• 3
  • 4
2007-04-13, 08:04
Medlem
thebandit777s avatar
Big Mac-såsen är den vidrigaste "dressing" jag någonsin smakat. Fy fan.
Citera
2007-04-13, 11:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av storyteller
Håller inte med alls. Tycker att det smakar likadant var man än vänder sig, möjligen viss skillnad om man åker utomlands.
Ett viktigt undantag! McDonalds Upplands Väsby i rusningstid, fy helvete... går hellre hungrig, helt ärligt... verkar vara totalt hoolabaloo där inne med ofärdiga pommes, burgare svampigare än de där man kunde köpa färdiga och värma i micron förr i tiden och så vidare
Har du testat den i Sollentuna det är fan sveriges sämsta Mc D, plus att de har en massa personal som ser ut som de rymt från dagcenter
Citera
2007-04-13, 12:32
Medlem
Deannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varför
Det är ju så att "donken" smakar olika från ställe till ställe.Vilket McDonalds i Sverige tycker ni är bäst/sämst? Jag vill gärna ha anledning.

Bäst-Partille: Mycket ingredienser, Alltid varm mat,Alltid färdigt,Alltid trevlig personal

Sämst-Alingsås: Snåla med maten,Otrevlig personal,Äckliga hamburgare,Kall mat,Lång vänte tid(ibland 20min),Skitiga bord,Vidrig toa mm..

Alla vi som jobbat på Donken vet att mängden lök, sallad osv ska vara exakt samma.. (nu är det ingen som väger, men att ta mycket lök till exempel är en dödssynd)
Citera
2007-04-13, 12:34
Medlem
Anemis avatar
Empiriska undersökningar visar att McDonalds i Sverige är sämre än de i Finland.
Citera
2007-04-13, 13:14
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anemi
Empiriska undersökningar visar att McDonalds i Sverige är sämre än de i Finland.

Det var du som utförde den empiriska undersökningen va?
Citera
2007-04-13, 13:26
Medlem
TomiXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anemi

Får nog ta och hålla med dig till fullo, om det nu är du som gjort undersökningen

Jag äter visserligen bara Fisk och Kyckling men exempelvis brödet och pommes-frites smakar mycket bättre i grannlandet. Sen så har jag även noterat en riktig bottennotering i Estland när jag käkade på Mcdonalds där.
Citera
2007-04-13, 13:51
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calle-gusaf
Har du testat den i Sollentuna det är fan sveriges sämsta Mc D, plus att de har en massa personal som ser ut som de rymt från dagcenter

I Partille har de i allafall en skum snubbe som heter Mikael och som ser ut att ha rymt från närmaste dagcenter..
Citera
2007-04-15, 08:20
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deanna
Alla vi som jobbat på Donken vet att mängden lök, sallad osv ska vara exakt samma.. (nu är det ingen som väger, men att ta mycket lök till exempel är en dödssynd)

Det är därför McDonalds är så jävla värdelöst.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in