2007-02-27, 17:02
Medlem
När jag var i Athen för ett par år sedan och tröttnat på Tsatzikiätandet efter 2 veckor besökte jag donken och beställde en Big Mac-meny. Har aldrig smakat ett så konstigt bröd som dom använde på alla burgarna där (beställde också en cheeseburgare). Annars så märker jag ingen större skillnad..
Citera
2007-02-27, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Billigt, snabbt, gott. Och nyttigt (vad folk än säger) så länge man inte överdriver sin konsumtion.
Billigt?
Citera
2007-02-27, 19:47
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Butcher
Billigt?
Ja? Makedonien är ju inte direkt svindyra.
Citera
2007-02-27, 22:28
Medlem
McDonalds har jag aldrig tänk på någon skillnad egentligen. Men med risk att gå offtopic så vill jag rekommendera Burger King på Odenplan i Stockholm. Så jävla gott, blev en helt ny upplevelse då jag gick dit första gången .
Citera
2007-02-27, 22:30
Medlem
I sverige är det gratis ketchup ialla fall !

I belgien fick jag pröjsa extra för den. Kanske är vanligare att man får betala extra för det än att man får den gratis?
Citera
2007-04-10, 00:46
Medlem
nhults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrankCostello
McDonalds i Norrköping typ vid Maxi där borta is the shiet.

Haha, där jobbar jag som arbetsledare =)
Citera
2007-04-10, 00:51
Medlem
frosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nhult
Haha, där jobbar jag som arbetsledare =)
HAHAHA fuck yeah!

Hoppar in i debatten med ett litet sidospår, dom har annan dressing på big macen i Usa än i sverige, en mycket godare...
Citera
2007-04-10, 00:52
Medlem
nat0ns avatar
minns en bekännelse på bikt.se som var något i stil med att nån lirare hade slagit vad med sin kompis att han inte vågade smeta smegma på en burgare. visst fan vågade han det. var mcdonalds mellan hökarängen och skarpnäck tror jag allt.
och sen det den dånken där dom tvättade toaringarna i diskmaskinen.
poängen är iaf att på dom två ställena lär burgarna ha smakat lite sämre än på övriga hak.
Citera
2007-04-10, 01:06
Medlem
frosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nat0n
minns en bekännelse på bikt.se som var något i stil med att nån lirare hade slagit vad med sin kompis att han inte vågade smeta smegma på en burgare. visst fan vågade han det. var mcdonalds mellan hökarängen och skarpnäck tror jag allt.
och sen det den dånken där dom tvättade toaringarna i diskmaskinen.
poängen är iaf att på dom två ställena lär burgarna ha smakat lite sämre än på övriga hak.
Sämre vet jag inte, beror väl på hur man ser på det? Tänk om man *host* gillar typ...smegma på sin burgare, ett bra komplement till den tråkiga dressingen som e på?
Citera
2007-04-10, 01:17
Medlem
anakatas avatar
Tycker både McD och BK var godare i Mexiko än hemma, men det kanske handlar om en rent psykologisk reaktion efter att ha överdoserat på den lokala maten.
Citera
2007-04-10, 04:29
Medlem
Motvilligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frosse
Hoppar in i debatten med ett litet sidospår, dom har annan dressing på big macen i Usa än i sverige, en mycket godare...
!? Jag har käkat BM på fyra kontinenter och inte märkt någon skillnad på dressingen. "Mycket" godare kan den knappast vara.
Citera
2007-04-12, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frosse
HAHAHA fuck yeah!

Mycket godare vet jag inte, dock så är den garanterat mycket fetare, och därför säkert mer smakrik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in