Citat:
Ursprungligen postat av anvaendare
Som sagt, jag frågar bara.
Jag tycker det har blivit ett så jävla likriktat forum. Och då menar jag inte att det har blivit politiskt korrekt, som folk helt felaktigt gråter ur sig närhelst de vill ha medhåll. Snarare ska det alltid trampas och skrattas åt minoriteter(främst invandrare men även andra grupper). Att få in lite minoriteter tror jag vore nyttigt för forumets framtid.
Eh, ja? Det är ett öppet forum med högt i tak. Humor är också ett relativt begrepp, precis som du säger ovanför kan vissa uppfatta saker som trams, andra det som seriöst (eller i detta fall roligt).
Alla grupper av människor måste kunna tåla att humor skapas på deras bekostnad, tycker man inte om det motsätter man sig och uttrycker sin åsikt - eller blundar och skrattar med för en trevligare stämning.
Vill en person från utsatt minoritet försvara sig finns det inga hinder för denne att registrera sig här och uttrycka sig. Hur det sedan tas emot är en annan sak, här är alla fria att tycka vad dom vill och det måste man räkna med när man skriver.