
Gambinas avatar
ED - Energy drink. Helt klart godast, dessutom finns den i halvlitersflaska vilket gör den mycket behändig om man inte vill klunka allt på en gång.
Citera
2009-07-13, 17:06
  #512
Medlem
adddicts avatar
Monster (Blåa)
Citera
2009-07-13, 18:26
  #513
Medlem
jontäs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StrarratS
hur fan kan Monster få nästan 16%?
Stenhård marknadsföring, sponsrar elit-extremidrottare innom motocross , snöskoter osv.
Och dom har en jävligt snygg logga.
Citera
2009-07-13, 18:29
  #514
Medlem
Redbull
Citera
2009-07-13, 18:48
  #515
Medlem
Powerking från willys tycker jag är god. Red Bull smakar nästan lika, är därmed inget särskitl med den därför betalar jag inte överpriset de har på den.
Citera
2009-07-13, 19:00
  #516
Medlem
BridgeRocks avatar
Får nog säga att Monster är godaste energidrycken i mitt tycke
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in