2013-05-04, 23:09
  #9529
Avslutad
Har dragit en lina subutex, rökt lite gräs och mår så JÄVLA gött!
Citera
2013-05-05, 15:55
  #9530
Medlem
Vad tycker ni om de nya orangea åttorna märkt med ett B på ena sidan, de som heter Buprenorfin? Jag tycker dom är kalasbra! Lite som Buprenorfinets motsvarighet till Alprazolamets stavar!
Citera
2013-05-05, 16:27
  #9531
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jockeer
Har dragit en lina subutex, rökt lite gräs och mår så JÄVLA gött!

Allright.
Citera
2013-05-05, 17:47
  #9532
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Allright.

Hur går det för dig med horset? Var det inte du som tog såna hiskeligt små mängder? Hur administrerade du det? Går du på sub nu eller?
Citera
2013-05-05, 18:18
  #9533
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranamn
Hur går det för dig med horset? Var det inte du som tog såna hiskeligt små mängder? Hur administrerade du det? Går du på sub nu eller?

Går inte på nåt. Tog 50-80mg nasalt varje gång. Ibland så lite som 20mg. Tog det bara för att må bra - inte för att "försvinna". Ta dock i beräkning att det är bra kvalitet på dessa grejer - antaligligen dubbelt så bra som gatu-H.

Och jag tar inget substitut, typ sub, däremot annat, typ.. benso, alkohol, cannabis och eh... XTC har det blivit sedan senast. Och tjack. Både riktigt tjack och SpeedSwedens fejk-tjack. Säkert nåt mer. Vem vet.

edit: MXE också tror jag. Och såklart en del Metylfenidat/Ritalin och Stillisar..
__________________
Senast redigerad av Ovcharka 2013-05-05 kl. 18:21.
Citera
2013-05-05, 18:42
  #9534
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Allright.

Såklart alltid!
Citera
2013-05-05, 18:53
  #9535
Medlem
Tja ska ta 2mg suboxone under tungan tänkte på om de kommer ge mig samma rus som 4 stycken 0.4mg temegestic. Jag vill inte ta för mycket jag blir så jävla keff då.

Har ingen tollerans.

Snabba svar uppskattas

Tack på förhud.
Citera
2013-05-05, 19:09
  #9536
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MettaTorsk
Tja ska ta 2mg suboxone under tungan tänkte på om de kommer ge mig samma rus som 4 stycken 0.4mg temegestic. Jag vill inte ta för mycket jag blir så jävla keff då.

Har ingen tollerans.

Snabba svar uppskattas

Tack på förhud.
4 * 0,4 mg är 1,6 mg.
Citera
2013-05-05, 20:33
  #9537
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranamn
Vad tycker ni om de nya orangea åttorna märkt med ett B på ena sidan, de som heter Buprenorfin? Jag tycker dom är kalasbra! Lite som Buprenorfinets motsvarighet till Alprazolamets stavar!
Dom är väl ändå inte så nya? "buprenorfin actavis" är det dom du menar?

Ja, visst är dom bra, lika bra som vilka äkta subutex/buprenorfin som helst (är bara subuxone som innehåller naloxon och kräver lite större dos vad jag vet) men actavis bup luktar ju rent utsagt skit av någon anledning, unket på något vis. men annars är det inget fel på dem
Citera
2013-05-05, 20:43
  #9538
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
4 * 0,4 mg är 1,6 mg.

Oh de va som fan! Fattar väl jag också
Är 2 mg för mycket? Inte tagit sub på 2 år.
Citera
2013-05-05, 21:18
  #9539
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MettaTorsk
Oh de va som fan! Fattar väl jag också
Är 2 mg för mycket? Inte tagit sub på 2 år.
Nej det är inte för mycket.
Citera
2013-05-06, 12:17
  #9540
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Dom är väl ändå inte så nya? "buprenorfin actavis" är det dom du menar?

Ja, visst är dom bra, lika bra som vilka äkta subutex/buprenorfin som helst (är bara subuxone som innehåller naloxon och kräver lite större dos vad jag vet) men actavis bup luktar ju rent utsagt skit av någon anledning, unket på något vis. men annars är det inget fel på dem

Då antar jag att ni tar actavis i rus syfte? för vi som går i programmet har både jag och andra klagat på actavis för den funka inte alls lika bra som dom gamla b8 så jag och några andra har fått byta över till orifarm och den funkar minst lika bra som dom gamla b8.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in