2010-03-25, 20:09
Medlem
DeiMos avatar
1 Timme kvar innnan speltid
Citera
2010-03-25, 21:32
Medlem
-ELF-s avatar
Det kraschade precis för mig.
Nu är säkert min logga borta då jag inte tror att det autosparar ...
Citera
2010-03-25, 22:14
Medlem
Mr-andersons avatar
Crachsat 3/4 gånger när ja skulle in och ändra kläder vilket jag lyckades med till slut, men glömde skorna... . Kunde heller inte ändra färg eller nånting förutom att köpa nya kläder och saker vilket jag fick göra... Sen sket jag i det efter 3 kraschen och tänkte spela lite missions osv och då kraschade spelet helt utan anledning och det fick bli droppen.. orkar inte mer idag.
Citera
2010-03-25, 22:16
Medlem
-ELF-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-anderson
Crachsat 3/4 gånger när ja skulle in och ändra kläder vilket jag lyckades med till slut, men glömde skorna... . Kunde heller inte ändra färg eller nånting förutom att köpa nya kläder och saker vilket jag fick göra... Sen sket jag i det efter 3 kraschen och tänkte spela lite missions osv och då kraschade spelet helt utan anledning och det fick bli droppen.. orkar inte mer idag.
Samma här, connection lost nu...
Citera
2010-03-25, 22:33
Medlem
Disco.s avatar
ggah, blir galen på detta. hur byter man vapen?? ska det behöva vara såhär svårt. har råkat få på någon jävla musik i spelet med, riktigt irriterande.
Citera
2010-03-25, 23:04
Medlem
Flrbs avatar
P - Där tar du upp music player, där kan du stänga av musiken.

L - Locker och där byter du antagligen vapen fast du måst ju ha köpt ett nytt också. : )

Fan vad synd att det inte var länge gametime.
Citera
2010-03-25, 23:06
Medlem
DeiMos avatar
Okej första avklarad.

Avsaknad av lite mer saker på Tutorial tror jag.
Spelet flöt annars på bra, endel lagg när man körde bil men ändå ganska bra tycker jag.

Fattade inte hur man böt vapen, efter lite tryckande kunde jag, men nästa gång jag skulle byta igen så var det återigen problem och lite tryckande här o där löste saken, men förfan ta med det på Tutorial!

Och sen hur kan man strida i Social District? Tyckte mig läsa att det absolut inte gick, och man gör ju även uppdrag där, som jag förstod var det inget sådant utan man kunde just bara snacka/ändra kläder osv.

Sen lite mer förklaringar i Tutorials med Groups osv skulle vart nice.

Var inne där på Locker, men fattade inte ett piss hur man skulle trycka för att få in det i inventory.

Någon som kan förklara vad grupper gör? Är det då just bara dem som gör missions när man är med i en grupp? Är man med i gruppen återigen nästa gång man loggar in? Vad är skillnaden på Grupp och Klan där?
Senast redigerad av DeiMo 2010-03-25 kl. 23:12.
Citera
2010-03-25, 23:11
Medlem
Disco.s avatar
lyckades byta vapen men fick aldrig av musiken.

känns som ett grymt enformigt spel och dom har mycket jobb kvar om det ska bli underhållande att spela.

lyckades ta kål på ett par gangsters men spenderade 80% av min speltid med att åka bil mellan olika punkter och spraya på väggar eller hämta lådor.

hoppas det är långt kvar till release.
Citera
2010-03-27, 18:30
Medlem
Nephilim.s avatar
Min launcher krachar när jag ska ladda ner spelet finns det något man kan göra åt det?
Citera
2010-03-28, 19:20
Medlem
Mattsson69s avatar
1 timme kvar ?
Citera
2010-03-28, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattsson69
1 timme kvar ?

Servrarna är uppe 21:00.
Citera
2010-03-28, 22:19
Bannlyst
laggar det fortfarande, eller är det spelvärt? Jag fick betainvite men orkar inte börja spela förrens det åtminstone är någorlunda kul att spela.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in