Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranamn
Hur går det för dig med horset? Var det inte du som tog såna hiskeligt små mängder? Hur administrerade du det? Går du på sub nu eller?
Går inte på nåt. Tog 50-80mg nasalt varje gång. Ibland så lite som 20mg. Tog det bara för att må bra - inte för att "försvinna". Ta dock i beräkning att det är bra kvalitet på dessa grejer - antaligligen dubbelt så bra som gatu-H.
Och jag tar inget substitut, typ sub, däremot annat, typ.. benso, alkohol, cannabis och eh... XTC har det blivit sedan senast. Och tjack. Både riktigt tjack och SpeedSwedens fejk-tjack. Säkert nåt mer. Vem vet.
edit: MXE också tror jag. Och såklart en del Metylfenidat/Ritalin och Stillisar..