Gammal tråd men tänkte ändå värd att ta upp igen.
För mig går det till såhär:
Jag började igår med att ta en liten lina på 0.2 kanske, ganska lite men detta är ändå andra gången jag tar sub, det går iaf 1 timma innan jag börjar känna något, jag väntar 1 timma till och tar en lite större lina, kanske 0.3-4 denna gången, börjar känna av ruset så småningom, eftersom att jag drack starkvinsglögg till så blev jag lagom fuckad, ruset var som en len småorgasm med eufori hela tiden, samtidigt som min skalle var helt bortblåst.
Efter totalt 3 timmar tog jag en liten lina till på kanske 0.2 och efter det så slog det rejält, den underbara klådan kom och jag satt och små kliade hela tiden, skit mysigt! Och jag började bli så sänkt att jag noddade.. då var det dags att gå och lägga sig.
Jag sover och små vaknar hela tiden, jag känner det kraftiga ruset i hela kroppen.. känns som någon har kopplat in ström i mig, och jag ligger så sjukt bekvämt i min säng, jag vaknar varje kvart kanske endast för känna hur det är att somna om, för er som gillar dra er på morgonen vet vilken underbar känsla detta är! Just nu känns det som världens bästa sömn och jag ligger där tills klockan är 15:00 idag, Och under hela dagen idag har det gått från att jag känner mig berusad till ström känslan i hela kroppen till en mild orgasm som sveper hela kroppen, och jag bara ligger ner i min säng och mår bra.
Ja, nu sitter jag här och är fortfarande helt subbad och bara låter tiden gå

tänkte lägga mig ner i sängen igen för att bara vara.. det man gör bäst på sub.
Hoppas någon finner detta intressant