Citat:
Ursprungligen postat av
T-L-K
Köpte 3st b8or idag, hur ska jag lägga upp mitt användande tills dom är slut så att jag inte åker på någon sorts avtändning eller en väldigt mild sådan?
Tänkte mig nåt i stil med att ta två dagar i rad för att sedan ta en vilodag osv.
Kommer jag fortfarande få en överjävlig AT då eller kommer det bli lite lugnare?
Borde jag pausa två dagar istället för bara en?
Äää på tre sub 8,or får du ingen speciell avtändning, men om du nu vill undvika ev avt. så ska du "vila" mer än en dag eftersom Bup har skapligt lång halveringstid.
Tar du en sub vid varje tillfälle? eller delar du upp skiten i flera doser?