2014-01-03, 22:45
  #10333
Medlem
se12b7s avatar
Tjo alla nu har jag vart me Laro i ett år och är verken sugen på att ta något
förutom massa jävla imovane,kan jag ta flu 2-3st röka dom pissar en gång i veckan.
Klarar jag mig eller torsk eller om ni har andra förslag kan greja det mesta..
Tack på förhand....
Citera
2014-01-04, 11:14
  #10334
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se12b7
Tjo alla nu har jag vart me Laro i ett år och är verken sugen på att ta något
förutom massa jävla imovane,kan jag ta flu 2-3st röka dom pissar en gång i veckan.
Klarar jag mig eller torsk eller om ni har andra förslag kan greja det mesta..
Tack på förhand....

Menar du flunitrazepam? Isf är det lugnt att ta 2-3 st om du ska pissa om en vecka.
Citera
2014-01-05, 02:56
  #10335
Medlem
T-L-Ks avatar
Köpte 3st b8or idag, hur ska jag lägga upp mitt användande tills dom är slut så att jag inte åker på någon sorts avtändning eller en väldigt mild sådan?

Tänkte mig nåt i stil med att ta två dagar i rad för att sedan ta en vilodag osv.
Kommer jag fortfarande få en överjävlig AT då eller kommer det bli lite lugnare?
Borde jag pausa två dagar istället för bara en?
Citera
2014-01-05, 08:34
  #10336
Medlem
Hur länge bör jag vänta med att ta lyrica efter sub?

Jag vill alltså inte blada de båda rusen och jag menar inte heller att jag vill vänta till suben har gått ur kroppen. Jag körde kanske 1mg eller lite mer igår, har 600mg lyrica som jag vill ta idag.

Suben har ju lång halverings tid så lyrican borde ju potentera sub "ruset" dagen efter även fast man inte känner av suben så är det ju ändå kvar mycket i kroppen.

Hoppas ni fattar vad jag menar, är rätt trött och skriver nog rätt dåligt.
Citera
2014-01-05, 08:58
  #10337
Medlem
nanoballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-L-K
Köpte 3st b8or idag, hur ska jag lägga upp mitt användande tills dom är slut så att jag inte åker på någon sorts avtändning eller en väldigt mild sådan?

Tänkte mig nåt i stil med att ta två dagar i rad för att sedan ta en vilodag osv.
Kommer jag fortfarande få en överjävlig AT då eller kommer det bli lite lugnare?
Borde jag pausa två dagar istället för bara en?

Är extremt individuellt. Vissa kan leva på en åtta och vatten en halvvecka utan några symtom, andra kallsvettas och mår illa efter nån dag. Lita på din erfarenhet, brukar funka bäst enligt mig.
Citera
2014-01-05, 14:54
  #10338
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av T-L-K
Köpte 3st b8or idag, hur ska jag lägga upp mitt användande tills dom är slut så att jag inte åker på någon sorts avtändning eller en väldigt mild sådan?

Tänkte mig nåt i stil med att ta två dagar i rad för att sedan ta en vilodag osv.
Kommer jag fortfarande få en överjävlig AT då eller kommer det bli lite lugnare?
Borde jag pausa två dagar istället för bara en?

Synd att du köpte tre. En är vad man kan ta under en vecka t.ex. utan att det blir jobbigt.
Citera
2014-01-05, 22:14
  #10339
Medlem
BjeerNs avatar
Någon annan som gillar att kombinera subutex med cannabis?
Sitta och puffa på en joint som räcker i 1 timme för den slocknar när man noddar hela tiden
Citera
2014-01-06, 03:39
  #10340
Medlem
cmc.88s avatar
toleransen stiger ju nått så sjukt på sub!!
Citera
2014-01-06, 04:10
  #10341
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cmc.88
toleransen stiger ju nått så sjukt på sub!!


+1
Citera
2014-01-08, 17:55
  #10342
Medlem
CoopColas avatar
Jag har tagit sub till och från i ca ett år och i december blev det mycket och i princip dagligen och stora doser. Nu har jag tänt av och tänker inte ta sub någonsin igen.

Har testat både metadon (vid tvp tillfällen, svenska) och tram typ två veckor efter suben, men inte fått effekt. Jag gissar på att jag har tolerans kvar från sub.

Hur länge tror ni det kommer sitta i och blockera allt annat gott?
Citera
2014-01-08, 19:09
  #10343
Medlem
tem04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-L-K
Köpte 3st b8or idag, hur ska jag lägga upp mitt användande tills dom är slut så att jag inte åker på någon sorts avtändning eller en väldigt mild sådan?

Tänkte mig nåt i stil med att ta två dagar i rad för att sedan ta en vilodag osv.
Kommer jag fortfarande få en överjävlig AT då eller kommer det bli lite lugnare?
Borde jag pausa två dagar istället för bara en?
Äää på tre sub 8,or får du ingen speciell avtändning, men om du nu vill undvika ev avt. så ska du "vila" mer än en dag eftersom Bup har skapligt lång halveringstid.
Tar du en sub vid varje tillfälle? eller delar du upp skiten i flera doser?
Citera
2014-01-08, 19:13
  #10344
Medlem
tem04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandiego83
Man får aldrig en kick på sub. Däremot behöver drygt bara halva sub om jag IVar istället för att snorta.
Ja kanske det men det sitter i kortare tid då......sen tycker jag du ska skita i att iv,a pga att de flesta som slår i sig sub tappar sin synskärpa efter ett antal års bruk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in