Citat:
Ursprungligen postat av GonerStoner
Ja ett tag där blev det helt enkelt för mycket, jag är väldigt försiktig med att inte fastna igen än fast det är riktigt jävla svårt. Avtändningen är inte värt det jag lovar. 
2 dagar låter som en bra idé, helst ska du bara köra 1 gång i veckan och hålla på det stenhårt!
Har faktiskt aldrig testat Norspan plåster, fungerar det lika bra som att snorta vanlig sub?

2 dagar låter som en bra idé, helst ska du bara köra 1 gång i veckan och hålla på det stenhårt!
Har faktiskt aldrig testat Norspan plåster, fungerar det lika bra som att snorta vanlig sub?

Nej det kan jag förstå faktiskt. Suget finns ju där hela tiden om man säger så. Har själv inte varit med om nån avtändning än men efter att ha läst och hört ifrån folk som har haft det så låter det inte som nån vidare erfarenhet direkt!
Ja man försöker ju hålla till 1 dag i veckan men det är svårt haha. Jag har också kronisk värk vilket gör att jag i stort sätt äter smärtstillande mediciner dagligen, dock inte i jättehöga doser. Bara mellan varven som man vill njuta lite. Håller på och storstädar hela lägenheten, vilket jag absolut inte skulle ha orkat i ett "nyktert" tillstånd
Jadå det funkar precis som vanligt. Man klipper bara bort själva biten där de geleaktiga sitter så att säga. Så har man det under läppen eller under tungan. Dock så tar det ett bra tag innan ruset kommer igång fullständigt, plus att man behöver lite mer än vad man behöver normalt när man snortar då biotillgängligheten inte är så hög oralt. Fick tag i ett 20mg plåster så det räcker nog åt mig ett litet tag iaf
Nu blev det världens jävla monolog igen haha