2013-03-14, 06:46
Medlem
Caacrinolaass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GonerStoner
Haha ja man måste ju fylla livet med någon glädje.
Får du inte? Även om jag kört på rätt hårt så känner jag alltid av tramadolet.

Dom ska alltid vara så jäävla hård inom sjukvården, jag har ju tyvärr blivit tvungen att pissa en stackars gång och efter det så verkar det vara helt omöjligt att få något utskrivet, surt men sant.
Då kan du tugga plåster som aldrig förr

Precis! Vem fan orkar med den vanliga gråa vardagen egentligen
Nej absolut inte lika starkt som jag fick förr iaf. Sen vågar jag inte gå över 400mg heller p.g.a kramprisken.

Dessvärre så är dom ju det. En del tycker jag fan har flera A4-ark med starka mediciner medans en del inte ens får en sketen Alvedon, fina sjukvårdssverige antar jag.
Haha jodå det gör jag, buprenorfinet går varmt om vi säger så
Citera
2013-03-14, 08:31
Medlem
svampmannens avatar
Varför känner jag inget av subet? kör några linor tillsammans med iktorivil alla säger Att de ska vara tvär skönt. Men jag får mest svårt att hålla uppe ögonen ??!
Citera
2013-03-14, 08:53
Medlem
Caacrinolaass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampmannen
Varför känner jag inget av subet? kör några linor tillsammans med iktorivil alla säger Att de ska vara tvär skönt. Men jag får mest svårt att hålla uppe ögonen ??!

Om du har svårt att hålla uppe ögonen så lär ju suben ha kickat på. Hur är det med toleransen?
Kan ju vara så att du har potentierat ikton så att säga så att du mest känner av den, vilket gör dig trött.
Citera
2013-03-14, 12:09
Medlem
svampmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caacrinolaas
Om du har svårt att hålla uppe ögonen så lär ju suben ha kickat på. Hur är det med toleransen?
Kan ju vara så att du har potentierat ikton så att säga så att du mest känner av den, vilket gör dig trött.
Jo men jag förväntar mig stark eufori.. Tycker liksom jag bara blir trött.. Tog 1,5 mg ikto igår å lite sub..
Citera
2013-03-14, 12:11
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Jo men jag förväntar mig stark eufori.. Tycker liksom jag bara blir trött.. Tog 1,5 mg ikto igår å lite sub..

Får ingen stark eufori av Sub.
Citera
2013-03-14, 12:19
Medlem
svampmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Får ingen stark eufori av Sub.
Jasså? Jag tycker jag får eufori när jag enbart tar sub. Och om ja boosta det med ikto trodde jg det skulle bli mycke starkare
Citera
2013-03-14, 13:35
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Jasså? Jag tycker jag får eufori när jag enbart tar sub. Och om ja boosta det med ikto trodde jg det skulle bli mycke starkare

OK, jag fick aldrig nån eufori iallafall. Nöjd med tillvaron (trots räkningar, en hög med disk och dålig ekonomi o.s.v.) blir jag, men nån eufori har jag aldrig uppnått.

Trodde ingen fick det?
Citera
2013-03-14, 13:51
Medlem
Oskarss avatar
Jag undrar samma sak här - vad betalar folk i Stockholm för dessa nu för tiden!?
Citera
2013-03-14, 13:54
Medlem
svampmannens avatar
Citat:
OK, jag fick aldrig nån eufori iallafall. Nöjd med tillvaron (trots räkningar, en hög med disk och dålig ekonomi o.s.v.) blir jag, men nån eufori har jag aldrig uppnått.

Trodde ingen fick det?
Tror eufori är väldigt individuelt, jag kan tex få eufori på benso medans vissa tycker det är skit!
Citera
2013-03-14, 14:04
Medlem
SwirlyShirleys avatar
Citat:

Trodde ingen fick det?

Näe, jag känner likadant på det.
Citera
2013-03-14, 14:57
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwirlyShirley
Näe, jag känner likadant på det.

Att du får eller inte får eufori?
Citera
2013-03-14, 15:02
Medlem
Citat:

Testa utan ikto. Men man blir jävligt sänkt på sub dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in