2015-01-31, 10:59
Medlem
elmerengues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findmuck
Ni som har erfarenhet av cannabis + subutex i kombination, kan ni berätta hur ruset är? Får man nojor eller andra obehagliga saker? Eller är man bara skön och noddar gött?
Tycker det bästa med röka är att blanda det med andra droger. Det höjer verkligen allt. Är ju en sinnesförstärkande drog så om du är sänkt så blir du ännu mer sänkt.
Citera
2015-01-31, 11:07
Medlem
elmerengues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kreh
Nej, det tror jag inte, men just den kombinationen har jag heller aldrig testat. Tramadol är ju en av få opioider man kan kombinera med subutex, men resultatet blir oftast att tramadolen - som ju i sig är centralstimulerande - gör subutexens uppiggande egenskaper ännu starkare. Jag tror inte att 1 mg xanor vid 23-tiden gör någon större skillnad.

Om du vill nodda skulle jag råda dig att hälla i dig alkohol, men var för guds skull försiktig och ta regelbundet puls och be gärna en vän räkna ut din andningsfrekvens innan och efter. Jag tror dock bara att du kommer somna.
Tror mycket har med tolerans att göra. Förut när jag var för inkörd på sub blandade jag med tram för att kunna nodda. Funkade riktigt bra så den blandningen har jag bara goda minnen av, men antar att vi reagerar olika.
Citera
2015-01-31, 12:10
Medlem
Aerosol-s avatar
Underbart att ta en lina subutex till morgon kaffet för att senare sänka ett pax xanor.
Citera
2015-01-31, 16:56
Medlem
Citat:
Ja, självklart. Håll koll på pulsen bara, och gå inte och lägg dig direkt efter. Börjar pulsen bli onaturligt låg: ring du-vet-vilka. (Det senare skriver jag bara för att jag vill vara 100 % säker på att ingen far illa av mina rekommendationer).

Blev några bärs under kvällen och natten, bra combo faktiskt, somnade som ett barn trotts att jag tog en lina bra amfetamin och sov ett halvt dygn efter och vakna upp mer utvilad en på länge, knäckte en till bärs när jag vakna och blev små subbad igen
Citera
2015-01-31, 19:01
Medlem
ex69-dtrs avatar
Citat:
Det är bra att du är försiktig. Jag har själv varit nära att stryka med flertalet gånger (14 slag i minuten var jag nere på senast). Om inte för din egen skull så för dina nära och käras.

Jo, jag vet. Jag skulle gärna dö, dock. Problemet är väl flickvännen som skulle gå under och även mina föräldrar.

Snälla: tro mig. Ta din stesolid i röven och vänta i en halvtimme. Är din puls då inte farligt låg, kan du med väldigt gott samvete gå och lägga dig.

Mitt enda motiv till detta är att jag vill att du ska må bra.

Detsamma. Själv har jag bara drygt 400 mg heroin (relativt mycket mer, hoppas jag) och 1,5 Ecstay-tabletter (superman) att röra mig med, så så jävla trevligt blir det nog inte. Det är dock första gången jag kör E eller något serotonergt överhuvudtaget, så det ska bli spännande, om inte annat.

Nåväl ... om allt annat tar slut, så är ju en flaska spolarvätska inte särskilt dyr, och inte smakar det särskilt illa heller.

PS. Jag menade inget nedvärderande eller illa med snälla, rara och söta. Jag blir vara väldigt mysig när jag rider den vita ponnyn, och din fråga var ganska söt och du kändes väldigt rar, även om du säkert är en farlig jävel "irl".

Jag förstod att du inte menade något illa. Tyckte bara det lät lite komiskt, som att jag skulle vara en kvinna. Haha speciellt farlig skulle jag inte påstå att jag är!

Må väl!
Citera
2015-01-31, 23:16
Medlem
T-L-Ks avatar
Ynka 60mg kodein kl 23:15 ikväll, när är det säkert att få ut 100% av subutex potential? Imorgon, övermorgon? Tar ca 2mg subutex när jag använder det.
Citera
2015-02-01, 20:18
Medlem
Aerosol-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-L-K
Ynka 60mg kodein kl 23:15 ikväll, när är det säkert att få ut 100% av subutex potential? Imorgon, övermorgon? Tar ca 2mg subutex när jag använder det.

Testa övermorgon för att vara på den säkra sidan.
Citera
2015-02-02, 21:24
Medlem
Aerosol-s avatar
Underbar dag det har varit och kväll har det varit. Tog en lina subutex och tog 2 xanax och rökte dunder weed så man satt och nodda halva dagen sen ut på lite ärenden för att sedan komma hem och börja nodda igen Life is great!
Citera
2015-02-02, 21:37
Medlem
RapLifes avatar
Är på metadon nu. Hur länge ska jag låta bli att ta innan jag kan ta sub? Det har säkert svarats på redan men orkar inte läsa igenom hela tråden.
Citera
2015-02-03, 14:12
Medlem
Underdarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RapLife
Är på metadon nu. Hur länge ska jag låta bli att ta innan jag kan ta sub? Det har säkert svarats på redan men orkar inte läsa igenom hela tråden.

Metadon har ju väldigt lång halveringstid och det kan spåras i kroppen i upp till 2 veckor, pröva om du känner något efter typ 3 dagar.
Citera
2015-02-04, 04:47
Bannlyst
Bra
Citera
2015-02-04, 21:53
Medlem
Oscar.Z.Acostas avatar
Hur lång tid tar det innan toleransen lägger sig?
Har kört några veckor, sista tiden doserade jag 2mg per intag.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: :::::::::::::::::::::::::::::L.M.S:::::::::::::::::::
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in