Crachsat 3/4 gånger när ja skulle in och ändra kläder vilket jag lyckades med till slut, men glömde skorna... . Kunde heller inte ändra färg eller nånting förutom att köpa nya kläder och saker vilket jag fick göra... Sen sket jag i det efter 3 kraschen och tänkte spela lite missions osv och då kraschade spelet helt utan anledning och det fick bli droppen.. orkar inte mer idag.
Crachsat 3/4 gånger när ja skulle in och ändra kläder vilket jag lyckades med till slut, men glömde skorna... . Kunde heller inte ändra färg eller nånting förutom att köpa nya kläder och saker vilket jag fick göra... Sen sket jag i det efter 3 kraschen och tänkte spela lite missions osv och då kraschade spelet helt utan anledning och det fick bli droppen.. orkar inte mer idag.
Avsaknad av lite mer saker på Tutorial tror jag.
Spelet flöt annars på bra, endel lagg när man körde bil men ändå ganska bra tycker jag.
Fattade inte hur man böt vapen, efter lite tryckande kunde jag, men nästa gång jag skulle byta igen så var det återigen problem och lite tryckande här o där löste saken, men förfan ta med det på Tutorial!
Och sen hur kan man strida i Social District? Tyckte mig läsa att det absolut inte gick, och man gör ju även uppdrag där, som jag förstod var det inget sådant utan man kunde just bara snacka/ändra kläder osv.
Sen lite mer förklaringar i Tutorials med Groups osv skulle vart nice.
Var inne där på Locker, men fattade inte ett piss hur man skulle trycka för att få in det i inventory.
Någon som kan förklara vad grupper gör? Är det då just bara dem som gör missions när man är med i en grupp? Är man med i gruppen återigen nästa gång man loggar in? Vad är skillnaden på Grupp och Klan där?
Senast redigerad av DeiMo 2010-03-25 kl. 23:12.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!